Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na liczniku 45-46 tyś , w rzeczywistości będzie 150 tyś jak nie dużo więcej...niech ten sprzedawca już dalej się nie pogrąża...nie brnij w to dalej ,odpuść....szukaj benzyny, niestety diesel to już auto bez perspektyw, pomału każda firma wycofuje się z produkcji silników wysokopreznych...za chwilkę będzie to auto nie sprzedawalne albo z bardzo dużym spatkiem wartości
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To było pewne, teraz chyba już wiesz co myśleć o takich ogłoszeniach :wink: całe szczęście, że można otrzymać taki raport i już coś wiesz, gdybym szukał takiego auta i miał niezbyt daleko to mimo to sprawdziłbym go, ciekawiłoby mnie jakie to były uszkodzenia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Udział procentowy diesli w sprzedaży W Niemczech zaczyna rosnąć - poczytaj trochę.

"W 2018 roku udział zamówień na auta z najnowocześniejszymi turbodieslami pod maską wzrósł do 43 procent. Rok wcześniej wyniósł 39 procent."


Po rozmowach z wieloma ludźmi których naprawdę stać na benzynę, po epizodach z benzynami także zaczynają wracać do diesla.


Największe rozczarowanie jest hybrydami ze stajni BMW.


Akurat przebieg w tym samochodzie może być autentyczny.


Pełny serwis do

05/2016 kiedy miała przygodę przy 22 tys km

12/2016 - wycena szkody do akcyzy w PL

06/2017 - pierwsza rejestracja w kraju (22 tys km)

05/2018 - 35 tys km

03/2019 - 45 tys km

Opublikowano

Myślę, że teksty typu "auto za 150 tys a żal kasy na sprawdzenie , żenada" to możecie zostawić jurorom tańca z gwiazdami.


Delikatnie mówiąc nie wasza sprawa jak kto wydaje pieniądze i na co.

Opublikowano
Udział procentowy diesli w sprzedaży W Niemczech zaczyna rosnąć - poczytaj trochę.

"W 2018 roku udział zamówień na auta z najnowocześniejszymi turbodieslami pod maską wzrósł do 43 procent. Rok wcześniej wyniósł 39 procent."


Po rozmowach z wieloma ludźmi których naprawdę stać na benzynę, po epizodach z benzynami także zaczynają wracać do diesla.

 

Bardzo ciekawe co piszesz ....ale te dane to chyba na potrzeby statystyk, nie wierzę w to ani trochę, tym bardziej że w Niemczech trwa "nagonka"na diesle, zakazy wjazdu do stref zielonych w dużych miastach, ciągle srubowane normy emisji spalin itp....itd...


Era diesla pomału się kończy....


Wiele innych producentów od tego roku wycofało się całkowicie z produkcji diesla....Toyota,Volovo,Porsche ,Luxus,Alfa Romeo, Fiat poinformował że nie będzie dalszego rozwoju diesla w ich gamie a jak wiadomo włosi znają się na Dieslach....wymieniac dalej, poczytaj sobie...pomału czas przyjdzie na BMW i wiele innych, ja już bym nigdy nie kupił żadnego klekota choćby nie wiem jaki był nowoczesny i wspaniały,co niby złego jest w nowoczesnych benzynach ?przynajmniej się nie palą :mrgreen: , ale schodzimy z tematu, więc już nie będę śmiecić w temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dray ma rację.

W 2018 roku w Niemczech następił wzrost sprzedaży diesla w stosunku do roku 2017.

Niemcy to mądry naród.

Umieją liczyć, opierają się lobby paliwowemu, nie są ślepcami.


BTW.

Z autopsji.

Salon Toyoty.

Przegląd mojego Avensisa kombi 2.0d4d+ 143KM/184KM - fabrycznie z silnikiem diesla BMW.

Należy mi się zastępczy samochód tej samej klasy.

Ale nie mają - bo diesle są beeee... :cry2:

A że do zrobienia jest akcja serwisowa - Avensis będzie w ASO dwa dni. :oops:


Więc dostaję samochód zastępczy - cudowną hybrydową Toyota C-HR. :|

No i jadę... 1400km.


I co?

Ano tak to wygląda:

Toyota C-HR Hybrid 2018r.:

Przyspieszenie zmierzone 11s do 100km/h.

Prędkość maksymalna zmierzona 182km/h

Zużycie średnie zmierzone czterokrotnie na dystrybutorze: 7,9l/100km (na liczniku 7,4) :cry2:


Dla porównania mój Avensis 2.0 d4d 184KM 400Nm 2017/2018r.:

Przyspieszenie zmierzone: 8,5s do 100km/h

Prędkość maksymalna zmierzona 230km/h

Zużycie średnie zmierzone wielokrotnie na dystrybutorze: 6,5l/100km (na liczniku 6,6l) :cool2:


I co to ma być ?

Ja za taką ekologię dziękuję.

Śmiech na sali.


Nie mam siły słuchać tych bzdur o 1.4TSI, 1.6THP, 1.8Hybrid, itp.itd...

Że o 3 cylindrowych g*wnach przez grzeczność nie wspomnę.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To czym tu jeździć..hybrydy be, bo nie jedzie a dużo pali, elektryki drogie, pb dużo pali i psuje się, kopciuchy to wiadomo smok..jak żyć :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To czym tu jeździć..hybrydy be, bo nie jedzie a dużo pali, elektryki drogie, pb dużo pali i psuje się, kopciuchy to wiadomo smoG..jak żyć :lol:

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo skomplikowana.

Ja - największy wróg samochodów z USA - w zeszłym roku sprowadziłem stamtąd pierwsze auto...

A 3-cylindrowymi g*wnami jeździć nie będę.

Za duże robię przebiegi i jestem za biedny na te wszystkie 3-cylindrowe padła, które już przy małych przebiegach mają ze względu na zużycie wymieniane kompletne silniki...

Eko-terroryzm, eko-teoretyzm i eko-driving 3-cylindowy zostawię dla tych co robią 20-30 tys. na rok, przy tym opowiadając wszystkim na około jak to "dużo" jeżdżą... :mrgreen:

Niech oni zbawiają świat tymi swoimi śmiesznymi pojazdkami... :|

Ja włączam lewy kierunek i odjazd. :oops:


PS.

Inna sprawa - łosie po kolei wycinały dpfy, zamiast swoje "perełki" naprawiać... :mad2:

Dlatego tak wygląda opinia o dieslach.

Za chwile będą je z powrotem montować ...

Pierwszy link z twojej_rury:


http://www.fotem.pl/data/5ae762eece1c0574c7082bd4101.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na tym filmie to zadymienie jest jeszcze umiarkowane :P

ps. wiem jak pisze się smok a jak smog :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Specjalnie wziąłem E91LCI.

W tym modelu bez-dpfa nie było.

A ten dymi jak Stefan Batory na Atlantyku...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja doleję oliwy do ognia...


na tegorocznych targach w Genewie, Volkswagen zaprezentował Touarega V8 TDI 310kW - 421 KM...

Ten sam Vokswagen, który miał aferę z silnikami diesla...


Jest nagonka na stare diesle lub z wyciętym DPF. Nowoczesne , to inna bajka...i nie ma zmierzchu silników wysokoprężnych.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Specjalnie wziąłem E91LCI.

W tym modelu bez-dpfa nie było.

A ten dymi jak Stefan Batory na Atlantyku...

 

No prosze a taki byłeś przeciwny autom z usa a teraz sam ściągnąłeś ;)

Masz gdzieś galerie tej 140i ? Seria czy po modach ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M140i nowe - salon - jako zabaweczka dla starzejącego się chłopca. Niestety od połowy zeszłego roku M140i jest tylko w automacie (manual nieoferowany od ostatnich ograniczeń w emisji) :mad2:

Szczerze powiedziawszy - dla mnie jako jeżdżącemu raczej automatami - brak manuala w tym pistolecie to WIELKA szkoda.


Ze Stanów wziąłem coś zamiast Nyski 522 Towos czy Transportera T3 - do wożenia towarów w firmie. :cool2:

Ale jestem coraz bardziej przekonany do rynku USA.

I to nie dlatego, że USA jest dobre.

To w Europie samochody są coraz mniej oszczędne, coraz bardziej 3-cylindrowe, coraz gorzej jeżdżące na gazie.

Nie będę swoich pieniążków wydawał na unijny ekoterroryzm i ekoteoretyzm.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.