Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiadomo czy na biegu jałowym domyślnie są te poduszki twarde czy miękkie, czy podciśnienie działa na biegu jałowym czy nie? B47?

Jest jakaś możliwość sprawdzenia tego zaworu? Czy przy usterce zawsze pokaże błąd czy niekoniecznie? 

Rozumiem że ewentualna wymiana nie wymaga żadnej adaptacji bądź kodowania? 

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, lukaseq1 napisał(a):

Na postoju podciśnienia w poduszkach nie ma, elektrozawór puszcza podciśnienie na poduchy powyzej 40km/h

Mylisz się.
Z TIS:
 

new tis poduszki silnika PL.png

new tis poduszki silnika.png

Edytowane przez cursor
  • 1 rok później...
Opublikowano

U mnie wyglądało to tak: auto dudniło huczało ewidentnie poduszki silnika do wymiany. Kupiłem Febi Bilstein z podciśnieniem bo tak powiedział mechanik tak "wykazywała dokumentacja". I podczas wymiany zong okazało się że mają być bez podciśnienia. Szybka wymiana w sklepie ale jedyne co mogli zorganizować na szybko to Corteco i sami nie wiedzieli do końca czy będzie z czy bez i oczywiście jedna przyszła bez podciśnienia jedna z pod ciśnieniem ale ta już zamontowałem. 

Pierwsza jazda i różnica kolosalna nareszcie czerpie przyjemność z jazdy cisza spokój. BMW F11 2012 n47 2.0 184km. Przebieg 270k. Pierwsza wymiana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.