Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy wymianie oleju okazało się, że filtr oleju jest uszkodzony, wyglądał jakby podciśnienie zassało go do środka, do tego stopnia, że pękły plastikowe elementy filtra i powstała szczelina przez którą przepływał niefiltrowany olej. Wyglądało to tak jakby filtr był zapchany i pod wpływem ciśnienia został odkształcony. Olej wymieniałem po 15.000. Przy poprzedniej wymianie była podobna historia tyle, że był pokruszony materiał filtrujacy filtra. Uznałem wtedy, że przyczyną jest kiepski filtr, był produkcji PZL Sędziszów i wyglądał na cześć niskiej jakości, nie polecam tego producenta. Tym razem użyłem filtru oleju z Filtrona, który jest solidnie wykonany (na pewno wiele solidniej niż z PZL).

Czy ktoś miał taki przypadek? Jaka może być przyczyna? Olej jest wymieniany regularnie co około 15.000, silnik pracuje idealnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filtr oleju filtron i solidność jakoś u mnie kłócą się te dwa słowa. Mann kosztuje 5,- więcej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Maniek21112 nie chciał byś zobaczyć filtra z PZL , jak uważasz, ze filtron produkuje filtry niskiej jakości ;)

Filtry pod marką Filtron produkuje firma MANN+HUMMEL :wink: .

Jazdaprzemo możesz rozwinąć co masz na myśli?

Chodzi Ci pewnie o separator oleju. On jest poza ciśnieniowym układem olejowym, to raczej ma mały wpływ na przepływ oleju przez filtr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A fakt słyszałem o tej konotacji, ale jakość niesmak z poprzednich lat pozostał :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Masz racje ja mialem podobnie z tymi filtrami a mialem/ bosch/ mann i hengst wszystkie pogniecione byly a poniewaz duzo wtedy robilem przy silniku za kazdym razem lecial olej i filtr nowy .Po zmianie odmy uszczelki pod podstawa i przeczyszczeniu zaworka w podstawie zrobilem 10.000tys. filtr byl caly .Druga sprawa nie wiem czy to ma cos wspolnego ale wtedy tez wymienialem chlodnice bo powyzej 180km troche wskazowka szla do gory ale nie do czerwonego pola nie wiem czy to ma cos wspolnego.Wydaje mi sie ze moze podcisnienie ma na to jakis wplyw/
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.