Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wymiana czujników nic nie dała błąd zaświeca się dalej może , co może być? Chyba to oleje i będę jeździł z tym.
Opublikowano
Wymiana czujników nic nie dała błąd zaświeca się dalej może , co może być? Chyba to oleje i będę jeździł z tym.

Cześć

Sprawdź czy podczas demontażu nie uszkodziłeś przewodów lub wtyczki od w/w czujników.

Raczej nie bo przed demontażem było identycznie, jeszcze wpada mi jeden pomysł na myśl.Może jest przytkany ten wężyk, który idzie od kolektora i może wykrywać za niskie ciśnienie?

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

U mnie ten sam błąd, jak uporałeś się z usterką i co było przyczyną ?!

Z góry dzięki.

Opublikowano
Może jest przytkany ten wężyk, który idzie od kolektora i może wykrywać za niskie ciśnienie?

 

Masz na myśli nr 8?

2433UE4.jpg?1


U mnie był przepalony ze starości (słyszałem podczas jazdy syczenie i zacząłem szukać co jest przyczyną - okazał się ten wężyk). Mimo tego w ISTA nie wywalało mi takiego błędu.

Ale sprawdzić nie zaszkodzi.

Pzdr.

Opublikowano
Witam nie udało mi się znaleźć usterki.wymieniłem dwa czujniki i dalej to samo. Ale DPF wypala się normalnie, oleju nie przybywa wiec jeżdżę.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Błąd zobaczyłem gdy podpiołem kompa pod auto, podczas normalnej jazdy nic się nie wyświetla żaden błąd. Środki do czyszczenia DPF zastosowałem po zobaczeniu błędu .Według mojej oceny jeden i drugi środek jest ok.

Tak jak wspominałem w poprzednich postach od tamtej pory zrobiłem autem ponad 20000 km i DPF wypala się odstępach około 300 ; 350km jeżdżę bardziej w trybie miejski

Opublikowano
Jeśli rurki i czujnik sprawdziłeś to wygląda na to że DPF stawia za mały opór. Możesz zrobić loga w trakcie jazdy pod obciążeniem na 3 lub 4 biegu od najniższych obrotów do ok 4,5 tys. Najlepiej tuż po wypaleniu DPF-a poza miastem.
Opublikowano
Zdaje się że ISTA nie ma możliwości zapisu do pliku (może się mylę) więc zainstaluj sobie np. program OBS który nagrywa pulpit komputera. Z parametrów wybierz ciśnienie różnicowe DPF-a i obroty silnika, opcjonalnie możesz dołożyć doładowanie. Następnie ustaw skrzynie w pozycję manual na 3 bieg (może być wyższy) i przyspieszaj z gazem do oporu od ok 1000 obr do 4500 obr. w tym czasie zapisując OBS-em do pliku ekran monitora który pokazuje parametry ciśnienia. Najlepiej żeby DPF był tuż po wypaleniu w warunkach pozamiejskich. Do tego sprawdź jeszcze raz jakie ciśnienie różnicowe pokazuje przy zgaszonym silniku oraz na jałowym biegu. Wrzuć filmik na jakąś "Wrzutę" i zapodaj link.
  • 4 lata później...
Opublikowano

I jak z tym specyfikiem od wurtha pomaga cos? Teraz mysle zeby go zaaplikowac ale chcac isc po najmniejszej lini oporu zastanawiam Sie czy moge go psiknac do tych gumowych rurek od czujnika roznycy cisnien, czy trzeba demontowac Sonde lambda ta od strony silnika?

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

Chodzi mi o te gumowe rurki od czujnika z nr 7 z rysunku

Screenshot_20231016_151535_Samsung Internet.jpg

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.