Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bicu u nas dostaniesz 22% bez żadnych obostrzeń.

Ubezpieczenie czy leasing możesz mieć swój.

Na ubezpieczeniu dealer zrobi marże dla siebie i tu twoja strata.

Prześlij specke na [email protected] a przeliczymy dokładnie

Autko odbierzesz u autoryzowanego dealera

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuję, za informację przynajmniej będę spał spokojnie. Ostatecznie dostałem 21,5% warunkiem jest ich ubezpieczenie.

Myślę, że nie mam już co walczyć. Poczekam jeszcze parę dni może ktoś pochwali się lepszym osiągnięciem ;)

 

Z tym ubezpieczeniem to się dobrze zastanów. Trzeba zweryfikować, bo akurat ubezpieczenie aso do najtańszych nie należy i realnie nie dość, że zje Ci dodatkowe 0.5% to prawdopodobnie jeszcze nieco z uzyskanego wcześniej rabatu.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Dziękuję, za informację przynajmniej będę spał spokojnie. Ostatecznie dostałem 21,5% warunkiem jest ich ubezpieczenie.

Myślę, że nie mam już co walczyć. Poczekam jeszcze parę dni może ktoś pochwali się lepszym osiągnięciem ;)

 

Z tym ubezpieczeniem to się dobrze zastanów. Trzeba zweryfikować, bo akurat ubezpieczenie aso do najtańszych nie należy i realnie nie dość, że zje Ci dodatkowe 0.5% to prawdopodobnie jeszcze nieco z uzyskanego wcześniej rabatu.

To po ile chodzą Wasze ubezpieczenia w %? W ASO obecnie dają między 2.5 do 3%. Ja dostałem ofertę na 2.9% ale to zależy od lokalizacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak do tej pory kupowalem auta to ubezpieczenie u dealera bylo 2% i przewaznie bylo najtansze na rynku (Zawsze byl to Allianz). Dodatkowo trzeba zorientowac sie u leasingodawcy czy nie pruja sie ze ubezpieczenie nie jest od nich lub od niewskazanej firmybo potrafia wymyslac jakies dziwne dodatkowe oplaty. Kiedys mbank prol sie ze mam ubezpieczenie z alianzu a nie od nich i chcial prowizji.
  • Moderatorzy
Opublikowano
BMW dopuszcza zewnętrze ubezpieczenie za 200 zł netto opłatą.
Opublikowano
BMW dopuszcza zewnętrze ubezpieczenie za 200 zł netto opłatą.

 

Zakazywanie jest nie zgodne z prawem - więc musi umożliwić (może zastosować opłatę)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Trzeba jeszcze wypełnić formularz, u mnie PZU przeszło bez problemu i oszczędność była kilkukrotnie większa niż te 200 zł :)
Opublikowano
Dziękuję, za informację przynajmniej będę spał spokojnie. Ostatecznie dostałem 21,5% warunkiem jest ich ubezpieczenie.

Myślę, że nie mam już co walczyć. Poczekam jeszcze parę dni może ktoś pochwali się lepszym osiągnięciem ;)

 

Z tym ubezpieczeniem to się dobrze zastanów. Trzeba zweryfikować, bo akurat ubezpieczenie aso do najtańszych nie należy i realnie nie dość, że zje Ci dodatkowe 0.5% to prawdopodobnie jeszcze nieco z uzyskanego wcześniej rabatu.

 

Dzięki za informację, niby ma być do 3% w zależności od moich zniżek. Będę trzymał rękę na pulsie.

Opublikowano (edytowane)
Trzeba jeszcze wypełnić formularz, u mnie PZU przeszło bez problemu i oszczędność była kilkukrotnie większa niż te 200 zł :)

Ja mam na zmianę Allianz lub Hestia - PZU zawszę był u mnie najdroższy - dlatego co osoba/firma inne wyliczenia

Edytowane przez ///M Luki
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, tego nie da się ustalić, każdy będzie miał inne wyliczenia :)
Opublikowano

Cześć!

Przymierzam się do kupna nowego samochodu. Jedną z opcji, którą rozważam jest G20. U "domowego" dealera, na 320ix, na konfigurację 245k dostałem rabat na poziomie 12% + promocyjne finansowanie. Zakup na firmę, klasyczny leasing. Sprzedawca zaznaczył, że nie ma opcji na więcej, bo jest duży pobyt. Przeglądając Wasze posty, mam wrażenie, że moja oferta jest wybitnie zła :) Czy 320 jest opcją najgorzej rabatowaną? Jak oceniacie potencjał na uzyskanie lepszych ofert w innych salonach?

Opublikowano
Cześć!

Przymierzam się do kupna nowego samochodu. Jedną z opcji, którą rozważam jest G20. U "domowego" dealera, na 320ix, na konfigurację 245k dostałem rabat na poziomie 12% + promocyjne finansowanie. Zakup na firmę, klasyczny leasing. Sprzedawca zaznaczył, że nie ma opcji na więcej, bo jest duży pobyt. Przeglądając Wasze posty, mam wrażenie, że moja oferta jest wybitnie zła :) Czy 320 jest opcją najgorzej rabatowaną? Jak oceniacie potencjał na uzyskanie lepszych ofert w innych salonach?

 

A możesz coś więcej napisać o tym ,,promocyjnym finansowaniu,,?ciekawi mnie to porównując do mojego. Ja na 330i dostałem najwięcej 15% na samo auto koledzy tutaj wyciągają i więcej. zamówiłem w sylwestra mam nadzieję że dojedzie w końcu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć!

Przymierzam się do kupna nowego samochodu. Jedną z opcji, którą rozważam jest G20. U "domowego" dealera, na 320ix, na konfigurację 245k dostałem rabat na poziomie 12% + promocyjne finansowanie. Zakup na firmę, klasyczny leasing. Sprzedawca zaznaczył, że nie ma opcji na więcej, bo jest duży pobyt. Przeglądając Wasze posty, mam wrażenie, że moja oferta jest wybitnie zła :) Czy 320 jest opcją najgorzej rabatowaną? Jak oceniacie potencjał na uzyskanie lepszych ofert w innych salonach?

 

Zdecydowanie rabat nie powala, najprościej roześlij konfig to się dowiesz co możesz uzyskać.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Promocyjne finansowanie to np. leasing 101%

U dealera dostaniesz teraz max. 23% rabatu, ale z finansowaniem własnym ( nie możesz skorzystać wtedy z promocyjnego finansowania ).

Z czego wynikają twoje maxy - 23% - niedawno załatwiałem dla znajomego z firmy auto i mnie bardzo dziwią twoje opinie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moja rada to liczyć, liczyć i jeszcze raz liczyć. Nie łapać się na same cyferki procentowe tylko prosić o calkowity koszt leasingu wraz z ubezpieczeniem odsetkami i wszystkimi opłatami. Czesto jest tak ze dadzą ci procent więcej a na leasingu odrobią 2 procent. Często auta BMW maja wsparcie centrali na leasingi i wtedy leasing taki jest tańszy o pare procent od najtańszego na wolnym rynku także warto zawsze przeliczyć cały koszt auta ze wszystkim.

Jeszcze warto prźeanalizowac jak się układa oprocentowanie przy różnych wpłatach własnych bo czasami pare złotych wpłaty więcej daje sporo tańszy keasing bo jest no jakaś promocja od jakiegoś progu wpłaty. To samo tyczy się wyposażenia. Często od ileś tam procent kwotowej ceny podstawy do wyposażenia jest większy rabat i warto dołożyć kilka pierolek bo auto wychodzi finalnie taniej.

Opublikowano
Promocyjne finansowanie to np. leasing 101%

U dealera dostaniesz teraz max. 23% rabatu, ale z finansowaniem własnym ( nie możesz skorzystać wtedy z promocyjnego finansowania ).

Z czego wynikają twoje maxy - 23% - niedawno załatwiałem dla znajomego z firmy auto i mnie bardzo dziwią twoje opinie

 

M Luki a możesz powiedzieć ile dostał rabatu twój kolega i na jaką wersję silnikową?

Opublikowano
Z własnej praktyki.

 

Hej Arturo wiem że kupujesz dużo czytając twoje posty. Może twoje zdanie coś tutaj wyjasni.

Na forum bylo juz stwierdzenie ze na 318i i 318d jest rabat kwotowy przy wsparciu centrali na inne wersje silnikowe procentowy. A jak jesteś nowym klientem i chcesz kupić jedno auto bez ,,historii w CRM,, to może też jest kwotowy nawet na wyższe modele tylko inaczej powiedzmy te 40 tys. Będzie wyglądało procentowo w konfiguracji 318i a inaczej w 330i.

A jak ktoś już kupił wcześniej nie wiem strzelam min 3 auta w 3 lata to może już liczyć na więcej na starcie i te 23% liczyć niezależnie czy to jest 318i 330i czy 340i na auta do produkcji. Później to juz tylko zależy ile centrala odda swojego zysku delarowi np na auta ze stocku i mamy np 27% upustu.

Opublikowano
Moja rada to liczyć, liczyć i jeszcze raz liczyć. Nie łapać się na same cyferki procentowe tylko prosić o calkowity koszt leasingu wraz z ubezpieczeniem odsetkami i wszystkimi opłatami. Czesto jest tak ze dadzą ci procent więcej a na leasingu odrobią 2 procent. Często auta BMW maja wsparcie centrali na leasingi i wtedy leasing taki jest tańszy o pare procent od najtańszego na wolnym rynku także warto zawsze przeliczyć cały koszt auta ze wszystkim.

Jeszcze warto prźeanalizowac jak się układa oprocentowanie przy różnych wpłatach własnych bo czasami pare złotych wpłaty więcej daje sporo tańszy keasing bo jest no jakaś promocja od jakiegoś progu wpłaty. To samo tyczy się wyposażenia. Często od ileś tam procent kwotowej ceny podstawy do wyposażenia jest większy rabat i warto dołożyć kilka pierolek bo auto wychodzi finalnie taniej.

Tu się zgadzam - nie liczcie procentów tylko kwot. Czasami warto kupić lepiej wyposażone aby zapłacić mniej. A już kompletnie głupoto jest wysyłanie do wszystkich salonów z pewnością nie otrzyma się dobrej oferty tylko standardowo nikt nie lubi kastingów.

Dlatego proszę nie piszcie takich spraw że maksymalnie można uzyskać X bo to ty dany autorze posta dostałeś tyle i nie ma to nic wspólnego maksymalnym.

Będę to powtarzał do nieskończoności lepiej wybrać jeden lub dwa salony z którymi się rozmawia i ugrać więcej niż rozmawiać z kilkoma. Leasingi i ubezpieczenia zawsze sprawdzać w kilku miejscach i liczyć konkretne wartości rat a nie procenty - w kilu wariantach - jak to już było powiedziane. Tu są bardzo często duże różnice. BMW nie może was zmusić do zakupu jakiś produktów finansowych.

To powiem tak ja kupowałem dokładnie rok temu swoją M340 potem na jesieni do swojej firmy dwie stokowe dla swoich pracowników a teraz na początku roku zamawiałem dla żony znajomego z firmy i za każdym razem te rabaty (kwotowe) były większe niż przez was przedstawiane. Największe były na - M340 i stokowe (tu były bardzo duże gdzie opłacało się kupić wyższy model w tej samej cenie co niższy ) - najmniejsze teraz (ale tu było dużo udziwnień i zero kompromisów).

Opublikowano
Moja rada to liczyć, liczyć i jeszcze raz liczyć. Nie łapać się na same cyferki procentowe tylko prosić o calkowity koszt leasingu wraz z ubezpieczeniem odsetkami i wszystkimi opłatami. Czesto jest tak ze dadzą ci procent więcej a na leasingu odrobią 2 procent. Często auta BMW maja wsparcie centrali na leasingi i wtedy leasing taki jest tańszy o pare procent od najtańszego na wolnym rynku także warto zawsze przeliczyć cały koszt auta ze wszystkim.

Jeszcze warto prźeanalizowac jak się układa oprocentowanie przy różnych wpłatach własnych bo czasami pare złotych wpłaty więcej daje sporo tańszy keasing bo jest no jakaś promocja od jakiegoś progu wpłaty. To samo tyczy się wyposażenia. Często od ileś tam procent kwotowej ceny podstawy do wyposażenia jest większy rabat i warto dołożyć kilka pierolek bo auto wychodzi finalnie taniej.

Tu się zgadzam - nie liczcie procentów tylko kwot. Czasami warto kupić lepiej wyposażone aby zapłacić mniej. A już kompletnie głupoto jest wysyłanie do wszystkich salonów z pewnością nie otrzyma się dobrej oferty tylko standardowo nikt nie lubi kastingów.

Dlatego proszę nie piszcie takich spraw że maksymalnie można uzyskać X bo to ty dany autorze posta dostałeś tyle i nie ma to nic wspólnego maksymalnym.

Będę to powtarzał do nieskończoności lepiej wybrać jeden lub dwa salony z którymi się rozmawia i ugrać więcej niż rozmawiać z kilkoma. Leasingi i ubezpieczenia zawsze sprawdzać w kilku miejscach i liczyć konkretne wartości rat a nie procenty - w kilu wariantach - jak to już było powiedziane. Tu są bardzo często duże różnice. BMW nie może was zmusić do zakupu jakiś produktów finansowych.

To powiem tak ja kupowałem dokładnie rok temu swoją M340 potem na jesieni do swojej firmy dwie stokowe dla swoich pracowników a teraz na początku roku zamawiałem dla żony znajomego z firmy i za każdym razem te rabaty (kwotowe) były większe niż przez was przedstawiane. Największe były na - M340 i stokowe (tu były bardzo duże gdzie opłacało się kupić wyższy model w tej samej cenie co niższy ) - najmniejsze teraz (ale tu było dużo udziwnień i zero kompromisów).

 

M Luki możesz przesłać jakieś ,,liczby,, proszę. Arturo1976 mówił o 23% ty mówisz ze jesteś tymi 23% zdziwiony. Podaj swoje przykłady. Zawsze jakiś punkt odniesienia ! ,,tak było przed lub w trakcie Koronakryzysie,, tak po Koronakryzysie.

Opublikowano
Wątpię, aby ktoś ci podał maxymum na forum bo przestało by to być maxiumum. Ale tak jak pisałem usiadł bym z danym sprzedawcą wypił kawę- dwie i pogadał. Jednym max dwoma. Nigdy nie miałem rabatów procentowych - rozmowa była zawszę na konkretnym aucie. Ustalany był rabat - cena końcowa. Inne konfiguracja - inne auto - inna kwota końcowa. Wybieramy auto i targujemy się jak na tureckim targu. Mnie rabaty nie interesują ile daje dealer / ile daje import to są ich sprawy. Tylko cena końcowa i rata leasingu plus koszt ubezp. Tak u mnie wygląda zakup auta, zajmuje dzień - dwa max. Formalności i czekamy na auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.