Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 13.07.2024 o 16:54, diablo62 napisał(a):

Ja niestety ze względów prywatnych muszę zrezygnować z zamówionego M340i, które za dwa tygodnie będzie do odbioru. Na samochód dostałem rabat 19% i to od ceny sprzed LCI2, więc dobra oferta była. Jeżeli jest ktoś zainteresowany to mogę odstąpić zamówienie (prawie kompletna konfiguracja za 287,5 tys. zł).

napisałem na priv

Opublikowano
W dniu 13.07.2024 o 16:54, diablo62 napisał(a):

Ja niestety ze względów prywatnych muszę zrezygnować z zamówionego M340i, które za dwa tygodnie będzie do odbioru. Na samochód dostałem rabat 19% i to od ceny sprzed LCI2, więc dobra oferta była. Jeżeli jest ktoś zainteresowany to mogę odstąpić zamówienie (prawie kompletna konfiguracja za 287,5 tys. zł).

Podrzuć konfig na maila: [email protected] jeśli sprawa nadal aktualna.

Opublikowano (edytowane)

Obecnie max to 18. Nie słyszałem jeszcze o rabatach za liczbę aut, t-shirtów, śrubokrętów, czy pszczół w ulu 🙂

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
11 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Obecnie max to 18. Nie słyszałem jeszcze o rabatach za liczbę aut, t-shirtów, śrubokrętów, czy pszczół w ulu 🙂

Są rabaty flotowe, jak firma ma dużo aut to można dostać większy rabat. Nie wiem ile to dużo, ale moj sprzedawca mówił że jeślibym bral auto jako firmowe (duze korpo) to byłoby 21% rabatu. Na osobę prywatną doslalem 18%.

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano

Zakładam, że chodzi wtedy o zakup / perspektywę zakupu kilku sztuk, większy obrót, większe pole do manewrów cenowych. Wiadomo, że flota to flota.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Hubstig napisał(a):

Witam, ile mogę uzyskać rabaty od dilera na nowe x5?

Drogi kolego napisz post w wątku związanym z X5. Tutaj rozmawiamy o 3er G20/G21. Natomiasy odpowiedzieć mogę bo X5 też konfigurowałem. Dostałem 12% rabatu w maju na 40i. Zdecydowałem się na 340i ponieważ różnicy w cenie to aż 160k, a bedac nie wysokim człowiekiem, podróżując głównie samemu 3 jest wystarczajaca:) X5 jeździłem w wersji 25d (przedlift) oraz 40i (polift), dobry wybór jak ktoś potrzebuje tak duży samochodu. Polecam przetestować również Audi Q8 55tfsi którym również jeździłem, pod wieloma względami przebiło X5 a szczególnie zawieszenie pneumatyczne to inna liga.

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Dziękuję 1
Opublikowano
21 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Zakładam, że chodzi wtedy o zakup / perspektywę zakupu kilku sztuk, większy obrót, większe pole do manewrów cenowych. Wiadomo, że flota to flota.

No właśnie nie. Znajomy zamówił w Warszawie raptem 1szt Stelvio Quadrifoglio do produkcji, uzyskali max rabat flotowy w Stellantis 34%, bo ich flota korporacyjna to ponad 200 aut.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, zalezi napisał(a):

No właśnie nie. Znajomy zamówił w Warszawie raptem 1szt Stelvio Quadrifoglio do produkcji, uzyskali max rabat flotowy w Stellantis 34%, bo ich flota korporacyjna to ponad 200 aut.

Aż trudno uwierzyć, że alfie opłaca się produkcją 1 sztuki na takich warunkach... Ja mam doświadczenie przy flotowych zakupach w fordzie. Firma kolegi mojego taty robiła zakupy flotowe i kiedyś opowiadał jak to wygląda. Celowo zamawiali samochody w dużych pakietach, aby załapać się na widełki w rabatach flotowych. Warunki były bardzo atrakcyjne, natomiast szły zamówienia np. 10 transitów conectow + kilka focusów/mondeo jednorazowo. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
15 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Aż trudno uwierzyć, że alfie opłaca się produkcją 1 sztuki na takich warunkach... Ja mam doświadczenie przy flotowych zakupach w fordzie. Firma kolegi mojego taty robiła zakupy flotowe i kiedyś opowiadał jak to wygląda. Celowo zamawiali samochody w dużych pakietach, aby załapać się na widełki w rabatach flotowych. Warunki były bardzo atrakcyjne, natomiast szły zamówienia np. 10 transitów conectow + kilka focusów/mondeo jednorazowo. 

Zauważ proszę, że każde nowe Stelvio na Otomoto jest sprzedawane z rabatem 15-20% od cennika, bo taką mają politykę. Wysoka cena wyjściowa i spore rabaty nawet bez floty.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, zalezi napisał(a):

Zauważ proszę, że każde nowe Stelvio na Otomoto jest sprzedawane z rabatem 15-20% od cennika, bo taką mają politykę. Wysoka cena wyjściowa i spore rabaty nawet bez floty.

Tak widziałem. Zdzwiło mnie jedynie to że dali maksymalny rabat flotowy przy zakupie jednego samochodu. Myślałem, że jednie zakupy pakietowe pozwalają na pojedynczym egzemplarzu wynegocjować taki rabat. Najwyższy rabat jaki widziałem to na transita z otwarta paka 40% do produkcji:) Natomiast była to też gruba transakcja. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Są firmy, które pośredniczą w zakupie auta i mają rabat flotowy w okolicach 22% na M340i. Oczywiście, trzeba doliczyć ich prowizję w okolicach 4%. Osobiście nie korzystałem z takich usług, więc nawet nie wiem czy mogę polecić coś takiego. A teraz wróce do offtopu, w Alfie dawali mi tylko 10% rabatu na nowe Stelvio 2.0 280 z rocznika 2024. Może większe rabaty na Quadrifoglio, albo na rocznik 2023. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Moja transakcja z m340i do skutku nie doszła z przyczyn życiowych, natomiast jeśli ktoś chcę złożyć zamówienie do produkcji z odbiorem w listopadzie z dobrym rabatem - mogę podzielić się kontaktem do handlowca. 

Opublikowano
12 godzin temu, Damian3 napisał(a):

Podobno teraz rabat na biznes to 15% a nie 19% tak jak było wcześniej.

Potwierdzam. Sprzedawca mi mówił, że skończyło się tak wysokie wsparcie ze strony importera w ramach edycji biznes. A od stycznia prawdopodobna podwyższka cen ze względu na nowe dyrektywy unijne w sprawie emisji 😞

Opublikowano
W dniu 16.08.2024 o 22:31, bonderez napisał(a):

Moja transakcja z m340i do skutku nie doszła z przyczyn życiowych, natomiast jeśli ktoś chcę złożyć zamówienie do produkcji z odbiorem w listopadzie z dobrym rabatem - mogę podzielić się kontaktem do handlowca. 

Hej możesz proszę dać namiary? Dzięki!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podzielicie się proszę warunkami handlowymi jakie macie u dealera na serię 3 G20 (330i lub M340i). Auto chcę zamówić do końca października lub wziąć coś ze stoku (niestety bardzo słaby wybór). Słyszałem o -15% z promo Comfort Lease.

Do brokerów i ich kombinacji alpejskich (wyższy rabat, ale trzeba zapłacić prowizję, raty płaci się do firmy krzak, albo trzeba wziąć droższe finansowanie) nie mam przekonania.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.08.2024 o 08:46, GrzegorzKo napisał(a):

Potwierdzam. Sprzedawca mi mówił, że skończyło się tak wysokie wsparcie ze strony importera w ramach edycji biznes. A od stycznia prawdopodobna podwyższka cen ze względu na nowe dyrektywy unijne w sprawie emisji 😞

Ceny 3ki po lifcie to jakiś absurd ... nie da się skonfigurować RWD 330i, a od nowego roku ma być jeszcze droższa? Rok temu miałem zrabatowany taki samochód w bardzo bogatej wersji wyposażenia (jak dla mnie) z 294900zł na 248484zł brutto, klient indywidualny, bez leasingu/bez rat. Obecnie takie auto wychodzi chyba ze 100k drożej, bo trzeba brać xDrive, to ile będzie wynosić cena w 2025? Przecież to zwykły sportowy sedan w klasie premium. W USA za 60k USD mam IS'a V6 3.5l ... Europa oszalała, serio, nic dziwnego że mamy kryzys w motoryzacji.

Edytowane przez monkahead
Opublikowano
44 minuty temu, monkahead napisał(a):

Ceny 3ki po lifcie to jakiś absurd ... nie da się skonfigurować RWD 330i, a od nowego roku ma być jeszcze droższa? Rok temu miałem zrabatowany taki samochód w bardzo bogatej wersji wyposażenia (jak dla mnie) z 294900zł na 248484zł brutto, klient indywidualny, bez leasingu/bez rat. Obecnie takie auto wychodzi chyba ze 100k drożej, bo trzeba brać xDrive, to ile będzie wynosić cena w 2025? Przecież to zwykły sportowy sedan w klasie premium. W USA za 60k USD mam IS'a V6 3.5l ... Europa oszalała, serio, nic dziwnego że mamy kryzys w motoryzacji.

Trochę się sytuacja zmieniła od mojej wypowiedz i sierpniu. Wychodzi na to, że BMW oferuje okresowe większe wsparcie na modele. W pierwszym półroczu można było dostać do 20% wsparcia. Potem spadło, ale dawali promocyjne finansowanie. Podwyżki są nieuchronne przez te dyrektywy i w dłużej perspektywie będzie tylko drożej. Co do IS to racja, ale to chyba w tych pieniądzach to idzie kupić 5.0 V8 w IS.  

Opublikowano (edytowane)

Śledzę ceny na m340i od sierpnia. Przykładowa konfiguracja m340i w sierpniu na 360 000 zł teraz wychodzi na 357 000 zł. Cena bazowa się nie zmieniła. Spadły ceny dodatków.

Przykładowo:

Zawieszenie adaptacyjne pod koniec sierpnia wyceniane było za 2 500 zł. Teraz jest to 2 300 zł.

Szyberdach w sierpniu był w cenie 5 900 zł, a teraz 5 500 zł

Hak holowniczy 5 400 zł, a teraz 5 000 zł.

To tylko niektóre przeceny.

Edytowane przez darosso
  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, monkahead napisał(a):

Ceny 3ki po lifcie to jakiś absurd ... nie da się skonfigurować RWD 330i, a od nowego roku ma być jeszcze droższa? Rok temu miałem zrabatowany taki samochód w bardzo bogatej wersji wyposażenia (jak dla mnie) z 294900zł na 248484zł brutto, klient indywidualny, bez leasingu/bez rat. Obecnie takie auto wychodzi chyba ze 100k drożej, bo trzeba brać xDrive, to ile będzie wynosić cena w 2025? Przecież to zwykły sportowy sedan w klasie premium. W USA za 60k USD mam IS'a V6 3.5l ... Europa oszalała, serio, nic dziwnego że mamy kryzys w motoryzacji.

Czemu nie kupiłeś tego auta rok temu? 😉

Kogoś dziwi że ceny idą w górę? Szczególnie przy trąbieniu od miesięcy o CAFE?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.