Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

chciałbym się zapytać czy do wymiany uszczelki pod głowicą jest potrzebne wyciągnięcie silnika ?

Opublikowano
Nie. Chyba ze masz silnik N47 i ktoś chce odrazu rozrząd wymienić.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Mechanik powiedział że trzeba silnik wyciągnąć i nie robił nigdy takiej bmw i się nie podejmie.

Muszę szukać mechanika masakra

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co w tym silniku jest takiego wyjątkowego???
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Arke, nie łam się ;) Ten silnik to nie jest prom kosmiczny i spokojnie znajdziesz chętnego mechanika :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

To nie oznacza jednoznacznie uszczelki pod głowicą.

Robiłeś test na CO2 ?

Może masz zapowietrzony układ, lub zacięty termostat.

Żywot zakończyła pompa wody.

Zacznij od diagnozy najtańszych rzeczy.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak kolega podpowiada ,przyczyną wyrzucania plynu moze byc termostat- luknij przy jakiej temperaturze to nastepuje.

Przy uwalonym termostacie w pozycji zamknietej polowa chłodnicy jest zimna a polowa ciepla jesli masz do niej dostep to sprawdz...

Przy walnietej uszczelce węźe musza byc napuchniete zwłaszcza przy opaskach

Opublikowano

Do sprawdzenia masz:

1. Korek od zbiorniczka wyrównawczego

2. Chłodniczka spalin EGR

3. Termostat główny (mało prawdopodobne)

4. Pompa wody (mało prawdopodobne)

5. Przepustowość układu czyli drożność przewodów i głównie chłodnicy


Musisz zbadać przy jakiej temperaturze puchną węże ? po jakiej jeździe ?


Jeżeli powyższe jest ok, to masz do sprawdzenia:

1. Uszczelka pod głowicą

2. Głowica

3. Blok silnika

Czyli to wiąże się już z totalnym remontem silnika lub wymianą na inny jeżeli poniżej 4 tys zakupisz nowy motor

Opublikowano
Niestety ale stawiam na blok, bo w n47 tak się czasami dzieje. Nigdy nie słyszałem o uszczelce pod głowicą. Do wymiany uszczelki nie trzeba wyciągać silnika i tak samo do wymiany rozrządu. Sama wymiana uszczelki to praca na kilka godzin, z wymianą rozrządu, to jeden dzień.
Opublikowano

Witam,w poniedziałek mechanik zabiera bmw coś w przyszłym tygodniu będzie wiadomo na co choruje.

Dzięki za podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.