Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Znając zent Twoje podejście to jednak szukanie perełki i zapłacenie za nią sprawi Ci przyjemność ....nawet gdy będzie to e91 czy VW Polo :) I tak trzymaj.

Miałem w życiu ze dwa epizody, że złapałem się na "okazję" idąc na dalekie kompromisy. Kac przychodzi na drugi dzień. Jak zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz absolutną rację. 17 lat temu nieświadomy mechanizmu rynku samochodowego wdeptnąłem na minę. Była to kumulacja od kwesti blacharskich po mechanikę kończąc. Dlatego później "przepłaciłem" za e46 przed laty. Zobaczymy jak będzie tym razem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zodiac rozumiem że każdy chwali to co ma, kupiłeś Xdrive z EU więc xdrive jest the best, usa to same rozbitki wg tego co napisałeś i lepiej dopłacać kilkadziesiąt tys -ok, Twoja wybór i nikt tego nie krytykuje, każdy robi co uważa :)

Ja sprowadziłem 335is a 340i to jest moje drugie auto z usa i rozbitkiem bym go nie nazwał. Bezwypadkiem również nie choć całe auto jest w oryginalnym lakierze, nie jestem hipokryta wszystko w mojej galerii przyszły nabywca sobie obejrzy +stos faktur :) Żadna poduszka nie strzelona, konstrukcja auta nie ruszona... nie chce mi się z resztą Ciebie przekonywać bo po co :) Nie uważam żeby auto ustępowało w czymś europejskim wersjom ale co innego jak ktoś naprawia dla siebie a co innego jak ktoś ściąga takich aut kilka-naście czy -dziesiąt typowo dla zarobku i spycha jedno za drugim. Kto jest kumaty to umie takie osoby rozróżnić :cool2:

Moja sztuka ma 50 tys nalotu, dla mnie jest jak nowe i dlatego moim zdaniem opłaca się wysilić niż przepłacać w EU


Przykład cen salonowych aut

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-vat23-340i-xd-msport-performance-touring-dealer-bmwarena-ID6BDKSt.html#34dd2b5e87

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-340-xdrive-326-km-mpakiet-led-asystent-lopatki-navi-kamery-360-vat-23-ID6BACtv.html#34dd2b5e87

utrata wartości 90tys w rok ;)

Autor posta raczej liczy się z kasą z tego co widzę i chce kupić coś mocnego z małym przelotem, wiadomo że najlepiej kupić w salonie za worek pieniędzy ale Ty Zodiacu dlaczego w takim razie kupiłeś 650 a nie m6 skoro nie liczysz się z kosztami zbytnio ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vaporr --> ja Cie rozumiem, dlatego nie chce dyskutować czy ciągnąć auta z USA czy nie, każdy ma swoje doświadczenia i oczekiwania :)


650 a nie M6 bo mnie M-ki nie kręcą, nie ścigam się po torze, czasami tylko dynamicznie jeżdżę ;) a od latania bokiem ważniejszy jest dla mnie komfort, więc uznałem, że najbardziej komfortowym samochodem coupe ze stajni BMW będzie seria 6 :) (rozważałem jeszcze M2 i 440i, jak również 7mkę, ale nie chciałem 2 sedanów w garażu)


Co do podanych przez Ciebie 2 aut, zgadzam się że strata jest dużą. Niemniej jak idziesz do salonu i bierzesz auto gotowe, to nie obowiązuje Cie nigdy cena z otomoto. Nie znam tajników sprzedaży aut i nie wiem, czy chcą Cie zaskoczyć pozytywnie "takim rabatem" do ceny z ogłoszenia, abyś traktował to jako deal życia czy też nie mogą cen sensownie zrabatowanych publikować, aby każdy klient uważał, że w końcu marka premium więc cena premium też być musi ;) niemniej spokojnie kupisz je 50-60 taniej jak dobrze pogadasz (moim zdaniem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niestety na taki wydatek nie mogę sobie pozwolić, chyba że prezes NBP mnie zatrudni jako sekretarkę :D Rzeczywiście wersję USA trudniej sprzedać za godziwe $, ale za zadbany stary egzeplarz EU, z małym przebiegiem też później kokosów nie ma ( moje e46).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Zodiac rozumiem że każdy chwali to co ma, kupiłeś Xdrive z EU więc xdrive jest the best, usa to same rozbitki wg tego co napisałeś i lepiej dopłacać kilkadziesiąt tys -ok, Twoja wybór i nikt tego nie krytykuje, każdy robi co uważa :)

Ja sprowadziłem 335is a 340i to jest moje drugie auto z usa i rozbitkiem bym go nie nazwał. Bezwypadkiem również nie choć całe auto jest w oryginalnym lakierze, nie jestem hipokryta wszystko w mojej galerii przyszły nabywca sobie obejrzy +stos faktur :) Żadna poduszka nie strzelona, konstrukcja auta nie ruszona... nie chce mi się z resztą Ciebie przekonywać bo po co :) Nie uważam żeby auto ustępowało w czymś europejskim wersjom ale co innego jak ktoś naprawia dla siebie a co innego jak ktoś ściąga takich aut kilka-naście czy -dziesiąt typowo dla zarobku i spycha jedno za drugim. Kto jest kumaty to umie takie osoby rozróżnić :cool2:

Moja sztuka ma 50 tys nalotu, dla mnie jest jak nowe i dlatego moim zdaniem opłaca się wysilić niż przepłacać w EU


Przykład cen salonowych aut

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-vat23-340i-xd-msport-performance-touring-dealer-bmwarena-ID6BDKSt.html#34dd2b5e87

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-340-xdrive-326-km-mpakiet-led-asystent-lopatki-navi-kamery-360-vat-23-ID6BACtv.html#34dd2b5e87

utrata wartości 90tys w rok ;)

Autor posta raczej liczy się z kasą z tego co widzę i chce kupić coś mocnego z małym przelotem, wiadomo że najlepiej kupić w salonie za worek pieniędzy ale Ty Zodiacu dlaczego w takim razie kupiłeś 650 a nie m6 skoro nie liczysz się z kosztami zbytnio ? :)

Zobacz jakiego białego ulepa wkleiłeś, jak ma przód poskładany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.