Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Nic nie mogę znaleźć na necie na ten temat wszędzie pytają odwrotnie z low obc na high :D

I pytanie przy okazji przy zmianie zegarów czy muszę cokolwiek zmieniać oprócz wiadomo przebiegu na liczniku? Czy mogę wsadzić zegary np z tds-a czy tylko i wyłącznie z r6 benzyny?

Z góry dzięki za wszystkie odp. :lol:

Opublikowano
Od diesla zegary to raczej nie bardzo, bo inaczej obrotomierz wyskalowany :mrgreen: co do reszty to nie mój temat :wink:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
To akurat mały problem mogę przerzucić całe to czarne tło ze swoich zegarów :D
Opublikowano

W opcjach kodowania zegarów jest opcja wyboru benzyna/diesel, nie jestem pewnien czy zmienia to wychylenie wskazówek ale bardzo możliwe. Najlepiej kup jakiś z benzyny obojętnie jakiej, ilość cylindrów jest do wyboru 4/6/8/12 (zmienia skalowanie obrotów), tak samo ze skrzynią. Wybierasz później automat/manual. Tak to wygląda przy kodowaniu

http://i58.tinypic.com/11takna.jpg

Skąd pomysł aby zmieniać duży MID na mały? :D

///TDS Power
Opublikowano

Totalne wkurzenie pikselami a ponoć w low ten problem nie występuje.

Druga sprawa swoje zegary przy próbie naprawy trochę rozwalilem :lol: więc muszę kupić drugie a te z low obc są znacznie tańsze.

Kolejna sprawa to to że miałem po niemiecku komunikaty próbując to czytać dostawałem jakichś napadów agresji nie mówiąc o braku zrozumienia :D

Czyli jest opcja wsadzenia low? Podmieniłem z dziewczyny e39 z grudnia 98 i nie pasowały wtyczki ale gdzieś doczytałem że po wrześniu 98 i to się zmieniło.

Czy tym programem zmienię też przebieg i vin na taki jak mam w swoich zegarach?

No i jaki to program tzn nazwa IKE Coding tak?

Opublikowano
Kolejna sprawa to to że miałem po niemiecku komunikaty próbując to czytać dostawałem jakichś napadów agresji nie mówiąc o braku zrozumienia :D

 

Może ja się nie znam, ale u mnie język komunikatów zmienia się w menu OBC na ekraniku na konsoli środkowej, jestem na 99% pewny, że akurat język jest do zmiany - jak nie w samochodzie, to za pośrednictwem komputera.

Opublikowano

Myślisz że nie sprawdzałem w ukrytych testach obc?

Ponawiam pytanie czy jest opcja zmiany z high na low?

Opublikowano

Czyli jest opcja wsadzenia low? Podmieniłem z dziewczyny e39 z grudnia 98 i nie pasowały wtyczki ale gdzieś doczytałem że po wrześniu 98 i to się zmieniło.

Czy tym programem zmienię też przebieg i vin na taki jak mam w swoich zegarach?

No i jaki to program tzn nazwa IKE Coding tak?

Normalnie w cenie low można trafić high z naprawionymi pikselami i nie trzeba specjalnie szukać długo. Każdy high ma 3 wtyczki a low 2 co jest chyba największym problemem, trzeba zobaczyć pinouty. Program nazywa się BMW Scanner, pozwala też na zmianę VINu, przebiegu oraz języka na angielski. W zegarach przedliftowych (bez czipu M35080 który jest w liftach) da się zmienić przebieg komputerem, w pozostałych trzeba programować EEPROM na stole. Mowa tu o tych z dużym MIDem, podobno te z małym są bardziej podatne na kodowanie.

///TDS Power
Opublikowano

No i wszystko wiem dzięki kolego :D

Przyjdzie taki ruchacz i wszystko wyjaśni... :lol: :lol: :lol:

Wisze ci piwo.

Dzięki za pomoc wszystkim :)

Opublikowano

Panowie jeszcze jedno pytanie.

Mam problem z połączeniem się z autem tym Bmw scannerem jest 2 żółta kontrolka ;/

Czy jak przerzucę ze starego licznika tył / plecy / ten komputerek czy jak to się zwie to będą dane mojego auta?

Na innych forach znalazłem takie info że wrzuca się ten tył od starych zegarów i wszystkie dane sie zgadzają a te nowsze bez tych pleców czy jak to zwał wymagają kodowania jak to jest wkoncu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łączyłeś się już z czymś tym interfejsem? Jak nie to sprawdź czy masz połączone piny 7 i 8.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tak z inpa w obydwu e39 z opisu i nie było problemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do bmw scanner jest osobny kabel :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak też obstawialem cholerka.

A co do pyt czy podmiany tych pleców czy jak to się zwie załatwi sprawę?

Opublikowano

Temat rozwiązany!

Jak by ktoś miał podobny dylemat :

Zegary z tym tylkiem komputerkiem z tyłu czy jak to nazwać czyli chyba te przed wrzesniem 98r można śmiało zakładać jedynie trzeba wsadzić swój komputerek :8)

Wsadzilem dziś do e39 523i 96r benzyna manual zegary od e39 525tds automat oczywiście przekładając komputerek.

VIN przebieg mam swój nic nie trzeba było kodowac praktycznie plug and play.

Jedyna różnica o 300rpm za mało pokazuje wskaźnik rpm bo są większe odstępy w dieslu dla mnie pomijane i przy dystrybutorku mam napis diesel też mi to nie przeszkadza.

Dzięki wszystkim za pomoc temat do zamknięcia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.