Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Po YT krążą liczne filmiki, w których mądrale rozbierają zacisk tylko po to żeby, pokręcić imbusem dla odsunięcia tłoczka. A wystarczy podłączyć 12V.
  • 1 rok później...
Opublikowano

witam,


uwaga, osoby o słabych nerwach proszę nie czytać :)


BMW g30 530i

Bawaria motors, Czerniakowska wycena dla :

- olej 5w30 shell

- filtr oleju

- filtr powietrza

- filtr kabinowy

- robocizna


cena -> 2.200 PLN brutto

przepraszam, czy ktoś postradał zmysły ???


koszty wszystkich materiałów w sklepie www to ~ 450 - 550 PLN !!! na oleju motul, filtry manna

Opublikowano
witam,


uwaga, osoby o słabych nerwach proszę nie czytać :)


BMW g30 530i

Bawaria motors, Czerniakowska wycena dla :

- olej 5w30 shell

- filtr oleju

- filtr powietrza

- filtr kabinowy

- robocizna


cena -> 2.200 PLN brutto

przepraszam, czy ktoś postradał zmysły ???


koszty wszystkich materiałów w sklepie www to ~ 450 - 550 PLN !!! na oleju motul, filtry manna

 

Chyba normalne ceny serwisu w ASO bmw serii 5 młodszego niż 5 lat. Możesz kupić Service inclusive ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam,


uwaga, osoby o słabych nerwach proszę nie czytać :)


BMW g30 530i

Bawaria motors, Czerniakowska wycena dla :

- olej 5w30 shell

- filtr oleju

- filtr powietrza

- filtr kabinowy

- robocizna


cena -> 2.200 PLN brutto

przepraszam, czy ktoś postradał zmysły ???


koszty wszystkich materiałów w sklepie www to ~ 450 - 550 PLN !!! na oleju motul, filtry manna

 

Przepraszam, ale czy urodziłeś się wczoraj?


P.S. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale sam filtr kabinowy antysmogowy kosztuje bez promocji ok. 1000zł. No, ale wątpię, że taki filtr wzięto do Twojej wyceny.

Opublikowano
witam,


uwaga, osoby o słabych nerwach proszę nie czytać :)


BMW g30 530i

Bawaria motors, Czerniakowska wycena dla :

- olej 5w30 shell

- filtr oleju

- filtr powietrza

- filtr kabinowy

- robocizna


cena -> 2.200 PLN brutto

przepraszam, czy ktoś postradał zmysły ???


koszty wszystkich materiałów w sklepie www to ~ 450 - 550 PLN !!! na oleju motul, filtry manna

 

Przepraszam, ale czy urodziłeś się wczoraj?


P.S. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale sam filtr kabinowy antysmogowy kosztuje bez promocji ok. 1000zł. No, ale wątpię, że taki filtr wzięto do Twojej wyceny.

 

Dokładnie :P co by było jakby kupił Bugatti, gdzie wymiana oleju to chyba z 16k, a klocki hamulcowe na jedno koło kosztują pewnie z 50k :) swoją droga, te filtry mana o których mówi MrMK nie maja znaczka BMW, wiec są tańsze, bo to filtry Mana, a nie oryginalne BMW. Różnica między jednymi, a drugimi (pomimo iż producent może być ten sam) może być nawet całkiem spora. Dla przykładu: klocki/tarcze hamulcowe ze znaczkiem BMW do f10 oryginalne działają spoko (klocki nie piszczą, tarcze się nie krzywią), a te wyprodukowane niby w tej samej fabryce co wyżej wymienione wręcz przeciwnie (nie wiem czy w g30 też tak się zdarza). Albo też opony do xDrive, człowiek kupi bez gwiazdki trochę taniej, to będzie reduktor do remontu ;) Oczywiście nie wolno zapomnieć o smacznej kawie, która jest w cenie i miłej obsłudze, smart video communication itp. :D


P.S. Seria 3 z takim samym zakresem serwisu, będzie tańsza pewnie z 300-500zł :)

Opublikowano
witam,


uwaga, osoby o słabych nerwach proszę nie czytać :)


BMW g30 530i

Bawaria motors, Czerniakowska wycena dla :

- olej 5w30 shell

- filtr oleju

- filtr powietrza

- filtr kabinowy

- robocizna


cena -> 2.200 PLN brutto

przepraszam, czy ktoś postradał zmysły ???


koszty wszystkich materiałów w sklepie www to ~ 450 - 550 PLN !!! na oleju motul, filtry manna

 

Przepraszam, ale czy urodziłeś się wczoraj?


P.S. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale sam filtr kabinowy antysmogowy kosztuje bez promocji ok. 1000zł. No, ale wątpię, że taki filtr wzięto do Twojej wyceny.

 

Dokładnie :P co by było jakby kupił Bugatti, gdzie wymiana oleju to chyba z 16k, a klocki hamulcowe na jedno koło kosztują pewnie z 50k :) swoją droga, te filtry mana o których mówi MrMK nie maja znaczka BMW, wiec są tańsze, bo to filtry Mana, a nie oryginalne BMW. Różnica między jednymi, a drugimi (pomimo iż producent może być ten sam) może być nawet całkiem spora. Dla przykładu: klocki/tarcze hamulcowe ze znaczkiem BMW do f10 oryginalne działają spoko (klocki nie piszczą, tarcze się nie krzywią), a te wyprodukowane niby w tej samej fabryce co wyżej wymienione wręcz przeciwnie (nie wiem czy w g30 też tak się zdarza). Albo też opony do xDrive, człowiek kupi bez gwiazdki trochę taniej, to będzie reduktor do remontu ;) Oczywiście nie wolno zapomnieć o smacznej kawie, która jest w cenie i miłej obsłudze, smart video communication itp. :D


P.S. Seria 3 z takim samym zakresem serwisu, będzie tańsza pewnie z 300-500zł :)

 

fakt , dawno prywatnie nie robiłem serwisu w BMW,bywałem swego czasu i z e60 i z f10


co do wątku ... ta sama usługa i ten sam zakres materiałów i pracy w innym ASO w tym samym mieści -> 1400 PLN, 35% mniej to raczej istotna różnica przynajmniej dla mnie nie warta ich kawy :)

co do różnić pomiędzy filtrem mana za 300 PLN a BMW za 900 nie wiem, nie znam się . to element oparty na niezbyt zaawansowanej technologii papieru i czegoś tam jeszcze, czy faktycznie cena x3 ma uzasadnienie ? nie znam opracowań i badań, które by to potwierdzały. bugatti z pewnością ma z glazurą ze złota :)


ps. serwis umówiony w innym ASO

Opublikowano
Każde ASO ma trochę inną politykę cenową. Może w Bawarii maja dużo zleceń gwarancyjnych i dlatego dają wysoki koszt serwisu, bo bardziej opłaca im się zrobić naprawę gwarancyjną - nie wiem :) jeśli chodzi o filtry, pisałem to z delikatnym sarkazmem, ale fakt może być taki, że ten BMW się wolniej zapcha/trochę dłużej będzie trzymał parametry.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Podbijam bo zastanawiam sie czy (oplaca mi sie) dokupic pakiet serwisowy:

3 lata do 40kkm za 2500 PLN

5 lat do 60kkm za 5370 PLN


Limitow kilometrowych nie wyrobie wiec w pierwszym przypadku mowimy o jednym serwisie, w drugim o dwoch. Stad: ile kosztuje obecnie maly oraz duzy serwis oczywiscie ten wg wskazan kompa. Jesli maly ok 1500 a duzy ok 2000 (takie kwoty padly na pierwszej stronie watku) to nie oplaca sie brac tych pakietow w moim przypadku. Mozecie potwierdzic ceny?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W poniedziałek robiłem duży serwis w 630d.

Przebieg 42kkm.

Koszt samej roboty to 1.160 zł.

Klamoty miałem z neta za 700 zł.

Aso chciało 4.000 zł.


Policz czy opłaca się....

Opublikowano
Kwoty za serwis będą się różniły w zależności od miasta i poszczególnych ASO. Jak sam kupisz olej i filtry i pojedziesz na wymianę w ASO, to mało prawdopodobne, żeby pakiet wyszedł taniej. Ja to kalkulowałem w poprzednim G30, obecnej G32 i X2 - zawsze pakiet mi wychodził drożej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatnio wyceniałem czy będzie taniej kupić olej+filtr samemu czy skorzystać z zakupu w aso + robocizną. ASO tak kalkulował stawkę by nijak nie opłacało się kupować własnych rzeczy.

Sprawdziłem trzy ASO i w każdym wychodziło że lepiej kupić u nich wszystko. Ceny dotyczą innego modelu.


Koszt wymiany olej z dostarczonym olejem: 515,22 zł brutto ( robocizna + filtr oleju ) + 250 zł za olej

Koszt wymiany oleju z naszym olejem: 605,27 zł brutto ( robocizna + filtr oleju + olej )


Śmieszne jest to że to samo ASO a różni doradcy podali mi różne ceny za te same usługi więc zakup pakietu nie jest może taką złą opcją. :mad2:

Opublikowano
Dzwoniłem dzisiaj do Dynamic Motors w Bydgoszczy i również uzyskałem informację, że przegląd pierwszy to koszt rzędu 1500 zł brutto, natomiast drugi rozszerzony w którym notabene nie wiem co jest robione kosztuje ok 2000 zł i tak następne. Aż się boje zapytać ile kosztuje serwis klimy. Co do klocków około 1000 zł kosztuje wymiana z tyłu. Z uwagi na napęd tylni pewnie jak już tylko te będę wymieniał więc o to tylko zapytałem.


Z ciekawości czy jest ktoś na forum z Bydgoszczy i ma sprawdzony serwis poza ASO do BMW np właśnie do wymiany oleju w silniku z filtrami, do serwisu klimy czy klocków bądź tarcz?


Ps. Co ile wymienia się olej w skrzyni biegów w G30? 90 tyś?

 

czyszczenie klimy to okolo 400 zeta z filtrem oczywiscie tym normalnym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzwoniłem dzisiaj do Dynamic Motors w Bydgoszczy i również uzyskałem informację, że przegląd pierwszy to koszt rzędu 1500 zł brutto, natomiast drugi rozszerzony w którym notabene nie wiem co jest robione kosztuje ok 2000 zł i tak następne. .

jeśli jest jak powiadasz , to po jakiego grzyba kupić PSI na 3 przeglądy ( do 100tyś km) za 7300zł ? , ktoś kogoś dyma tu :wink:

Opublikowano
Ostatnio wyceniałem czy będzie taniej kupić olej+filtr samemu czy skorzystać z zakupu w aso + robocizną. ASO tak kalkulował stawkę by nijak nie opłacało się kupować własnych rzeczy.

Sprawdziłem trzy ASO i w każdym wychodziło że lepiej kupić u nich wszystko. Ceny dotyczą innego modelu.


Koszt wymiany olej z dostarczonym olejem: 515,22 zł brutto ( robocizna + filtr oleju ) + 250 zł za olej

Koszt wymiany oleju z naszym olejem: 605,27 zł brutto ( robocizna + filtr oleju + olej )


Śmieszne jest to że to samo ASO a różni doradcy podali mi różne ceny za te same usługi więc zakup pakietu nie jest może taką złą opcją. :mad2:

 

Zawsze w ASO robiłem wymiany eksploatacyjne z własnym materiałem i te ceny nie były rózne od tych co miałbym przy zakupie materiałów u nich.

Akurat to dotyczy wymiany klocków i tarcz w dwóch różnych autach BMW.

Zawsze wcześniej brałem oferty mailowo na komplet a później przyjeżdżałem z własnymi tarczami i wymieniali w tej samej cenie.

To chyba kwestia konkretnego ASO.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak zapłacisz to Ci wymienia. Dlaczego mieliby nie wymienić.

 

;) na szybko napisałem i bez konkretów. Moja wina.


Chodziło mi bardziej o doświadczenia, czy już przy tym przebiegu trzeba wymieniać tacze z tylu, bo Pani, ktora umawiała mi wizytę nie potrafiła tego określić, a różnica w cenie znaczna. Świeci się kontrolka, że trzeba wymienić klocki tył. 1100za same klocki z wymianą, a jak tarcze to dodatkowo 2050zł. Mając przed sobą wizję ponad 3 tyś, to może stracić gwarancję i założyć zamienniki. Mam jeszcze 2,5 roku gwarancji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak zapłacisz to Ci wymienia. Dlaczego mieliby nie wymienić.

 

;) na szybko napisałem i bez konkretów. Moja wina.


Chodziło mi bardziej o doświadczenia, czy już przy tym przebiegu trzeba wymieniać tacze z tylu, bo Pani, ktora umawiała mi wizytę nie potrafiła tego określić, a różnica w cenie znaczna. Świeci się kontrolka, że trzeba wymienić klocki tył. 1100za same klocki z wymianą, a jak tarcze to dodatkowo 2050zł. Mając przed sobą wizję ponad 3 tyś, to może stracić gwarancję i założyć zamienniki. Mam jeszcze 2,5 roku gwarancji.

Jak dla mnie to gra nie warta świeczki, ile zaoszczedzisz na zamiennikach? 2,5 roku gwarancji to sporo może się wydarzyć i dobrze ją mieć bo teraz zaoszczędzisz, potem wydasz kilka razy więcej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Leeo czyli 62tyś km w 518D i przednie klocki jeszcze ok. ? co do tarcz tak naprawdę miła Pani nie będzie wiedzieć pomimo jej wielkich starań :wink: , bo wszystko będzie zależało o pomiaru grubości tarcz którego obowiązkowo będą wykonać przed wymianą klocków , daj znać proszę jak będziesz po wymianie .

natomiast przy okazji części zamiennych mam pytanie : oddając samochód na koniec leasingu -CL- czy mogą się doczepić do nie oryginalnych klocków / tarcz zakładanych w ASO , czy ich to nie obchodzi ?

Opublikowano
Jak zapłacisz to Ci wymienia. Dlaczego mieliby nie wymienić.

 

1100za same klocki z wymianą

 

W którym aso taka cena? Mi w inchcape w Wawie za tylne klocki z wymianą podali cenę 1600 (w F31, ale to nie powinno robić różnicy, klocki zwykłe, a nie żadne sportowe)

Opublikowano
@Leeo czyli 62tyś km w 518D i przednie klocki jeszcze ok. ? co do tarcz tak naprawdę miła Pani nie będzie wiedzieć pomimo jej wielkich starań :wink: , bo wszystko będzie zależało o pomiaru grubości tarcz którego obowiązkowo będą wykonać przed wymianą klocków , daj znać proszę jak będziesz po wymianie .

natomiast przy okazji części zamiennych mam pytanie : oddając samochód na koniec leasingu -CL- czy mogą się doczepić do nie oryginalnych klocków / tarcz zakładanych w ASO , czy ich to nie obchodzi ?

 

Wyszło 1100zł plus 510zł za wymianę oleju, bo robię je między rutynowymi wymianami z pakietu. 62 tys i 5x zmieniany olej :) wychodzi co pół roku i kolejna wymiana będzie już z pakietu. Wymianiełem w Fusie.

Okazało się, że mam dobrą płynność jazdy :) na forum wcześniej czytałem, że po 30tyś zmiana klocków a u niektorych po 45 to tarcze i klocki :) Uwielbiam te 518d :) a do tego średnie spalanie z 62tyś 5,9 litra :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.