Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam taki problem ze skrzynia biegów automatyczna, otóż wczoraj cały dzień jeździłem i skrzynia pięknie pracowała, nie szarpala, nie przeciagala biegów itp, problem zaczął się później, po wyjeździe ze sklepu nagle skrzynia przestała ciągnąć do przodu, tak jak by wrzuciła sama na N... Błędy sprawdzone inpa i wyszedł tylko jeden błąd "gear check 5".. Jak tylko auto ostygnie trochę to skrzynia zaczyna pracować normalnie, ale tylko przez chwilę i znowu nie ciągnie do przodu ani do tyłu.. Olej zmieniany był jakieś 50tkm temu.. Ostatnio był sprawdzany stan i było ok.. Macie jakieś pomysły co by się mogło stać? Dodam że temperatura skrzyni z inpy to 110 stopni.. Wydaje mi się że na rozgrzanym oleju w skrzyni traci on swoje właściwości smarne i dla tego nie chce ciągnąć, mogę się mylić, nie znam się na ASB.. Rozumiem że pewnie bez demontażu skrzyni się nie obejdzie? Z góry dziękuję za sugestie i pomoc. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz rację, że bez rozbiórki skrzyni nie obejdzie się, to już zapewne pora na Twojego gm'a.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potwierdzony ten przebieg? :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Opublikowano
Auto naprawione, mechanik po zdjęciu miski doznał szoku :x syf i szlam jaki tam zastał jest nie do opisania. I uwaga, wymienił calutki olej i filtr i auto chodzi :) normalnie wrzuca biegi itd. Po 50tkm olej stracił właściwości smarne.. Także nie zawsze awaria skrzyni wiąże się z remontem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś pewien, że nie oszukali Cię z wymianą tego oleju? Zalany był prawidłowy? To co piszesz wydaje się niemożliwe po takim przebiegu.

Mój czarnuch