Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o tym egzeplarzu ?https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-bmw-435i-ID6BIAGI.html Sprzedawca informuje o tym, że był jedynie przytarty błotnik przedni. Retrofit przeprowadzony w ASO BMW. Na zdjęciach licznik EU, czy coś więcej wchodzi w skład takiego zabiegu? Napęd na tył, czyli mniej rzeczy do zepsucia. Pytanie czy zawieszenie m bez regulacji jest optymalne do takiej konfiguracji?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na vinchain.io sobie zobaczysz zdjęcia, było zdrowo przygrzmocone podwoziem lewy przód, wystrzeliła poducha kiery i lewa kurtyna. Za oznaczenie jako bezwypadkowy należy się strzał z liścia a nie 125 tysięcy PLN w gotówce.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To czekamy na foty :mrgreen:

google pokazuje tylko to:

https://www.google.com/search?q=WBA3R1C5XEK192651&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj6odXR1dLgAhWBi8MKHT-VBx0Q_AUIDygC&biw=1600&bih=789#imgrc=YAgq6hEkt63taM:


VIN: WBA3R1C5XEK192651

Type code: 3R13

Model: 435I (USA)

E-F-R series: F32

Series: 4

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N55

Displacement: 3.00

Power: 225 (306 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 300 - ALPINWEISS 3

Upholstery code: LCL5 - LEDER DAKOTA/KOR

Prod.date: 2014-05-09

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S2PM 18"M LM RAEDER DOPPELSPEICHE 441 M

S2TB Sport automatic gearbox

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN

S4AB Fine wood trim burr walnut

S4DM AKZENTLEISTEN PERLGLANZ CHROM

S4NE BLOW-BY-HEIZER

S5DS Emergency release, luggage compartment

S6AC INTELLIGENTER NOTRUF

S6AE TELESERVICES

S6NH FREISPRECHEIN. M. USB-SCHNITTSTELLE

S6VB CCC assignment

S8KL OELWARTUNGSINT. 15.000KM/12MONATE

S8S4 Decoding, variable light distribution

S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S9AA Outer skin protection

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S319 Integrated universal remote control

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S563 Light package

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S645 BMW US Radio

S655 Satellite tuner

S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

S697 Area-Code 1 for DVD

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

S823 Hot-climate version

S840 High speed synchronisation

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S853 Language version, English

S925 Dispatch protection pack

S992 Control of number-plate attachment

S993 model year code in VIN

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak było w 2014 roku:

 

http://www.fotem.pl/data/dbf12db6e7f0900ca60b8eece1ed3.jpg

d7dd1nI.jpg


Czyli w Stanach pozbył się pirotechniki, zawieszenia i paru innych rzeczy...

Taka sytuacja.


Aż tu nagle - w dalekiej Europie, a dokładniej w dzikiej Polsce - nagle jest bezwypadkowy.

Przynajmniej tak zaświadcza sprzedający - Pan Mateusz z Warszawy, z Pragi Północ.

W razie dalszych pytań telefon do sprzedającego: 600-600-163 .


Zrzut ogłoszenia 0T0M0T0 z dnia 201-02-24:

http://www.fotem.pl/data/4a5a3533b9c7334128ee842554f.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W sumie z karoserii lewy przedni błotnik i zderzak był malowany, stąd sprzedający pieprzy o malowanym błotniku... Podłoga, nadkole też musiało być uszkodzone, bo strzał musiał być konkretny.

Niezła gnida z tego sprzedającego, bo na pewno nie można nazwać tego samochodu bezwypadkowym. :mad2:

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego długo już szukasz samochodu i moim skromnym zdaniem odpuściłeś kilka godnych egzemplarzy (choćby białe e93 z wawy). Im dłużej szukasz, tym więcej będziesz w stanie przyjąć na klatę :D

Ta nie jest tragiczna pod warunkiem naprawy na Ori częściach (czyli niestety od złodziei), bez regeneracji, klejenia itp. Natomiast fakt, że sprzedający łże kasuje ten egzemplarz na starcie. Ale to wszystko już wiesz, nie wiesz tylko jak się jeździ tym silnikiem z xdrive, więc Ci powiem. Trakcja jest zawsze, moc jest zawsze. Odpuścisz x- będziesz miał zawsze tylko moc. Nie warto. Na mokrym zleje Cię byle octavia z 4x4. Zamierzasz jeździć długo więc kup porządny wóz. Wydając 120+ koła można mieć malowany błotnik, ale mały idrive to porażka. W Stanach auta potrafią być pięknie wyposażone, ale sporo też takich właśnie wydmuszek- k***wska skóra, szpanerski biel a poza tym nędza, często sensatec, halogenowa lampa, brak navi itp itd.. Ustaw w opcjach wyszukiwania xdrive jako warunek nienegocjowalny, nie będziesz żałował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sporo prześledziłem i powoli odpuszczam nawet w opcjach, choć rzeczywiście x'a chciałbym mieć, bo mieszkam w górach, a nie mam aspiracji do jazdy po torze. Mam na oku egzemplarz w wersji stylistycznej sport z adaptacyjnym zawieszeniem, pytanie, czy będzie się to tak samo prowadziło jak samochod z pakietem m rownież z x'em?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie chciałem mieć X, uważałem, że napęd na 4 koła nie przystoi w BMW i jest dla mięczaków... :D


... aż pojeździłem trochę Xami i dziś oba moje rupiecie to właśnie X-drive. Nie kupiłbym już BMW bez, chyba że 2.0 diesel ;)


Latać bokiem dalej można, na mokrym 6tka standardowo się tak ustawia - pomimo, że ma Xdrive. Jak spadł śnieg i zrobiło się ślisko w zimie to jedziesz spokojnie, nie martwi Cię, że utkniesz czy ciągle będzie rzucało tyłem, a kontrolka trakcji zaświeci na stałe przy ostrej jeździe. To zupełnie inny komfort użytkowania auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mówisz o autach o rząd cięższych niż F3X.


do 435i spoko, ale trzeba pamiętać że przez Xdrive przód robi się zauważalnie cięższy.

 

Patrząc na uszkodzenia zastanawiam się jak do tego doszło? Chyba że jest to obraz "przygotowanego" samochodu do drugiej licytacji.

Nie, to oryginalne zdjęcia uszkodzeń, bez picowania. Dość standardowy wyjazd auta "na wprost" z prawego łuku i spotkanie z krawężnikiem. Skala zniszczeń wynika z prędkości.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zent rozważ f30 niechby w mpaku albo f22. Na każdym zawieszeniu będzie Ci się jeździć lepiej niż w e46. Na pewno nie będą kanapowate i ociężałe, serie 1-4 jeżdżą podobnie. Poza tym sam piszesz że to nie na tor. Wymarzona opcja przy przebiegach i warunkach, które deklarujesz to xdrive+cabrio :cool2:

Chcąc do tego "niebite", wersja eu, niewielki przebieg = zero ogłoszeń spełniających kryteria. Z czegoś zrezygnować trzeba ale z xdrive na samym końcu. Bmw z X i tak ma wyraźną charakterystykę tylnonapędówki i większośc czasu o X nie pamiętasz. X docenisz kilka dni w roku, i dla tych kilku dni warto. Jeśli lubisz zapi*****ać, docenisz xdrive częściej. Nawet na lichej oponie prowadzenie jest mega.

Myślałeś o n57? jeździ nie gorzej, pali znacznie mniej. W drugą stronę N20- da się zgrzebać samym kablem na prawie 300 koni, do okazjonalnego objechania wszelkich superbów wystarczy. Czasy się zmieniają. Kiedyś modne były głośne wydechy, teraz modna jest cisza spod znaku hybrydy/elektryka. Samochody są coraz skuteczniejsze. Ja już zrezygnowałem z v8 na rzecz r6 i nie żałuję, a i drugim autem w domu z r4 turbo też nie gardzę (choć to x1 bez xdrive :duh:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty f22 też przeglądam, ale podobna sytuacja co f32. Ba, nawet patrzę na F36. Coupe miałem kupić w czasach świetności e46, ale żona zmanipulowała touringiem i skomplikowała poszukiwania, bo M54 w tej budzie, to był większy problem, rarytas niż dzisiaj F32 z N55. Mam czas i trzymam rękę na pulsie. F33 też obserwuję, ale wszystko po strzałach i nieumiejętnych naprawach. A w cabrio jedna kolizja i problemy w eksploatacji nieustające.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ciężko porównać, musisz poczytać w dziale f30. Ogólnie mówią że adaptacyjne nawet na sport nie jest tak sztywne jak mpakietowe. Ja mam xdrive bez adaptacyjnego i musiałem zmienić sprężyny bo seria w ogóle się nie prowadzi nie mówiąc już o wysokości :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blade1984 --> może i quattro jest w czymś lepsze, jednak dla mnie BMW jeździ lepiej, a tylnonapędowa charakterystyka X-drive daje ciągle radość z jazdy, dorzucając do tego na mokrym czy w zimie pewność prowadzenia. Przez 15 lat jeździłem tylonapędowymi BMW, dziś kupując nowe BMW brałbym wersję z X-drive, zawsze*


*w samochodach które mnie interesują, czyli seria 7 i seria 8, do mniejszych jak np. seria 2 / M2 to może faktycznie nie mieć sensu (lub może nie byc takiej opcji ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakiś założony budżet na auto ? Ja na Twoim miejscu sprowadziłbym sam z USA po niewielkiej szkodzie i naprawił bo wiesz co i jak było zrobione (chyba że nie chce Ci sie czekać te kilka mies) i szukałbym nie tak pospolitej wersji 440i/xi lub 340 ,fajniejszy silnik niż 435 :D

Ja sprowadziłem sam dla siebie i jestem zadowolony tym bardziej jak wleci na dniach program na 450koni to osiągi m3 f80 w zasięgu praktycznie po samym programie delikatnym i downpipe :) w e9x była większa przepaść ze względu na V8 a w serii F to i to R6

Co do Xdrive to co kto lubi, ja miałem ogólnie w życiu 6szt BMW i tylko jedna z Xdrive i nie byłem zadowolony (e91 330xd) zbytnio z tego napędu bo co prawda trakcja lepsza ale tylko ze startu a potem czuć było tę masę wyraźnie,straty napędu i auto wydawało mi się po prostu nudnawe ale tam było tylko 245koni seria... jechałem też kolegi e91 335xi 370koni i też miałem podobne odczucia ciężkiego auta choć fajnie to już jeździło no i wiadomo najważniejsze- wydech Performance robił swoje. Aaa jeszcze jedno Xdrive bywa złudny jechałem swoją w deszcz na zakręcie + lekko w dół okolo 60km/h pewny że dla 4x4 to pestka po czym tak mnie zarzuciło że ledwo co uniknąłem wypadku. Dlatego mam zasade że jak jest mokro to po prostu jade spokojnie bo nie jeden z 4x4 myślał że może cisnąć a potem się ostro przeliczył i miał groźny wypadek.

Zdecyduj czy chcesz Xdrive czy tylną ośkę i dopiero szukaj swojego upragnionego modelu a ciśnienia z tego co piszesz nie masz na szybki zakup więc coś z czasem ustrzelisz fajnego, powodzenia :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A później przy sprzedaży przez większość zostanie negatywnie oceniona i negatywnie odbierana - bo usa etc.

Oczywiście, niby po co się martwić sprzedażą przed zakupem ale jednak. bo świadomych zwolenników takiego rozwiązania jest mniej niż świadomych przeciwników - mowa o zakupie z usa lekko uszkodzonej ze zdjęciami.

W większości ci, którzy sprowadzili są zadowoleni, bo dlaczego mają nie być - był to ich świadomy wybór.

Ja bym szukał dalej wersji europejskiej wytrwale, oczywiście bez Xdrive.

 

Aaa jeszcze jedno Xdrive bywa złudny jechałem swoją w deszcz na zakręcie + lekko w dół okolo 60km/h pewny że dla 4x4 to pestka po czym tak mnie zarzuciło że ledwo co uniknąłem wypadku. Dlatego mam zasade że jak jest mokro to po prostu jade spokojnie bo nie jeden z 4x4 myślał że może cisnąć a potem się ostro przeliczył i miał groźny wypadek.

 

Bardzo fajna rzeczowa wypowiedź.

Drugi raz dopiero spotykam się z takim podejściem do tego napędu w kwestii bezpieczeństwa.

Jednak na długo zapamiętałem filmik, gdzie e91 330d 245km na 2-3 startach od świateł do świateł na mokrej ( +- 10-15 stopni ) nawierzchni robi jak chce e92 335d gdzie z tego co pamiętam obie były w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie pytanie czy chcesz jeździć rozbitkiem czy szukasz auta, w którym ma być naklejka "fabryka" na każdej części ;) Jak dla mnie to kwestia podejścia i oczekiwań, które każdy ma indywidualne, więc nie ma sensu nad tym dyskutować. Ja bym wolał dopłacić 20, 30 czy 50 tys aby jeździć modelem bezwypadkowy z EU, niż kupować auto na zdjęciach i targać je potem pół planety do PL, przy okazji mając świadomość, że koszty naprawy nie są do końca znane dopóki mechanik nie zobaczy i nie sprawdzi całości na żywo. Do tego trzeba mieć dobrych speców, żeby potem auta z przyjemnością używać, ą nie jeździć ciągle coś poprawiać i naprawiać. Takie jest moje zdanie :D


Co do X-drive, on nie jest od tego, aby ratować nas przy opcji latania bokiem "w okolicy 60km/h" bo do tej prędkości mniej więcej X-drive działa, powyżej robi się nam tylnonapędowe BMW (może być inaczej w starszych i nowszych napędach, nie jestem specjalistą od tych napędów). Dla mnie X-drive to podstawa do jazdy na śliskiej nawierzchni: przy niedużej prędkości, jak ruszanie czy to spod świateł, czy na skrzyżowaniu. Jak spadl pierwszy większy śnieg to przy tylnonapędowej F10 miałem stres i świadomość, że jak rusze mocniej i stracę przyczepność, to zatrzyma mnie tylko krawężnik / koniec drogi. Tutaj ruszasz i masz pełną kontrolę niezależnie od nawierzchni. A tył lata jak chcesz dalej fajnie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie śpieszno mi. Sprawdzam, oglądam, również e92, ale chciałbym wykonać podobny manewr jak z e46, czyli kupić z przebiegiem poniżej 100kkm, licząc na podobną bezawaryjność. W przypadku e92 to już są samochody bliżej 200k i jak domniemam trzeba będzie sporo zainwestować no i amortyzować przez 5 lat, a to małe koszty miesięcznie. Egzeplarz z postu zmylił mnie licznikami eu, nie wspominając o tłumaczeniach właściciela.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.