Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!


mam takie pytanie do was, zauwazylem ze przy wciskaniu sprzegla czy dodaniu lekko gazu gdy mam obroty +/- 800/900 auto zaczyna miec drgania i tylko na tych obrotach to występuje czy mam mniej czy wiecej jest wszystko ok tylko wlasnie na tych podanych slychac różnice i czuc drgania, macie jakis pomysl co to moze byc? wtryski?

nie zwrocilbym na to szczególnej uwagi gdyby nie fakt np stania w korku na wrzuconym biegu ze wcisnietym sprzeglem (te obroty wskakuja) drzy i slychac zmianę (kompletne sprzeglo wymienione 2 tyg temu)


dzieki za pomoc!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprzęgło wymienione a dwumasa? W jakim stanie jest koło pasowe? Wtryskiwacze raczej odpadają ale można rzucić okiem na korekcje, szczególnie w tej sytuacji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mogą, niech druga osoba wtedy przytrzyma końcówkę wydechu. Z reguły wymiana samego sprzęgła skutkuje wymianą jeszcze raz, tym razem z dwumasą, w krótkim czasie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To nie wina dwu masy po wciśnięciu sprzęgła automatycznie podnoszą sie obroty do bodajże 950 i auto wpada w lekki rezonans wymiana łacznika tłumnika nic nie daje ani wymiana koła pasowego i dwu masy nawet wymiana poduszek też nie .Podejrzewam ze tak zle jest dobrana charakterystyka tłumienia poduszek zawieszenia silnika które nie potrafią eliminować tych drgań( nawet fabryczne).
Opublikowano

od samego początku kupna samochodu miałem te drgania i dzwiek po wcisnieciu sprzegla (950 obroty) bylem przekonany ze to lozysko oporowe, zdecydowalem sie na kilka modernizacji typu: nowe kolo pasowe, paski klinowe, wyrzucenie klapek z kolektora, kompletne sprzeglo, 2 poduszki od silnika, poduszke od skrzyni biegow, nowy olej w skrzyni - wydalem prawie 5 tys a zmian w sumie zero. Jak bylem u kumpla mechanika po ogarnieciu tej sytuacji mowil o gumach na wydechu, noga przycisnal podczas pracy i rzeczywiście roznica byla, jade na dniach naprawic reczny to przy okazji te gumy ew plecionke wymienie i zobaczymy czy zagra.

a pompa wody lub sprzegielko od alternatora moze byc przyczyną?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nieźle ktoś to diagnozował..5k a to gumy wydechu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.