Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Strasznie duże te Wasze rabaty

To prawda... ciekawe gdzie jest koniec skali... dziś usłyszałem 40% na 760Li nowa, ale sprzed FL :shock: Nie żartuję! Ogólnie to im dłużej stoi na placu tym większy rabat... a że rok się kończy to się wyzbywają takich eksperymentów jak V12 ;-)

 

Efekty zmian podatkowych ciekawie będzie w grudniu jak salonom będzie brakować do planu rocznego. W salonie gdzie z reguły ciężko było o coś ponad 14% ( po negocjacjach) teraz dostaje 19 - 21 na cokolwiek do produkcji

Opublikowano
Ja dostałem 23% na 320D xdrive w Bawaria Motors
Piszmy proszę, czy mowa o aucie z placu czy na zamówienie.

i w którym mieście.


Skoro rozgorzała dyskusja na temat silników (choć dedykowany jest ku temu inny wątek). Początkowo myślałem o 20i, ale po przeczytaniu kilku recenzji kusi 30i.

Jak sądzicie


1. jeśli 20i to bez czy z xdrive?

2. jeśli 30i to ze sportowym dyferencjałem czy z xdrive?


Chciałem nadmienić, że nie oczekuję od auta osiągów, lecz spokojnej i bezpiecznej jazdy. Niemniej jednak czasem przyjemnie jest mocniej docisnąć pedał gazu.

Opublikowano
Ja dostałem 23% na 320D xdrive w Bawaria Motors
Piszmy proszę, czy mowa o aucie z placu czy na zamówienie.

 



z placu , Katowice

Opublikowano

Skoro rozgorzała dyskusja na temat silników (choć dedykowany jest ku temu inny wątek). Początkowo myślałem o 20i, ale po przeczytaniu kilku recenzji kusi 30i.

Jak sądzicie


1. jeśli 20i to bez czy z xdrive?

2. jeśli 30i to ze sportowym dyferencjałem czy z xdrive?


Chciałem nadmienić, że nie oczekuję od auta osiągów, lecz spokojnej i bezpiecznej jazdy. Niemniej jednak czasem przyjemnie jest mocniej docisnąć pedał gazu.




Posiadam co prawda silnik diesla lecz z napędem xdrive, który jak dla mnie jest świetny. Wcześniej jeździłem Lexusem is 200t z napędem na tył i zimą to była walka o trakcję mimo dobrych opon zimowych. Także do spokojnej bezpiecznej jazdy xdrive będzie w mojej opinii doskonałym wyborem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każdy naped ma swoje zalety i wady ja w naszym klimacie wybieram xdrive bo nie tylko w zimie się przydaje, ale także na mokrym oraz przy włączaniu się do ruchu, szczególnie z bocznych dróg. Oczywiście na suchym większy fun daje rwd. Co,kto,woli.
Opublikowano
Każdy naped ma swoje zalety i wady ja w naszym klimacie wybieram xdrive bo nie tylko w zimie się przydaje, ale także na mokrym oraz przy włączaniu się do ruchu, szczególnie z bocznych dróg. Oczywiście na suchym większy fun daje rwd. Co,kto,woli.

 

Zdecydowanie wybieram pewność prowadzenia w każdych warunkach. Dlatego przy zakupie 5 padło na xdrive. Natomiast czytając wątki dotyczące serii 3 dużo osób krytykuje ten napęd jako wpływający negatywnie na wrażenia z jazdy.

Opublikowano
Ja dostałem 23% na 320D xdrive w Bawaria Motors
Piszmy proszę, czy mowa o aucie z placu czy na zamówienie.

i w którym mieście.


Skoro rozgorzała dyskusja na temat silników (choć dedykowany jest ku temu inny wątek). Początkowo myślałem o 20i, ale po przeczytaniu kilku recenzji kusi 30i.

Jak sądzicie


1. jeśli 20i to bez czy z xdrive?

2. jeśli 30i to ze sportowym dyferencjałem czy z xdrive?


Chciałem nadmienić, że nie oczekuję od auta osiągów, lecz spokojnej i bezpiecznej jazdy. Niemniej jednak czasem przyjemnie jest mocniej docisnąć pedał gazu.

 

30i jest optymalny do tego auta do spokojnej i czasami dynamicznej jazdy. Moim zdaniem 20i to minimum.

Zastanawiam się po co Ci sportowy dyfer do spokojnej jazdy... to jest rzecz bardziej na tor niż na co dzień. Tylko niewielu użytkowników jest w stanie z tego skorzystać. Większość nawet nie wyczuje różnicy.

xdrive jest konieczny jak lubisz spokojną, bezpieczną jazdę. Trochę kosztem fanu, ale nie przesadzajmy BMW nawet z xDrive czuć, że jedzie głównie tylną osią.

xDrive powoduje trochę gorszą manewrowość (parkowanie w ciasnych garażach) i trochę go czuć przy max przyspieszeniach 100-200. Za to ze świateł 0-100 zawsze będziesz szybszy niż to samo auto RWD (piasek, deszcz, słaby asfalt, śnieg itp)

Opublikowano
Czyli zostaję przy tym co miało być od początku tj. xdrive. Jak wcześniej wspomniałem wątpliwości pojawiły się na skutek wypowiedzi krytykujących napęd xdrive jako negatywnie wpływający na "radość z jazdy" oraz wychwalających sportowy dyferencjał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kwestia do czego jest auto, czy to nasz jedyny samochód, jaki styl jazdy mamy i gdzie go używamy.

Auto sportowe powinno być rwd. Jak ktoś lubi dynamicznie jeździć też rwd. Jak ktoś jeździ spokojnie, jest to jedyne auto i chcemy nim często jeździć w góry lepiej brać xdrive. Rwd jest szybsze, powyżej 100km/h dużo szybsze, mniej pali, lepiej się prowadzi, daje więcej przyjemności, jest bardziej niezawodne czego o xdrive powiedzieć nie można. Xdrive lepiej jeździ na śniegu i na mokrym więcej zalet nie ma.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli zostaję przy tym co miało być od początku tj. xdrive. Jak wcześniej wspomniałem wątpliwości pojawiły się na skutek wypowiedzi krytykujących napęd xdrive jako negatywnie wpływający na "radość z jazdy" oraz wychwalających sportowy dyferencjał.

 

Dla mnie tylko rwd mieszkam w Szczecinie i nie przydałby mi się zawodny x drive.

Będę brał rwd ze szpera.

Ale sam podejmij decyzję.

male-bmw-2.png
Opublikowano
Mieszkam na południu Polski i jak sobie przypominam zdarzyła się sytuacja, gdy musiałem użyczyć na jedną noc podjazdu dla e46, która nie poradziła sobie z małą górką. Przyznam jednak, że nie wiem jaki był stan ogumienia ani nawet czy było ono dedykowane na zimę.
Opublikowano

Panowie, to jak to jest z tymi rabatami? Czy one zależą w końcu od wpłaty i okresu leasingowania? I czy rzeczywiście leasing dla firm a dla osób prywatnych też ma znaczenie?


Docelowo przymierzałem się do zamówienia 330i na początku roku, ale patrząc na rabaty jakie są Wam oferowane, kusi mnie żeby to zrobić jeszcze w tym roku.

Wersja katologowo wychodzi 277 tys, u dealera jeszcze nie byłem, ale fajnie byłoby wiedzieć w jaki rabat w ogóle mogę celować, żeby nie wyjść na głupka.

Opublikowano
Czyli zostaję przy tym co miało być od początku tj. xdrive. Jak wcześniej wspomniałem wątpliwości pojawiły się na skutek wypowiedzi krytykujących napęd xdrive jako negatywnie wpływający na "radość z jazdy" oraz wychwalających sportowy dyferencjał.

 

Pozwolisz, że kompletnie się nie zgodzę.

Mam teraz 340 KM na tył. I zawsze jest super bez żadnych nerwów w żadną w Polsce pogodę. W góry nie jeżdzę zimą.


Jestem po teście 318d tył. Super samochodzik. Lekko i precyzyjnie się prowadzi. Podobnie 330i tylko przyspieszenie dużo lepsze.


Testowałem też 320xd. Nigdy więcej. Nic w nim nie czuję. Takie poprawne. Czuć ten napęd na przód. NIEEEEE.

Opublikowano

Zapomnialem dodac, ze moje zamowienie to bylo wlasnie 330i ze spprtpwym dyfrem. Ogolnie jak dziala xdrive? Jak nie masz przyczepnosci to idzie moment na kola z przyczepnoscia. W uproszczeniu.

Zwykly naped na tyl - jak jedno kolo straci przyczepnosc to caly momwnt idzie na to kolo (chyba, ze elektronika je przyhamuje ABSem, ale nie wiem czy BMW to stosuje - już).

Szpera to mechaniczne sprzeglo sterowane elektronicznie. Jak stracisz przyczepnosc na jednym kole, drugie napedza auto.


Co do trakcji to xDrive jest lepszy i tez lepiwj prspiesza do 100. Jednak gorzej od 100.

Moim zdaniem w nizinnej czesci Polski xdrive jest tylko bezsensownym wydatkiem.

Co to za warunki muszą byc, zeby miec problem z wlaczeniem sie do ruchu bez xdrive z 258KM pod maską? To raczej wymuszanie a nie wł!czanie do ruchu. No chyba ze masz wyjazd z posesji pod gorke bezposrednio na jezdnie i masz drzewa przy drodze ze nic nie widac.

Ze szpera jak złapiesz zimą lodu na jednym kole to ciągnie drugie. Ze zwyklym napedem jedno kolo sie slizga a drugie stoi.


Co do tematu glownego - na firme jest rabat 15% na maila. Wyslij maila do kilku dealerow i bez wizyty w salonie dostaniesz propozycje od 12 do 15%. Dla os. Prywatnej takie rabaty maja tylko wybrani, lekarze, prawnicy, osoby duchowne, ale nie kierownik zmiany. Chyba, ze inzynier.

Szefostwo ma dodatkową pule rabatowa.

Na auto z placu, na 320i f31 xdrive mpakiet mialem zaproponowane 29% rabatu. Co mnie ostatecznie zniechecilo- nie chcialem kombi, xdrive, a jak sie dowiedzialem ze z xdrive jest zwykle zawieszenie to porzucilem kuszącą propozycje.

Ostatecznie zamowilem 330i z rabatem 17,5%, jak chcialem sedan ze szpera. Finansowanie tez w bmw, ale rabat nie byl uzalezniony od tego.

Opublikowano
Panowie, to jak to jest z tymi rabatami? Czy one zależą w końcu od wpłaty i okresu leasingowania? I czy rzeczywiście leasing dla firm a dla osób prywatnych też ma znaczenie?


Docelowo przymierzałem się do zamówienia 330i na początku roku, ale patrząc na rabaty jakie są Wam oferowane, kusi mnie żeby to zrobić jeszcze w tym roku.

Wersja katologowo wychodzi 277 tys, u dealera jeszcze nie byłem, ale fajnie byłoby wiedzieć w jaki rabat w ogóle mogę celować, żeby nie wyjść na głupka.

 

Jak to z rabatami, jest różnie. :wink:

Dużo zależy od danego salonu, sprzedawcy, okresu w roku itp.


Jeżeli miałbym podpowiadać to dobrze jak będziesz rozmawiał szczerze, wiadomo że chcesz kupić jak najtaniej, a skoro zdarzają się rabaty w wysokości 20% to czemu o tym nie wspomnieć sprzedawcy. Ja tak zrobiłem i od razu dostałem ofertę na 19%, nawet nie idąc do salonu. Zadzwoniłem do najbliższego.

( Dobrze jak masz już jakąś historię leasingu, - u mnie to grało na korzyść, sam leasing ogarnął sprawę aby utrzymać klienta. Salon też inaczej od razu z Tobą rozmawia jak wie, że firma już samochody premium brała)


Sprzedawca może chcieć od Ciebie żebyś pokazał te przywołaną ofertę aby się do niej odnieść. Jednak nikt głupi nie jest i żaden inny sprzedawca nie wysyła oferty w której jasno widać rabat. ( Zazwyczaj wysyłają konfig i telefonicznie potwierdzają jaka jest realna kwota, albo piszą w mailu procenty)

To trochę utrudnia sprawę, ale mam wrażenie, że jak druga strona zobaczy, że realnie chcesz kupić auto i w momencie otrzymania oferty zaczniesz działać, a nie tłuc pianę i dzwonić od salonu do salonu to te okolice 20% są do wynegocjowania.


Podsumowując, polecam rozmawiać konkretnie, wspomnieć o tym że wiesz o autach sprzedawanych z 20% upustu, bo takie są realia.

Jak masz już auto w leasingu zapytaj swojego doradcy oni mają kontakty w salonach mogą ogarnąć dobrą ofertę.

Na twoją korzyść działa dobre doposażenie, 270+ tyś. za 330i to już grubo. Kolega Infii miał podobny konfig i dostał ponad 20% rabatu, ale tam wchodziła kwestia grupy zawodowej. (inżynier)

Ja bym u Ciebie był dobrej myśli, sam dostałem 20% jako przedsiębiorca, bez szczególnej grupy zawodowej.

Opublikowano

Hej wszystkim, ja mogę podzielić się swoimi doświadczeniami, bo zamawiałem właśnie kilka sztuk różnych modeli.


Generalnie na G20 w przypadku leasingu na działalność można teraz dostać 20% na auto konfigurowane indywidualnie ze slotem produkcji pod koniec roku i w połączeniu z promocyjnym leasingiem lub comfort lease. Nie wymaga to znacznej ekwilibrystyki ani statusu dużego klienta flotowego. Co więcej, rabaty mogą iść nawet w wyższe % ale wtedy jest problem w połączeniu tego z promocyjnym finansowaniem BMW FS, czyli efektywnie oferta robi się gorsza (chyba, że kupujemy auto za gotówkę).


Rabaty na poprzednie modele serii 1 i 3 są znacznie większe (grubo powyżej 30%) ale liczba aut jest ograniczona i w większości przypadków (zależy to od statusu danego auta) nie da się połączyć tego z promocyjnym finansowaniem (czyli CL przy 0% i 48 mies wychodzi mocno powyżej 120%).


Dobrą ofertę na zakup i finansowanie można dostać na serię 4 ale też dostępność egzemplarzy się mocno graniczona i przeważnie są to auta albo totalnie gołe albo bardzo mocno doposażone.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prowadze właśnie rozmowy w M Cars Kraków, zaczęli od 13% rabatu. Zainteresowany jestem 340i w xdrive. Myślicie że jaki rabat jest możliwy?

 

W tym momencie na dzień dobry do produkcji mam duuuuxo więcej mogę podać dane handlowca na priv. Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Prowadze właśnie rozmowy w M Cars Kraków, zaczęli od 13% rabatu. Zainteresowany jestem 340i w xdrive. Myślicie że jaki rabat jest możliwy?

 

W tym momencie na dzień dobry do produkcji mam duuuuxo więcej mogę podać dane handlowca na priv. Pozdrawiam

 

Rozważam zakup 330i lub 340i x-drive, wybór będzie zależał również od rabatu jaki uda mi się uzyskać. Dotychczas w salonie zaproponowano mi 13% dlatego także chętnie poznałbym namiar na tego handlowca.

Opublikowano
Prowadze właśnie rozmowy w M Cars Kraków, zaczęli od 13% rabatu. Zainteresowany jestem 340i w xdrive. Myślicie że jaki rabat jest możliwy?

 

W tym momencie na dzień dobry do produkcji mam duuuuxo więcej mogę podać dane handlowca na priv. Pozdrawiam

 

Podaj proszę, z góry dziękuję

Opublikowano
Prowadze właśnie rozmowy w M Cars Kraków, zaczęli od 13% rabatu. Zainteresowany jestem 340i w xdrive. Myślicie że jaki rabat jest możliwy?

 

W tym momencie na dzień dobry do produkcji mam duuuuxo więcej mogę podać dane handlowca na priv. Pozdrawiam

 

Ja na stockowe m340i dostałem 22%, ale wolę złożyć sobie idealnie pod siebie kosztem 2-3%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.