Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak sobie radzicie z wiadomościami od dealera, że brakuje HK, listew tetragon i podparcia ledziowego i zeby to zmienic?

Przy tym dealer powinien chyba to jakos zrekompensowac skoro auta zamowilo sie duzo wczesniej?

Mozecie cos podpowiedziec?

Ja dostałem informacje 2 dni temu ze jest bardzo duży problem z nagłośnieniem HK, które mam w swojej konfiguracji. W celu przyspieszenia produkcji złożono mi propozycje, żeby zrezygnować z niego i włożyć HIFI... nie zgodziłem się. Dodatkowo mam w konfiguracji odcinek lędźwiowy i dąb słojowany. Te elementy nie były problem w mojej sytuacji. Wczoraj dostałem informacje ze auto zostało potwierdzone do produkcji, status 111. Zamówienie - order złożone pod koniec stycznia.

Opublikowano

Ale dostales cos za swoja rezygnacje? Jakis dodatkowy rabat lub gratisy?

Podobno teraz daja gratis duza navi dla osob ktore zamawialy mala?

Opublikowano
Ale dostales cos za swoja rezygnacje? Jakis dodatkowy rabat lub gratisy?

Podobno teraz daja gratis duza navi dla osob ktore zamawialy mala?

Ja z niczego nie rezygnowałem. Konfigurowalem z duża navi. Poszlo zlecenie w całości tak jak ustalałem na początku. Cena transakcyjna tez bez zmian.

Opublikowano

wiecie jak to jest.

Mają 10 HK na półce, a jest 15 zamówień na nie. Spytają się każdego klienta, naświetli się, że jest problem, że będzie się dłużej czekać.

6 klientów się zgodzi na zmianę konfigu i mają problem rozwiązany.

Kwestia jak danemu klientowi zależy na danej opcji.

JA np. nadal sceptycznie podchodzę do dostepu komfortowego. Neistetyy jest on zaszyty często w pakietach.

I teraz jakbym miał taką sytuację jak wy i handlowiec by mi powiedział, że jest problem z komfortowym dostępem, to bym powiedział, że mogę odpuścicć ale cena w dół + np. jakieś akcesoria. Nie przyznawałbym się że tka naprawdę na nim mi nie zależy.

I byłbym akurat z puli tych klientów, którzy zgadzają sie na zmianę konfigu.

Kilku takich znajdą i mogą zrealizowoać zamówienia.

Opublikowano
No wlaśnie, ale auto zamawiane w grudniu, bo mowa o m440i kolezanki za 370tys wyjsciowo o teraz wycinac podparcie ledzwiowe, HK i nic za to nie dostać w zamian to troche slabo. To nie moje 318 bida wersja ze nikt nie zauwazy braku HK, ale tam... ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydechu już nie słychać w 40i to też wykastrowali :mrgreen:
male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ostatnio widziałem na instagramie "gazowanie" nową M3. Nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać :o Jak tak to ma brzmieć to niech już lepiej przyspieszą z tą elektryfikacją..
Opublikowano
To nie moje 318 bida wersja ze nikt nie zauwazy braku HK, ale tam... ;)

 

A ja sądzę, że jest wręcz odwrotnie :) W zalewie 318 (bo będzie ich duuuużo więcej) klient będzie mógł wybierać pomiędzy wyposażeniem. Natomiast jak się pojawi takie coś jak mówisz, to amator pojazdu "M" nie będzie aż tak bardzo przejmował się wyposażeniem, bo i tak innego wyboru mieć nie będzie ;)

Opublikowano

No pewnie, obecnie finansowanie jest skonstruowane w taki sposób, że taką samą ratę uzyskasz dla 320i na balonach 16 cali i niczym w środku, a 318i z szyberdachem, sportowymi fotelami z pełną regulacją pakietem stylistycznym z felgami 17, lakierem i w sumie dodatków za 55k.


Także 318 będzie dużo więcej bo BMW w końcu się ogarnęło i ich oświeciło, że lepiej sprzedać 100szt. 318i niż 5 szt. M3 :)

Opublikowano
W ogóle jak zobaczyłem, że 318i to silnik 2.0, to pierwszą moją myślą było to, że to będzie hicior za te kilka lat na rynku wtórnym. Oczywiście pod warunkiem, że jednostka nie okaże się jakaś nad wyraz felerna - w sumie poza cyframi na papierze nic o niej nie wiem. Ale jak tunerzy będą to kręcić na 200KM albo będą inne proste możliwości upgrade'u to nikt nie spojrzy na 320i czy 330i.
Opublikowano
W ogóle jak zobaczyłem, że 318i to silnik 2.0, to pierwszą moją myślą było to, że to będzie hicior za te kilka lat na rynku wtórnym. Oczywiście pod warunkiem, że jednostka nie okaże się jakaś nad wyraz felerna - w sumie poza cyframi na papierze nic o niej nie wiem. Ale jak tunerzy będą to kręcić na 200KM albo będą inne proste możliwości upgrade'u to nikt nie spojrzy na 320i czy 330i.

 

A ja mam inne zdanie. Jak będzie dużo 318i na rynku wtórnym to moje 330i będzie bardziej atrakcyjne bo będzie ich mało. Cena przy sprzedaży też może być większa z tego tytułu.Zawsze też mogę moja ,,3 podrasować,,

Opublikowano
Włącz sobie otomoto i zobacz dla starszych modeli E lub F dla których wersji ceny poszły w dół bardziej , obyś się nie zdziwił
Opublikowano
Ubytek wartości 318i w f30 jest niemiarodajny ze względu na wady wrodzone :D
***** ***
Opublikowano

Siema

To mój 1 post a więc siema wszystkim... Byłem zdecydowany na kupno Octavii 4 bo miałem budżet do 150k ale po tym co odwaliła skoda z zawieszeniem w tym aucie zdecydowałem, że dołożę i kupię BMW tym bardziej że piszecie o 20% rabatach. Czy na tym forum można wrzucać linki do ofert dealerów ? Jeśli nie to na ile upustu mógłbym liczyć na BMW Seria 3 Touring 320 d xDrive M Sport wystawiony za 223 tys. z 2019 roku? Auto niby nowe, stoi na placu i dealera... Szukam czegoś dynamicznego w kombi, budżet po rabacie to okolice 150k brutto. Średnio mogę przekroczyć tą kwotę ewentualnie lekko. Będę brał leasing. Oczywiście zdaję sobie sprawę że wyposażenie może być biedne w stosunku do tego co miałem w O4 za prawie 150k.

Opublikowano
Siema

To mój 1 post a więc siema wszystkim... Byłem zdecydowany na kupno Octavii 4 bo miałem budżet do 150k ale po tym co odwaliła skoda z zawieszeniem w tym aucie zdecydowałem, że dołożę i kupię BMW tym bardziej że piszecie o 20% rabatach. Czy na tym forum można wrzucać linki do ofert dealerów ? Jeśli nie to na ile upustu mógłbym liczyć na BMW Seria 3 Touring 320 d xDrive M Sport wystawiony za 223 tys. z 2019 roku? Auto niby nowe, stoi na placu i dealera... Szukam czegoś dynamicznego w kombi, budżet po rabacie to okolice 150k brutto. Średnio mogę przekroczyć tą kwotę ewentualnie lekko. Będę brał leasing. Oczywiście zdaję sobie sprawę że wyposażenie może być biedne w stosunku do tego co miałem w O4 za prawie 150k.

 

Na auta z placu z 2019r w 2020r byly rabaty 28%, nawet do 33-34%. Nie wiem jak to sie ma przy roku 2021 z rabatowaniem auta z 2019r. 20% to na nowe auta do produkcji, a na takie gotowe z placu to w okolicy 28% mozesz smialo liczyc.

Opublikowano
Leeo dostałem approvala (od żony) na zwiększenie budżetu do 170k. Uwzględniając koło 20% rabatu na rocznik 2020 co byś polecil? Nie musi być z napędem na 4 kapcie ale żeby się jakoś odpychało przy żonie, psie, dziecku i 5 walizkach. Preferuje benzynki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zależy jak gruby jest pies :wink:

napisz nam proszę o co chodzi z tym zawieszeniem w nowej Skodzie ? , bo my tu siedzimy w naszych beemkach i nic nie wiemy o Bożym świecie :mrgreen:

Opublikowano
To zależy jak gruby jest pies :wink:

napisz nam proszę o co chodzi z tym zawieszeniem w nowej Skodzie ? , bo my tu siedzimy w naszych beemkach i nic nie wiemy o Bożym świecie :mrgreen:

 

Wersje do 150KM nie maja niezależnego zawieszenia z tylu.

Przy takim budżecie kolega mógl testowac RSa - sam jestem ciekaw opinii.


Z tego co czytalem sa spore problemy z elektroniką - glownie z zawieszajacym sie systemem infotainment aka centrum sterowania samochodem. Ale tez nie mam wiekszego rozeznania bo auto mialem jedynie na tescie przez godzine i to dosc dawno temu. W środku bylo tez stosunkowo głośno - nie pamietam czy byly tam klejone szyby.

Jezdzilem 1.5tsi kombi M6.

Wersja z DSG nie byla jeszcze dostepna, podobnie jak RS.

Opublikowano
To zależy jak gruby jest pies :wink:

napisz nam proszę o co chodzi z tym zawieszeniem w nowej Skodzie ? , bo my tu siedzimy w naszych beemkach i nic nie wiemy o Bożym świecie :mrgreen:

 


W tamtym roku wyszła nowa O4. Ogólnie cała grupą vag wypuściła gamę nowych kompaktów, między innymi Leon, Golf czy Octavia 4. Wraz z nowymi modelami w nowej Octavii pojawiła się między innymi możliwość zamówienia adaptacyjnego zawieszenia - DCC. Ja Octavii przyglądałem się już jakiś czas i z racji tego że mi się podoba i to bardzo a budżet pierwotnie był na 120-140 brutto postanowiłem że ja zamowie. I zamówiłem, doposazylem i złożyłem zamówienie - to było w lutym. W między czasie zaczalem się wgryzać w fora, między innymi o akcjach serwisowych i usterkach. Okazuje się że nowa Octavia cierpi głównie na dwie rzeczy których do tej pory nie udało się wyeliminować. Są straszliwe problemy z elektryka / oprogramowaniem oraz zawieszeniem. I Ci co narzekają mają w większości DCC. Po wyjeździe z salonu jest ponoć super ale po kilku tys kilometrów zawieszenie działa jakby miało nalatane 200k. Są filmiki i opinie userow którzy pokazują jaka jest kultura pracy - jakby mieli kwadratowe koła. Oczywiście nie w kazdym przypadku ale wątek o problemach z tym związanych na naszej grupie klubowej O4 ma już 100 stron. Niektórzy latają do serwisu tak często że więcej razy jeździli autami zastępczymi niż swoją nową O4 a mają je np. od pół roku. To zawieszenie jest znane między innymi z Tiguana i ogólnie grupy vag - vw. Ja zamówienie złożyłem miesiąc temu ale po tym co widzę to nie mam ochoty odbierać tego auta. W marce premium chyba tego nie doswiadcze a skoro na BMW można wyrwać 20-30% to robi się już tylko niewiele drożej niż Octavia 4 czy Superb.

Opublikowano
A przeanalizowales umowe pod katem tego ze nie odbierzesz zamowienia?

 

Mogę. I zwracają nawet zadatek w wysokości 2k który wpłaciłem. Mogę to zrobić zanim pojawi się oficjalny tydzień produkcji nadany przez fabrykę. Jeszcze nie został nadany. Myślę że mam około miesiąca czasu na decyzję.

Opublikowano
To zależy jak gruby jest pies :wink:

napisz nam proszę o co chodzi z tym zawieszeniem w nowej Skodzie ? , bo my tu siedzimy w naszych beemkach i nic nie wiemy o Bożym świecie :mrgreen:

 


W tamtym roku wyszła nowa O4. Ogólnie cała grupą vag wypuściła gamę nowych kompaktów, między innymi Leon, Golf czy Octavia 4. Wraz z nowymi modelami w nowej Octavii pojawiła się między innymi możliwość zamówienia adaptacyjnego zawieszenia - DCC. Ja Octavii przyglądałem się już jakiś czas i z racji tego że mi się podoba i to bardzo a budżet pierwotnie był na 120-140 brutto postanowiłem że ja zamowie. I zamówiłem, doposazylem i złożyłem zamówienie - to było w lutym. W między czasie zaczalem się wgryzać w fora, między innymi o akcjach serwisowych i usterkach. Okazuje się że nowa Octavia cierpi głównie na dwie rzeczy których do tej pory nie udało się wyeliminować. Są straszliwe problemy z elektryka / oprogramowaniem oraz zawieszeniem. I Ci co narzekają mają w większości DCC. Po wyjeździe z salonu jest ponoć super ale po kilku tys kilometrów zawieszenie działa jakby miało nalatane 200k. Są filmiki i opinie userow którzy pokazują jaka jest kultura pracy - jakby mieli kwadratowe koła. Oczywiście nie w kazdym przypadku ale wątek o problemach z tym związanych na naszej grupie klubowej O4 ma już 100 stron. Niektórzy latają do serwisu tak często że więcej razy jeździli autami zastępczymi niż swoją nową O4 a mają je np. od pół roku. To zawieszenie jest znane między innymi z Tiguana i ogólnie grupy vag - vw. Ja zamówienie złożyłem miesiąc temu ale po tym co widzę to nie mam ochoty odbierać tego auta. W marce premium chyba tego nie doswiadcze a skoro na BMW można wyrwać 20-30% to robi się już tylko niewiele drożej niż Octavia 4 czy Superb.

 

Ilość negatywnych opinii i problemów jest proporcjonalna do wolumenu sprzedaży czyt: zobacz ile się Octavii sprzedaje w Polsce do BMW 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.