Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co mnie handlowiec wyjaśniał w momencie, gdy zamawiałem, był rabat kwotowy od ceny bazowej samochodu i rabat procentowy od wyposażenia dodatkowego, całość sumowana dawała sumę wartość końcową.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Witam wszystkich,


Do tej pory śledziłem Forum jako gość. Moje potrzeby to nadwozie combi lub suv, kanapa dzielona 40/20/40 napęd na 4 łapy, AA lub Carplay, kamery 360, hak oraz mocny silnik benzynowy. Po wielu miesiącach testowania różnych samochodów wybór padł na g21 M340i. Kiedy już wybrałem samochód i zapadła decyzja o zmianie na nowy sytuacja się skomplikowała. Długi czas oczekiwania, mniejsze rabatowanie itd. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć do kogo uderzyć z zapytaniem o ofertę? Specyfikacja wyszła na 354 800 i liczyłem, że po rabatach nie będzie 3 z przodu :lol: POMOŻECIE?? :) :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam wszystkich,


Do tej pory śledziłem Forum jako gość. Moje potrzeby to nadwozie combi lub suv, kanapa dzielona 40/20/40 napęd na 4 łapy, AA lub Carplay, kamery 360, hak oraz mocny silnik benzynowy. Po wielu miesiącach testowania różnych samochodów wybór padł na g21 M340i. Kiedy już wybrałem samochód i zapadła decyzja o zmianie na nowy sytuacja się skomplikowała. Długi czas oczekiwania, mniejsze rabatowanie itd. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć do kogo uderzyć z zapytaniem o ofertę? Specyfikacja wyszła na 354 800 i liczyłem, że po rabatach nie będzie 3 z przodu :lol: POMOŻECIE?? :) :)

 

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Witam, w M340 nie ma aż takich problemów. Robiłem zamówienie początkiem kwietnia, warunek konieczny dla auta to fabryczny hak. Z tego co salon twierdził to 340 ma pierwszeństwo do wyposażenia restrykcyjnego ponad modele 4 cylindrowe.
Opublikowano

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

 

Nie rozsylalem jeszcze zapytań. Zgadzam się z Tobą, lecz liczę,że uda się uzyskać znacznie lepszą kwotę niż 299 900 :lol:

Opublikowano
Witam, w M340 nie ma aż takich problemów. Robiłem zamówienie początkiem kwietnia, warunek konieczny dla auta to fabryczny hak. Z tego co salon twierdził to 340 ma pierwszeństwo do wyposażenia restrykcyjnego ponad modele 4 cylindrowe.

Wiec ciekawe dlacżego ja nie dostane :shock: podparcia lędźwiowego w obu fotelach w 340i ,a Penna w 318i dostała ( w jednym ale zawsze)… :shock:

Nie wspominając ,ze auto zamawiałem w grudniu.

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Pewnie zwykle nawijanie makaronu, zeby klient sie zdecydowal na auto. Poki nic nie ma na papierze to takie sugestie mozna puszczac bokiem.


Generalnie: loteria...

Opublikowano
Witam, w M340 nie ma aż takich problemów. Robiłem zamówienie początkiem kwietnia, warunek konieczny dla auta to fabryczny hak. Z tego co salon twierdził to 340 ma pierwszeństwo do wyposażenia restrykcyjnego ponad modele 4 cylindrowe.

Wiec ciekawe dlacżego ja nie dostane :shock: podparcia lędźwiowego w obu fotelach w 340i ,a Penna w 318i dostała ( w jednym ale zawsze)… :shock:

Nie wspominając ,ze auto zamawiałem w grudniu.

 

Być może dostałam, bo zamawiałam za granicą, ale chyba po prostu miałam szczęście. Kriss33 tutaj tez odbierał M340i bez żadnych podparc w obu fotelach i kazał dilerowi uzupełnić fotel kierowcy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

 

Nie rozsylalem jeszcze zapytań. Zgadzam się z Tobą, lecz liczę,że uda się uzyskać znacznie lepszą kwotę niż 299 900 :lol:

 

To dla czystego sumienia prześlij w kilka miejsc konfig, myślę, że już samo to pozwoli przebić marketowe 300 ;)

Może też ktoś podpowie kontakt do swojego zaufanego handlowca.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Witajcie, jestem tu nowy, ale sledze watek od dluzszego czasu. Dopiero teraz przyszedl czas na zamowienie M340i G20.


Generalnie prawie juz bylem dogadany z handlowcem, ale poprosilem jeszcze o podeslanie rzekomo promocyjnej oferty BMW FS / BMW CL i jak sobie zaczalem to liczyc, to od tego momentu domyslam sie skad znalazl sie dla mnie rabat 18,3 % na to auto. Przy BMW FS to promocyjne finansowanie wychodzi mi sporo ponad 105 %. Przy BMW CL ponad 107,5 % i to tylko dlatego, ze poprosilem o doslanie oferty ze zmienna stopa procentowa (WIBOR obecnie bardzo niski). Ze stala stopa procentowa BMW CL wyliczyli mi na prawie 110 %... W takiej sytuacji wysoki rabat traci sens.


Szczegoly:

- Konfiguracja na niecale 345 k brutto

- Wplata 0 %

- 3 lata

- Wykup w przypadku BMW CL = okolo 58 %, Wykup w przypadku BMW FS = 35 %


Czy ktos z Was moglby potwierdzic moje przypuszczenia, ze od pewnego poziomu rabatu to "promocyjne" finansowanie BMW wcale nie jest juz promocyjne? Z gory dziekuje za opis Waszych przypadkow.

Opublikowano

Żeby nie mieć "3" z przodu wystarczy Ci sumaryczny rabat na poziomie 16%.

Wydaje mi się, że do uzyskania bez żadnych specjalnych cudów w pierwszym lepszym salonie :wink:

Jaką ofertę uzyskałeś do tej pory ?

 

Nie rozsylalem jeszcze zapytań. Zgadzam się z Tobą, lecz liczę,że uda się uzyskać znacznie lepszą kwotę niż 299 900 :lol:

Ja miałem z konfiguratora 362 tys - bez problemu było z przodu 2 .... i dużo, dużo niżej

Opublikowano
Trzeba powiedzieć wprost, że finansowanie CL jest po prostu drogie. Limit kilometrów oraz stosunkowo niski rezydual powoduje, że za przejechanie 1km płaci się drożej niż za taxi w dużym mieście, zwłaszcza jeżeli cena samochodu przekracza znacznie kwotę 250k.
Opublikowano
W vag bralem comfort lease bo koszt byl stosunkowo ok, tutaj po przeliczeniu cl na 4 lata wyszlo prawie 11proc….strasznie duzo….dlatego zrezygnowalem z leasingu. Dolozenie ponad 30 tys za to zeby oddac samochod uznalem za bezsens
Opublikowano

Aktualnie po rozmowach, przy konfiguracji auta za 180k nie mogę przeskoczyć 21% rabatu.

Nie wiem co Wy robicie, że osiągacie 23-24%... Proszę o przepis, może źle się ubieram ;)

Opublikowano
24% to juz rabatowanie na poziomie flotowym. Bierz to 21% zanim się rozmyślą.

 

Potwierdzam slawa kolegi, bo przez ostatnie pol roku mocno sledze temat. Rabat 24% to jest chyba max jaki w ogole mozna uzyskac na serie 3. I to tylko w przypadku firm ktore dusponuja juz duza flota od BMW.

Opublikowano
Aktualnie po rozmowach, przy konfiguracji auta za 180k nie mogę przeskoczyć 21% rabatu.

Nie wiem co Wy robicie, że osiągacie 23-24%... Proszę o przepis, może źle się ubieram ;)

 

Bardzo dobra oferta, raczej ciężko będzie przeskoczyć ten poziom. Wcześniej można było liczyć na rabat rzędu 40k za konfig około 200k+ co po przeliczeniu daje podobny upust jak u Ciebie.

Opublikowano

Dziękuję, za informację przynajmniej będę spał spokojnie. Ostatecznie dostałem 21,5% warunkiem jest ich ubezpieczenie.

Myślę, że nie mam już co walczyć. Poczekam jeszcze parę dni może ktoś pochwali się lepszym osiągnięciem ;)

Opublikowano
W corpo, w którym pracowałem przez ostatnie 20 lat rabat na BMW dla firmy był 19%., a dla pracownika gdy chciał prywatnie 18%. Na VW 15%, a na Skode 10% - ale tu tylko na określoną konfigurację. Zatem Twoje 21,5% przy tej kwocie (skądinąd przecież nie małej) to świat i ludzie :). Tak jak koledzy wyżej piszą bierz zanim się sprzedawca rozmyśli :)
Opublikowano
Aktualnie po rozmowach, przy konfiguracji auta za 180k nie mogę przeskoczyć 21% rabatu.

Nie wiem co Wy robicie, że osiągacie 23-24%... Proszę o przepis, może źle się ubieram ;)

 

Rabat na 318i 318d jest kwotowy. Z mojego doświadczenia wynikało, że należało wyposażyć auto na min. 165k. od tego był odejmowany rabat w kwocie X. W sytuacji gdy próbujesz kupić wersję podstawową - wówczas masz możliwość negocjacji rabatu procentowego - najkorzystniejsza opcja - grupy zawodowe - 11%.

Gdy przeliczałem u siebie - wartość rabatu wyniosła dokładnie 23,5% . Po przeanalizowaniu dobrałem dodatkowe wyposażenie - ale kwota rabatu się nie zmieniła - procentowo spadło o 0,5%.

Możesz więc wyposażyć sobie 318i na 200k ale rabatu i tak dostaniesz max z widełek. Jeśli dobrze pokombinujesz i cena katalogowa będzie oscylowała w granicach 165 tys. wówczas możesz być blisko 23-24%.

Finalnie - dzięki darmowemu LC Professional - u mnie rabat wyniósł 28%.

Opublikowano

Finalnie - dzięki darmowemu LC Professional - u mnie rabat wyniósł 28%.

 

Wg mnie tego nie powinieneś włączać do rabatu bo zaburzasz troche percepcję. Dodawanie LC Professional to było po prostu szczęście / problemy na produkcji. Wiec zgadza się, dostałeś więcej za mniej, ale to nie podlegało żadnym negocjacjom. Po prostu tak się stało z przyczyn niezależnych od Twojej negocjacji ceny ;)

Opublikowano

Finalnie - dzięki darmowemu LC Professional - u mnie rabat wyniósł 28%.

 

Wg mnie tego nie powinieneś włączać do rabatu bo zaburzasz troche percepcję. Dodawanie LC Professional to było po prostu szczęście / problemy na produkcji. Wiec zgadza się, dostałeś więcej za mniej, ale to nie podlegało żadnym negocjacjom. Po prostu tak się stało z przyczyn niezależnych od Twojej negocjacji ceny ;)

 

Oczywiście - dlatego podałem wyżej jaki rabat otrzymałem, choć wiem, że procentowo nie należy ich liczyć - co też wytłumaczyłem. Co nie zmienia faktu, że szczęście miałem - co do LCP.

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.