Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Były wspomagania hydrauliczne i elektryczne. Elektryczne na poczatku wprowadzone były do aut z ograniczoną emisją spalin ED to sie chyba nazywało, a potem wprowadzili je do wszystkich, ale nie wiem od jakiej daty dokładnie.

Ja miałem maglownicę z elektrycznym wspomaganiem - 2009r LCI, mój znajmomy w E91 z 2006r miał hydrauliczną.

On miał Xdrive a ja nie i pomimo teoretycznie lepszej maglownicy jego auto sporo gorzej sie prowadziło.

Nie mogłem przez kilka lat zrozumiec o co mu chodzi z tym słabym prowadzeniem do czasu az przejechałem sie jego samochodem.

 

Dokładnie. Mam Efficient Dynamics w wydaniu benzyna i jest Servotronic. Super opcja.


Czyli następny samochód to dalej e91 w benzynie tyle, że mocniejsze niż obecne i z kompletnym wyposażeniem :mrgreen: f31 chyba odpuszczę.

www.kancelariaturowski.pl
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mam inne odczucia - komfort jazdy w e90 to tragedia.


Jakbym chciał delektowac się w 100% prowadzeniem i czuciem feedbacku to wsiadłbym w gokarta, albo myślał o prawdziwej M, no ale jak porównujecie auto daily use do auta na tor to można faktycznie mieć takie wrażenia.


W obydwu przypadkach e90 jak i F30 klekok diesla w kabinie jest masakryczny - jak w traktorze - kwestia ułożenia silnika i wyciszenia. Dodam, że w benzynce F30 dzwięk jest bardzo przyjemny i to co może być wadą w przypadku diesli tak w benzynce jest na plus.



Chciałbym poznać jeszcze Waszą opinię na temat króla szos e90 vs f32/f33.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam inne odczucia - komfort jazdy w e90 to tragedia.

Jakbym chciał delektowac się w 100% prowadzeniem i czuciem feedbacku to wsiadłbym w gokarta, albo myślał o prawdziwej M, no ale jak porównujecie auto daily use do auta na tor to można faktycznie mieć takie wrażenia.

W obydwu przypadkach e90 jak i F30 klekok diesla w kabinie jest masakryczny - jak w traktorze - kwestia ułożenia silnika i wyciszenia. Dodam, że w benzynce F30 dzwięk jest bardzo przyjemny i to co może być wadą w przypadku diesli tak w benzynce jest na plus.

Chciałbym poznać jeszcze Waszą opinię na temat króla szos e90 vs f32/f33.

 

Jezeli lubisz komfort to faktycznie e90 moze byc za twarde.

Moim zdaniem E90/91 Mapkiet jest to idealny kompromis pomiedzy komfortem a prowadzeniem - nie chce miec 2 aut, wole miec przyjmnośc codziennie. Niz od czasu do czasu jeźdząc Gokartem.

Trzeba pamietac że im twardsze zawieszenie tym wieksze bezpieczeństwo na drodze - stabilniejsze auto w trudnych sytuacjach, lepiej znosi boczny wiatr, nie nurkuje przy hamowaniu itd.

Następna sprawa to drogi są coraz lepsze i wole mieć 5% dystansu za twardo, a 95% idealnie i bezpiecznie.


Miałem e91 i mam f31 w klekocie 3.0d i uwazam iż odgłos jak na diesla jest swietny, nie wiem o jakim klekocie piszesz.


Odnosnie F32 pisałem że jeździłem M4 i w porówanniu do e91(kombi) to maglownica jest tragiczna.

Moim zdaniem M4 w porównaniu do E91 daje mniej przyjemnosci z jazdy, poimimo lepszych osiagów, szerszych kół, niby szybszy, ale taka gumowa reakcja.

M4 jest dodatkowo twarde i głosne.


Znowu M3 w porównaniu do e91 to jest duży krok naprzód jezeli chodzi o prowadzenie w każdym aspekcie.

Tylko ten silnik który jedzie dopiero od 6000tys obr/min... ;). Zależy kto co lubi.

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajne badanie, czyli nie dość że F30 jest miększe to do tego daje mniej czucia przez układ kierowniczy. Pokrywa się to z moimi obserwacjami. Na plus dla F30 że tak się nie pochyla w zakrętach przez grubsze stabilizatory. Ale prowadzenie gumowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.