Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pewien dylemat, otóż jestem posiadaczem BMW E46 M54B22, Manual. Zrobiłem w nim konserwację, zawieszenie i ogólnie ogarnąłem jest mechanicznie sprawny 85% bo sprzęgło jest na wykończeniu oraz dyfer ma luz, ale chciałbym przeskoczyć na pojemność 2.8 i tu mam problem, czy kupić silnik i przełożyć czy lepiej sprzedać auto i kupić gotowe 2.8 z tego co wiem to po zmianie z 2.2 na 2.8 przydałoby się wymienić sprzęgło na większe i chyba dyfer oraz hamulce, chociaż hamulce są nowe więc powinny jeszcze ogarniać większą pojemność. Jak sądzicie swapować czy sprzedać i kupić gotowca ? Ogólne to wszystkie prace wykonam sam tylko z elektryką udam się do jakiegoś speca.


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz m54b22 wrzuć komplet z 3.0l. Zestaw kosztuje razem z hamulcem, dyfrem i walem ok 6k. Wszystko będzie polegało na przekręceniu śrubek i poprzepinaniu kostek. Elektryki nie musisz ogarniać, ważne żeby mieć zestaw z ews.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Wolałbym jednak chyba celować w 2.8 bo z tego co czytałem na forum jest podatna na mody plus idzie kupić dużo taniej niż 3.0 i jest chyba trwalsze od 3.0.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.