Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
. Moim zdaniem sa inne potrzebniejsze rzeczy ;)

pewnie że są potrzebniejsze rzeczy .. np. respiratory dla umierających na COVID czy studnie na wodę pitną w Sudanie .. :wink: ale , po 4 latach ciągłej jazdy Tiguanem z dostępem komfortowym ,jak dostałem boską 5er bez tego dostępu, to krew mnie zalewała i cały czar i luksus 5er prysł - jestem człowiekiem który średnio wsiada i wysiada z auta jakieś 700 razy/dobę - i zwykle wsiadając do auta mam 2 ręce zajęte i jedną pod pachę - bo cięgle musiałem obmacywać spodnie szukając odpowiedni guzik i oczywiście ciągle chybiłem , albo przekładałem rzeczy na jedna rękę gdzie się okazało że i tak pilot mam w kieszeni spodni z przeciwnej strony - cyrk- :duh:

nawet nie ukrywam że MB C klasa odpadł wtedy z moich wyborów z prostego powodu , dostęp komfortowy tam był tylko i wyłącznie razem z pakietem za jakieś 2 miliony zł , co spowodowało że rata podskoczyła na 3 krotne mojego dochodu netto :wink:

tak to jest z takimi dodatkami , nikt Cię do nich nie przekonuje jak sam nie próbujesz i nabierzesz przekonania do ich przydatności , jako przykład dodaję kamerę cofania , zawsze uważałem ze jest wyposażeniem dla niepełnosprawnych kierowców , do czasu jak dostałem auto z tą opcja na miesiąc , i wtedy poczułem jaka to wygoda i bezpieczeństwo parkować pomiędzy dwoma furgonetkami na parkingu zatłoczonym , i chcąc cofać się tyłem nie widząc nic ,wystarczyło zerknąć na monitor i i wszystko jasne .. zero stresu .

Edytowane przez Krakus3
Opublikowano
Co z tego ze dostal rabatu, na finansowaniu sobie dobiją procent i bedzie mial rate taka samą jak przy rabacie 15% stały proceder, przerobione u 10 dealerow w Polsce conajmniej.

 

kolega napisał 20.5 rabat i finansowanie zewnętrze.

 

Zewnetrzne finansowanie rowna sie niska wartosc wykupu oraz wplata wlasna pewnie kolo 5% i brak mozliwosci oddania samochodu. Ale widzialem ze to jakas budzetowa wersja to w zasadzie ma to prawo bytu. Kto co woli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
. Moim zdaniem sa inne potrzebniejsze rzeczy ;)

po 4 latach ciągłej jazdy Tiguanem z dostępem komfortowym ,jak dostałem boską 5er bez tego dostępu, to krew mnie zalewała i cały czar i luksus 5er prysł - jestem człowiekiem który średnio wsiada i wysiada z auta jakieś 700 razy/dobę

 

Komfortowy dostep to obecnie codziennosc w autach klasy C - typu Golf czy Focus, BMW 5er bez komfortowego dostepu to produkt o 1 stopien bardziej premiopodobny niestety, wiadomo, mozna sobie tlumaczyc to roznie - niektorzy tlumacza sobie ze 2.0d to potwor i ladnie mruczy, ze lubia jezdzic manualem, ze HU ich denerwuje, ze muzyki nie sluchaja w aucie wiec po co im wzmacniacz audio, ze kamera cofania jest dla tych co nie umieja jezdzic na wstecznym itp itd :twisted: A w 99% przypadkow chce sie miec samochod premium ze znaczkiem, tyle ze budzet sie nie spina :twisted:


Wsiadz do 5-er z domykaniem drzwi - bedziesz mial to samo tzn jak wsiadziesz pozniej do innego auta bez softclose to bedziesz myslal sobie - co za plebejskie auto, jak moze nie miec domykania :norty:


Tak jest z duuuza wiekszoscia gadzetow ktore sa obecnie oferowane w cenniku


PS. full Passat czy gole 520d to oczywiscie temat na inna dyskusje ale gdziesz tam ta granica premium jednak jest jezeli chodzi o wyposazenie

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na ten moment rabat maksymalny to na auto do produkcji 01.2021 to 20,5%

Po bardzo długich negocjacjach....

Ktos tu mądry o flachę się ze mną zakładał że przy moim konfigu to niemożliwe?

Gdzie jesteś?

Podeślę ofertę na priv :mrgreen:

 

Jestem, wciaz czekam :wink:

1. Zaklad byl o dobre piwo a nie flache.

2. Zaklad byl o fizyczny zakup a nie "oferte".

3. Zaklad byl nie o jakiekolwiek 20% rabatu a 20% rabatu na wersje katalogowo za 320kPLN czyli transakcyjnie 255k PLN.


PS. Podrzuc link do oferty tak czy ianczej, chetnie zerkne :)

 


Ja żartuję, nic nie chce podaj maila w weekend zakryje dane i wyślę konfig 327 200 zł, cena zakupu 260 000 zł zaliczka wpłacona, produkcja 01.21

Leasing 104% na 4 lata z wykupem

10% wpłata 40%

Z gwarancją stałej RATY! niezależnie od wiboru

Ubezpieczenie 2%

Gap fakturowy 75zl za miesiac

Jak ktoś dostanie lepsza ofertę w PL szczerze pogratuluje

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co z tego ze dostal rabatu, na finansowaniu sobie dobiją procent i bedzie mial rate taka samą jak przy rabacie 15% stały proceder, przerobione u 10 dealerow w Polsce conajmniej.

 

Tak??

Mam finansowanie zewnętrzne 104%

Stalą ratę bez różnicy jaki będzie wibor

40% wpłata 10%wykup jak na taki długi okres 4 lata to nikt w pl nie da lepszej oferty.

Salon dawał 109%

Ubezpieczenie 2%%

Gap 75zl fakturowy do raty

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co z tego ze dostal rabatu, na finansowaniu sobie dobiją procent i bedzie mial rate taka samą jak przy rabacie 15% stały proceder, przerobione u 10 dealerow w Polsce conajmniej.

 

kolega napisał 20.5 rabat i finansowanie zewnętrze.

 

Zewnetrzne finansowanie rowna sie niska wartosc wykupu oraz wplata wlasna pewnie kolo 5% i brak mozliwosci oddania samochodu. Ale widzialem ze to jakas budzetowa wersja to w zasadzie ma to prawo bytu. Kto co woli.

 



Co Ty piszesz hshshs ja biorę klasyczny leasing a nie jakieś pokraczne nikomu niepotrzebne leasy gdzie za 4 lata za M340i płaci się jakieś 180k tragedia

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja żartuję, nic nie chce podaj maila w weekend zakryje dane i wyślę konfig 327 200 zł, cena zakupu 260 000 zł zaliczka wpłacona, produkcja 01.21

 

255k PLN to to nie jest wiec nie moge uznac zakladu za wygrany.

Ale tez nie przegrales bo roznica jest minimalna, szczerze mowiac nie wierzylem ze uda Ci sie wynegocjowac 20% przy takiej konfiguracji do produkcji :twisted:


Wyglada na swietna oferte, gratuluje bryki, R6 to jednak R6, czekam na galerie po nowym roku!

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


255k PLN to to nie jest wiec nie moge uznac zakladu za wygrany.

Ale tez nie przegrales bo roznica jest minimalna, szczerze mowiac nie wierzylem ze uda Ci sie wynegocjowac 20% przy takiej konfiguracji do produkcji :twisted:


Wyglada na swietna oferte, gratuluje bryki, R6 to jednak R6, czekam na galerie po nowym roku!

 

Dzięki :mrgreen: pozdrawiam, tak jak mówiłem żartowałem z flacha mam co pic...

Sam jestem w szoku odnośnie rabatu i finansowania.

Galeria pewnie powstanie ale już kilka jest m340i wuec czy jest sens

male-bmw-2.png
Opublikowano

Co Ty piszesz hshshs ja biorę klasyczny leasing a nie jakieś pokraczne nikomu niepotrzebne leasy gdzie za 4 lata za M340i płaci się jakieś 180k tragedia

 

To plac 180k ja tyle nie place bo juz Ci tlumaczylem ze potrzebuje kosztow. Widze ze ciezko to pojąc.


Ps: na podobna konfiguracje co ty mialem rabat 21 oczek ale nie bawie sie w zewnetrzne finansowania z prostego powodu, nie mam ochoty wywalac chociazby 5% na poczatek, bo przez 4 lata w firmie te 5% procent zapracuje na caly ten moj leasing pewnie ze dwa razy.

Opublikowano
Co z tego ze dostal rabatu, na finansowaniu sobie dobiją procent i bedzie mial rate taka samą jak przy rabacie 15% stały proceder, przerobione u 10 dealerow w Polsce conajmniej.

 

kolega napisał 20.5 rabat i finansowanie zewnętrze.

 

Zewnetrzne finansowanie rowna sie niska wartosc wykupu oraz wplata wlasna pewnie kolo 5% i brak mozliwosci oddania samochodu. Ale widzialem ze to jakas budzetowa wersja to w zasadzie ma to prawo bytu. Kto co woli.

 

Firm zewnętrznych jest masa i oferują one różna rozwiązania, leasing klasyczny, wynajem , itd, itp.

Oferty są z różna wpłatą (np 0%) za różna wartością rezydualną(np 45%) i z brakiem konieczności wykupu auta.

Oczywiście wszystko jest zależne od wysokości wpłat, okresu finansowania, historii i zdolności finansowych leasingobiorcy.

Opublikowano
Z miłą chęcią zobacze oferte zewnetrznej firmy gdzie jest 0% i wartosc rezydualna na poziomie 45% a do tego nie trzeba wykupywac samochodu. Do tego wezmy pod uwage M340i gdzie wiekszosc firm wynajmujacych juz odpada przy takim mocnym silniku.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wehyr, gratuluję :)


Co do reszty postów, jeden potrzebuje kosztów i nie chce wyprowadzać gotówki z firmy, inny może zrobić dużą wpłatę i mieć małą ratę a jeszcze ktoś wie że dłużej niż 3 lata autem nie pojeździ i woli oddać - uszanujmy to, każda działalność jest inna i proszę bardzo o nie obrzucanie się gunwem a wzajemną radość z posiadania świetnych samochodów :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuję :mrgreen:

W samo sedno, nie ma co prowadzić polemiki, kazdy ma inne potrzeby.

Wszystkim życzę szerokości...

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy nie jest obecnie tak , że auto do ceny 150 tyś zł jest rozliczane a powyżej już nie ?
Opublikowano

150 kapitału.


Czyli jak placisz raty to przez 4 lata (w moim wypadku) nie mozesz przekroczyc 150k kapitału w tych ratach, odsetki sie nie licza. Nawet gdybys przekroczyl to dalej mozesz odliczyc tylko kwota odliczenia spada proporcjonalnie do przekroczonej wartosci.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
150 kapitału.


Czyli jak placisz raty to przez 4 lata (w moim wypadku) nie mozesz przekroczyc 150k kapitału w tych ratach, odsetki sie nie licza. Nawet gdybys przekroczyl to dalej mozesz odliczyc tylko kwota odliczenia spada proporcjonalnie do przekroczonej wartosci.

 

Jak czytałem przepisy to wg interpretacji MF jak auto kosztuje 300tyś to z każdej raty odliczasz połowę od dochodu a vat to już zależnie czy pełne odliczenie i kilometrówka czy połowa. Nie ma tak że do 150tyś całą ratę walisz w koszty a potem nic tylko proporcionalnie do wartości auta.

Opublikowano
Nikt nie napisał, że całą ratę w koszty. Napisałem, że jej kapitałową część. Rata = kapitał + odsetki. I to jest właściwa interpretacja oparta już na kilku moich samochodach na przestrzeni lat. Vat to inna para kaloszy, ja robię zawsze 50% bo inaczej się nie da, przynajmniej w moim przypadku.
Opublikowano
Trochę poanalizowałem rynek i chyba nie jest teraz dobry moment na zakupy. Konkurencja szaleje z ofertami niskich rat, BMW konsekwentnie zaniża wartości rezydualne - a dealerzy nie są w stanie zrekompensować tego trendu. Do końca roku pewnie będziemy mądrzejsi w temacie... W tej chwili zgoda na wyższą ratę do strzał w kolano (promocja na CL jest przy stopie zmiennej), bo przy pierwszej podwyżce stóp można się będzie mocno zdziwić :shock:
Opublikowano

Zawsze obniżka/wzrost stóp wiąże się ze zmiana raty. Chyba wszyscy maja świadomość, że teraz stopy są na bardzo niskim poziomie toteż ich późniejszy wzrost nie powinien nikogo dziwić. Chyba każdy widzi jak teraz pospadały raty kredytów itp. Jeżeli zaskoczy Cie wzrost o 100-150zł na racie (w aucie za około 300k) to faktycznie trzeba się wstrzymać.


PS: co z Twojej analizy rynku wyszło? Gdzie warto u konkurencji kupić bryke? Wspólnik szuka suva :-) więc może to być cenne info.

Opublikowano
Generalnie cała grupa VW jest obecnie bezkonkurencyjna. Za podobnie skonfigurowane A4, A5 (to z plastikowymi zaślepkami na wydechy :mad2: ) tj. ok 280k przy założeniu finansowania: wpłata 10%, 48 msc, limit 30k rata laesingowa brutto jest niższa o 600 zł (3200 w BMW vs 2600 w Audi). Początkiem 2020 kupowałem X3 i wtedy BMW w zasadzie nie miało konkurencji (Audi nie rabatuje aut do leasingu), ale teraz wszystko stanęło na głowie.
Opublikowano
czy nie jest obecnie tak , że auto do ceny 150 tyś zł jest rozliczane a powyżej już nie ?

 

Oczywiście że jest, a to że nie którzy robią inaczej - papier wszystko przyjmie do pierwszej kontroli ;)

Opublikowano (edytowane)

Widzę, że masz nikłe pojęcie o księgowaniu. Poczytaj co zostało już napisane już wyżej. Radze dobrze poczytać ustawy oraz ich interpretacje bezpośrednio z MF zanim jeszcze raz napiszesz jakaś głupotę.


edit: My tu piszemy o CL wiec, w którym momencie chcesz przekroczyć kapitał 150k przez 4 lata? Dodam ze 150k netto.


Inaczej sprawa się ma jak kupujesz auto za gotówkę, to faktycznie jak płacisz za auto powyżej 150k (w całosci kapitał oczywiscie bo wtedy nie ma odsetek) to musisz proporcjonalnie to rozliczać od przekroczonej kwoty.

Edytowane przez Milovic
Opublikowano
Generalnie cała grupa VW jest obecnie bezkonkurencyjna. Za podobnie skonfigurowane A4, A5 (to z plastikowymi zaślepkami na wydechy :mad2: ) tj. ok 280k przy założeniu finansowania: wpłata 10%, 48 msc, limit 30k rata laesingowa brutto jest niższa o 600 zł (3200 w BMW vs 2600 w Audi). Początkiem 2020 kupowałem X3 i wtedy BMW w zasadzie nie miało konkurencji (Audi nie rabatuje aut do leasingu), ale teraz wszystko stanęło na głowie.

 

Mój wspólnik próbuje zamówić Q3 i powiem Ci, że sytuacja nie przedstawia się tak kolorowo jak to opisujesz. Przy wynajmie VW bank bierze kwotę z konfiguratora i wygląda to bardzo nie ciekawie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.