Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie forumowiczów, mam taki oto problem. 2 dni temu zapaliła mi się kontorlka aku i chwile później auto padło okazało się że mam padnięty stojan w alternatorze. Po wymianie alternatora na inny(Mój poprzedni w którym padł wirnik- został przełożony z tego z padniętym stojanem) kontrolka nadal się pali, inpa pokazuje ładowanie na 14,1 bezpieczniki w schowku i w bagażniku całe akumulator nowy ma 3 miesiące a kontrolka nadal nie gaśnie nie miga poprostu cały czas się pali. Odłączałem czujnik ciśnienia oleju( podobno uszkodzony może wywalać kontrolke aku) elektryk wszystko wstępnie pomierzył niby ok i nic. Ktoś ma jakieś wskazówki? Moje Auto to e39 530d 193km 2003r lift.
Opublikowano
Tylko że alternator jest orginalny jeździłem na nim wcześniej dopóki wirnik w nim nie padł(wirnik wsadzony z tego w którym zdechł stojan). Jakoś z miesiąc temu przestał mi działać pilot od centralnego a rok temu był w regeneracji, może to ma jakiś związek? Coś na stacyjce go nie ładuje? Jak w inpie wejść w moduł centralnego zamka?
Opublikowano
No to bardzo liche te wskazania napięcia masz, altek do regeneracji jak dla mnie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
No u mnie nie spadnie poniżej 14V przy grzanych stołkach, dmuchawie,tylna szyba,światła,wycieraczki i radio - altek najmniejszy bo 80 czy tam 90 teraz nie pamiętam
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Nie mówię że ma super ładowanie tylko, że tragedii nie ma. U mnie jest 14 35-14.41v i tak tańczy od kiedy kupiłem auto. Podgrzewanie siedzeń, plus szyby i wszystkie odbiorniki napięcie spada do 14.1ax 14.19
Opublikowano
Jakiś czas temu oddawałem altek do regeneracji przy okazji wymiany regulatora napięcia,który skończył żywot. Wsadzony jest teraz jakiś zamiennik z tych tańszych i przy odpalaniu zauważyłem,że kontrolka gaśnie nieco później niż wcześniej na sprawnym OE. Ładowanie jednak jest w porządku i na sucho bije maxa 14.7V
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.