Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

możliwe że ktoś spotkał się z podobną sytuacją. Po odpaleniu silnika zapalił się EML i ASC. Autem oczywiście szarpało itd.. Przejechałem nim ok 0,5 km. Wyłączyłem zapłon i włączyłem bez problemu po 10 minutach. Błędy na tablicy znikły ale po podpięciu kompa wyrzuciło Błąd P0120 i P0220. Dodam iż przepustnica i krokowy były czyszczone miesiąc temu. Niby te kody mówią o błędzie czujnika położenia gazu... Gdzie on się w ogóle znajduje - ten czujnik umieszczony może byś w przepustnicy??

Z góry dziękuje za info....

Opublikowano
Najlepiej przydały by się błędy z Inpy z ich opisami, a nie z uniwersalnego programu, może by to trochę rozjaśniło.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście przepustnica, sprawdź dobrze wtyczkę, popraw konektory, spryskaj kontaktem w sprayu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a dokładnie co mam tym kontaktem spryskać?? powiem szczerze że nigdy tego nie robiłem... jest jakiś manual jak to zrobić i co spryskać... i czy koniecznie jest skasowanie błędów po tym zabiegu czy one się same wykasują... Nie wiem czy w tym wypadku nie lepszym wyjściem byłoby wysłanie tej przepustnicy do regeneracji...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli usterka zostanie usunięta to kontrolki same po czasie zgasną, błędy w sterowniku zostaną ale nie będą miały wpływu na pracę silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a nie trzeba przepustnicy rozebrać i jeszcze w środku na potencjometry tym kontaktem popsikać??? bo czujnik położenia pedału gazu jest właśnie w tej plastykowej obudowie... a co sądzicie o regeneracji przepustnicy - koszt całkowitej usługi to 450 pln i jest w to wliczone czyszczenie wymiana potencjometrów etc... w tej przepustnicy nie ma chyba możliwości adaptacji.... to część z silnika M52B28TU....ona jest zna linkę a nie elektroniczna jak w 3.0i jeszcze jedno pytanie czy macie może gdzieś tutorial jak się do tej przepustnicy dostać w miarę bez problemu... i jak ją czyścić...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kto czyścił tę przepustnicę miesiąc wcześniej? Już wcześniej był ten problem?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
dokładnie miesiąc temu była ona czyszczona wraz z silniczkiem krokowym i mechanik powiedział mi o błędzie położenia pedału gazu.. został on wykasowany ale powrócił...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
r-nest mógłbyś napisać jak rozwiązałeś problem? Czy samemu czyściłeś potencjometry w przepustnicy czy może zapłaciłeś za regenerację?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.