Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ze stanów w takim stanie sprowadzają jako "symboliczne uszkodzenia" :D. Mam nadzieję, że nikt nie ucierpiał. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Nie ma tapicerek individual w konfiguratorze. Gdzie tartufo, ivory itd Nie ma deski w skórze tylko skaj. Bmw schodzi na psy.

Edytowane przez --maly--
  • Przykro mi 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

 

Panowie na jakie teraz rabaty można liczyć przy zamówieniu auta do produkcji? 

Jak ktoś wyceniał serie 4 G26 to też proszę o info.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, polrob napisał(a):

Witam

 

Panowie na jakie teraz rabaty można liczyć przy zamówieniu auta do produkcji? 

Jak ktoś wyceniał serie 4 G26 to też proszę o info.

Do końca czerwca była promocja na 3 edycja biznes. Nie wiem czy ją nadal przedłużyli natomiast BMW zebrało bardzo dużą liczbę zamówień więc może już nie być, aż tak dobrze z rabatami. Ja swoją G21 zamówiłem miesiąc temu chyba trafiłem na końcówkę tego dobrego okresu do składania zamówień. Jeszcze udało się fartem dostać slot wrześniowy na produkcję bo początkowo była mowa o 12 miesiącach. 

Na 4G26 dawali mi gorszą ofertę o kilka procent chyba że elektryki to spokojnie +20% każdy model. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
33 minuty temu, GrzegorzKo napisał(a):

Do końca czerwca była promocja na 3 edycja biznes. Nie wiem czy ją nadal przedłużyli natomiast BMW zebrało bardzo dużą liczbę zamówień więc może już nie być, aż tak dobrze z rabatami. Ja swoją G21 zamówiłem miesiąc temu chyba trafiłem na końcówkę tego dobrego okresu do składania zamówień. Jeszcze udało się fartem dostać slot wrześniowy na produkcję bo początkowo była mowa o 12 miesiącach. 

Na 4G26 dawali mi gorszą ofertę o kilka procent chyba że elektryki to spokojnie +20% każdy model. 

Kiedy dokładnie zamawiałeś? Ja zamówiłem G21 340i, w pierwszej połowie kwietnia i odbiór dopiero ma być luty/marzec

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, axel_88 napisał(a):

Kiedy dokładnie zamawiałeś? Ja zamówiłem G21 340i, w pierwszej połowie kwietnia i odbiór dopiero ma być luty/marzec

Tak wiem, że takie są terminy. Poszczęściło  mi się bo trafiłem na wolny slot (chyba ktoś zrezygnował) i handlowiec mnie wrzucił. Produkcja zaplanowana na koniec sierpnia/wrzesień odbiór maksymalnie koniec listopada ale na 99% będzie dużo wcześniej. Zamawiałem końcówką maja. Zamówiłem 3 w touringu G21 40i. Pierwszy termin jaki dostałem to 12 miesięcy, ale szczęście mi dopisało.  

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
1 minutę temu, komoornik napisał(a):

A co to za tajemnica?

 

 

IMG_1522.jpeg

Nie jest to tajemnica natomiast w przeszłości (już nie pamiętam czy na tym czy na innym forum) byli tacy co sapali się aby publicznie takich informacji nie wrzucać... Tyle 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, maciej_cie napisał(a):

tak z ciekawości - czym się edycja biznes charakteryzuje? Bo jak patrzyłem jakieś 3 lata temu to było coś w stylu bieda-edition.

Ja zrozumiałem jako akcja promocyjna BMW gdzie dealer dostawał wsparcie od importera - mógł dać dobry rabat, na ile modeli szczerze nie wiem. Natomiast nie było chyba żadnych ograniczeń. Samochód mogłem dowolnie skonfigurować. Z resztą Audi chyba też tak nazywa tą akcje promocyjną, ale również można sobie dowolnie samochód konfigurować. Raczej bieda edition nie chcą wypychać bo na wyposażeniu dodatkowym moim zdaniem koncern zarabia zdecydowanie najwięcej. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
3 godziny temu, GrzegorzKo napisał(a):

Na priv Ci napisałem. 

To ja też poproszę info o tych rabatach. 

Bo aktualnie na G26 dostałem oferty ale jest ok 8-9%

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, polrob napisał(a):

To ja też poproszę info o tych rabatach. 

Bo aktualnie na G26 dostałem oferty ale jest ok 8-9%

Liczyłem u brokera tak z ciekawości i tak wstępnie i dostałem infromację o okolicach 14% na M440i GC  po wejściu LCI.
Nie wiem czy dalej aktualne, bo zostaje przy G20 i nie drążyłem tematu.
W lutym jak pytałem o M440i GC to u dealera bez negocjacji było 11%.

Na 3'ke podobno dalej jest do okolic 20% czytając informacje na różnych grupach.

Mowa oczywiście o opcji bez promocyjnego leasingu, bo wtedy część rabatu jest w oprocentowaniu.

Edytowane przez Kamil199
Opublikowano
4 godziny temu, Kamil199 napisał(a):

Liczyłem u brokera tak z ciekawości i tak wstępnie i dostałem infromację o okolicach 14% na M440i GC  po wejściu LCI.
Nie wiem czy dalej aktualne, bo zostaje przy G20 i nie drążyłem tematu.
W lutym jak pytałem o M440i GC to u dealera bez negocjacji było 11%.

Na 3'ke podobno dalej jest do okolic 20% czytając informacje na różnych grupach.

Mowa oczywiście o opcji bez promocyjnego leasingu, bo wtedy część rabatu jest w oprocentowaniu.

To faktycznie spory rabat nadal można wyrwać. Ciekawe jak będzie z gwarancją ceny. W przypadku sedana czeka się aktualnie ok. 6msc przy zamówieniu. Dziś mi handlowiec mówił że na touringa przyjmują zamówienia z czasem oczekiwania 12-14msc. A od 1 stycznie wchodzą jakieś bardzo niekorzystne przepisy dla koncernów które mają znacznie zwiększyć im podatki/opłaty od sprzedaży nowych samochodów generujących ślad węglowy. Coś w tym może być bo rozmawiając ze znajomymi, którzy zamówili samochody na 2025r. dealerzy nie chcieli im dać gwarancji ceny. 

Opublikowano
11 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

To faktycznie spory rabat nadal można wyrwać. Ciekawe jak będzie z gwarancją ceny. W przypadku sedana czeka się aktualnie ok. 6msc przy zamówieniu. Dziś mi handlowiec mówił że na touringa przyjmują zamówienia z czasem oczekiwania 12-14msc. A od 1 stycznie wchodzą jakieś bardzo niekorzystne przepisy dla koncernów które mają znacznie zwiększyć im podatki/opłaty od sprzedaży nowych samochodów generujących ślad węglowy. Coś w tym może być bo rozmawiając ze znajomymi, którzy zamówili samochody na 2025r. dealerzy nie chcieli im dać gwarancji ceny. 

Przeczytałem z ciekawości i rzeczywiście regulacja nazywa się "CAFE" i ma być bardziej restrykcyjna. No to bardzo ciekawa sytuacja, pewnie wszelkie dodatkowe koszty przerzucą na klientów. Nie wiem jak z gwarancją ceny na sedana, bo w moim przypadku zdecydowałem się utrzymać zamówienie i tylko orientacyjnie wyceny sprawdzałem. W moim przypadku zamówienie się opóźni na pow. 6 miesiący, ale to głównie przez zmianę lci na "lci2".

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Kamil199 napisał(a):

Przeczytałem z ciekawości i rzeczywiście regulacja nazywa się "CAFE" i ma być bardziej restrykcyjna. No to bardzo ciekawa sytuacja, pewnie wszelkie dodatkowe koszty przerzucą na klientów. Nie wiem jak z gwarancją ceny na sedana, bo w moim przypadku zdecydowałem się utrzymać zamówienie i tylko orientacyjnie wyceny sprawdzałem. W moim przypadku zamówienie się opóźni na pow. 6 miesiący, ale to głównie przez zmianę lci na "lci2".

Kamil ale ty zamawiałeś jakoś w w lutym/marcu z tego co pamiętam więc liczysz to pow. 6msc od dnia zamówienia? Pewnie to się skończy tak, że będzie aktualizacja cenników w nowy rok. Ciekawe jak postąpią ze złożonymi zamówieniami. Jak Ci nie dadzą gwarancji ceny to albo rezygnujesz albo płacisz. Jeszcze jest taki czynnik że cen nie podniesie tylko np. BMW ale każdy koncern więc gdzie nie pójdziesz to będzie drożej. Ciekawe czy to będą podwyżki 1-2% czy dużo więcej? Bo jednak klienci w ostatnim czasie bardzo dostali po kieszeniach i nie wiem na ile jeszcze jesteśmy w stanie płacić więcej za samochody. Moja teoria spiskowa to robią wszystko aby bardzo drogie samochody elektryczne były opłacalne względem spalinówek

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Jak czytam o terminach jakie wam rzucili w salonie to mi też się pofarciło. Zamówienie w lutym, odbiór po 4.5 msc 🙂

Co do wzrostu cen to tak jak pisze @GrzegorzKo UE dąży do tego żeby do 2030 roku nie opłacało się już kupować spalinówek. Ciekawe czy ten trend się odwróci... 

Opublikowano (edytowane)
53 minuty temu, GrzegorzKo napisał(a):

Kamil ale ty zamawiałeś jakoś w w lutym/marcu z tego co pamiętam więc liczysz to pow. 6msc od dnia zamówienia? Pewnie to się skończy tak, że będzie aktualizacja cenników w nowy rok. Ciekawe jak postąpią ze złożonymi zamówieniami. Jak Ci nie dadzą gwarancji ceny to albo rezygnujesz albo płacisz. Jeszcze jest taki czynnik że cen nie podniesie tylko np. BMW ale każdy koncern więc gdzie nie pójdziesz to będzie drożej. Ciekawe czy to będą podwyżki 1-2% czy dużo więcej? Bo jednak klienci w ostatnim czasie bardzo dostali po kieszeniach i nie wiem na ile jeszcze jesteśmy w stanie płacić więcej za samochody. Moja teoria spiskowa to robią wszystko aby bardzo drogie samochody elektryczne były opłacalne względem spalinówek

Tak, bardzo dobrze pamiętasz 🙂 Dokładnie w połowie lutego miałem zamówienie z wpłatą zaliczki, a drugi tydzień sierpnia miałem wpisany jako termin wydania pojazdu. Obecnie mam informację, że prognozowany odbiór jest na październik, więc możliwe, że wyjdzie ostatecznie 8-9 miesięcy od tego momentu. Wiem, że niektóre osoby mają dodatkową klauzulę w umowie, gdzie za opóźnienie przysługiwał im dodatkowy rabat, ale ja mam tylko utrzymanie ceny. Może też to warto negocjować jak widać. Ja się w tym lutym tak szczerze nastawiałem na LCI, bo dopiero od marca było mówione, że zamówienia przeskoczą na "LCI2". Nie wiem czy w sumie wyszło lepiej czy gorzej, okaże się po odbiorze 🤣

Edytowane przez Kamil199
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja niestety ze względów prywatnych muszę zrezygnować z zamówionego M340i, które za dwa tygodnie będzie do odbioru. Na samochód dostałem rabat 19% i to od ceny sprzed LCI2, więc dobra oferta była. Jeżeli jest ktoś zainteresowany to mogę odstąpić zamówienie (prawie kompletna konfiguracja za 287,5 tys. zł).

Opublikowano
W dniu 4.07.2024 o 11:25, GrzegorzKo napisał(a):

Tak wiem, że takie są terminy. Poszczęściło  mi się bo trafiłem na wolny slot (chyba ktoś zrezygnował) i handlowiec mnie wrzucił. Produkcja zaplanowana na koniec sierpnia/wrzesień odbiór maksymalnie koniec listopada ale na 99% będzie dużo wcześniej. Zamawiałem końcówką maja. Zamówiłem 3 w touringu G21 40i. Pierwszy termin jaki dostałem to 12 miesięcy, ale szczęście mi dopisało.  

Słyszałem od dwóch kolegów o podobnej sytuacji z wolnym slotem kiedy czekałem na swoje. Niestety w dwóch przypadkach się nie udało ale życzę Tobie, żeby tym razem wyszło. Nie wiem czy to niefajny chwyt marketingowy sprzedawcy czy inna siła wyższa (niestety europa w tym PL jest traktowana przez BMW jak 3ci świat...) W US czekasz na 3er 4-8tyg !!!

Ja czekałem dokładnie 9 m-cy.

Opublikowano
15 godzin temu, diablo62 napisał(a):

Ja niestety ze względów prywatnych muszę zrezygnować z zamówionego M340i, które za dwa tygodnie będzie do odbioru. Na samochód dostałem rabat 19% i to od ceny sprzed LCI2, więc dobra oferta była. Jeżeli jest ktoś zainteresowany to mogę odstąpić zamówienie (prawie kompletna konfiguracja za 287,5 tys. zł).

Super oferta, jak komuś spec. podpasuje to okazja. 

Opublikowano

Na jakie rabaty można liczyć przy zamówieniu M3 competition ? 

Leasing na obecna 330i kończy mi się w styczniu i zastanawiam sie nad zmiana na m3 jeżeli macie jakiegoś dobrego handlowca z BMW do polecenia to prosze o priv.

Opublikowano

Podpinam się. Czy rabat 17% to jest max, jaki można wyrwać na M340i? A jak się ma w firmie 21 aut w tym kilka premium, ktoś się może orientuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.