Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ile już miałeś tych E39 i ile przejechałeś nimi km?

Porozmawiamy o kosztach jak przejedziesz tym modelem 100-200 tys km, bo na razie to mam wrażenie że teoretyzujesz...

Miałem jedno, m52b25 przejechałem nim z 30kkm. Może i teoretyzuje, ale wszędzie na forach jest gadanie o drogich częściach do e39, a ja po prostu tego nie widzę. Może o czymś nie wiem. Robota przy tym samochodzie jest prosta, market części ogromny, na youtubie znajdziesz poradniki jak te auto rozebrać do ostatniej śrubki. E46 jest dużo tańsze w utrzymaniu niż e39?


 

Parowar Odma komplet (rurki itd.) Wymiana kosztuje sporo u mechanika bo trzeba kolektor ściągać (łamią się stare rurki) jak kolektor to i nowe uszczelki itd. itp. ...

To że łamią się rurki to ok, prawda, ale żadnego kolektora nie trzeba ściągać, wystarczy odkręcić filtr oleju i tyle. Robiłem taką operacje u siebie w m52b25.

Opublikowano

Może masz duże ręce. Gdzieś na youtubie widziałem filmik jak gość wymieniał w e46 (m54) odmę bez ściągania kolektora.


To może mały offtopic, jak według was wypada utrzymanie e46 względem e39? Drugie pytanie czy e46 jest dużo gorzej wyciszone od e39?


@EDIT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.