Skocz do zawartości

[m54b30] Zimny reduktor gazu po wylaczeniu nagrzewnicy


Sosna91

Rekomendowane odpowiedzi

Po swapie silnika mam problem z ogrzewaniem. Zimą silnik normalnie łapie szybko temperaturę robocza ale dopiero wtedy na reduktorze gazu pojawia się wolno 25stopni i na nagrzewnice podobnie bo powoli zaczyna być czuc ciepło a silnik ma już dawno 97stopni. Słyszałem o elektrozaworach nagrzewnicy ale nic nie robiłem bo jeżdżę nim rzadko, dziś jak było ciepło miałem ustawiona temp klimatronika tylko 20stopni to i na gaz nie przeskoczyl bo reduktor ciągle zimny. Zwiekszylem trochę ciepło to i gaz się zalaczyl. Macie jakis pomysł?
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Żeby to działało poprawnie to ma być podłączone w ten sposób jak na ostatnim rysunku

https://lpg-forum.pl//bmw-e39-525i-m54-jak-podlaczyc-przewody-wodne-reduktora-lpg-t22541-15.html

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.