Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent e91 2010r 2.0 diesel n47 143km

Diagnoza btoolem. Po skasowaniu błędów silnika, po 20minutowej jeździe wyskakują te dwa błędy:

4AF5 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 3

4B05 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 4

Po ciągłej obserwacji podczas jazdy, aktualnych parametrów korekcji wtryskow za pomocą btoola wszystko wygląda ok. Wartości korekt najczęściej sa na poziomie 0,5 - 1, czasami dochodzi do 1,5, na wszystkich 4 wtryskach takie wartości, żaden sie nie wyróżnia.

Na 4AF5 jeżdżę juz ponad rok ale niedawno doszedł ten drugi błąd. Silnik pracuje równo, lekko trzęsie buda na jalowym.

Pytanie: skąd się biorą te 2 błędy skoro maksymalne wartości korekt sa podobne na wszystkich 4 wtryskach ? Czy mozna tak jeździć czy lepiej wymieniać te wtryski?

Na tym 1 błędzie jeżdżę juz ponad rok i sie nic niepokojącego nie dzieje. Z góry dziekuje za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na początek wyciągnij te wtryski i daj na stół do sprawdzenia, jeżeli będą ok to zmierz kompresje na cylindrach
  • 2 lata później...
Opublikowano
Pacjent e91 2010r 2.0 diesel n47 143km

Diagnoza btoolem. Po skasowaniu błędów silnika, po 20minutowej jeździe wyskakują te dwa błędy:

4AF5 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 3

4B05 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 4

Po ciągłej obserwacji podczas jazdy, aktualnych parametrów korekcji wtryskow za pomocą btoola wszystko wygląda ok. Wartości korekt najczęściej sa na poziomie 0,5 - 1, czasami dochodzi do 1,5, na wszystkich 4 wtryskach takie wartości, żaden sie nie wyróżnia.

Na 4AF5 jeżdżę juz ponad rok ale niedawno doszedł ten drugi błąd. Silnik pracuje równo, lekko trzęsie buda na jalowym.

Pytanie: skąd się biorą te 2 błędy skoro maksymalne wartości korekt sa podobne na wszystkich 4 wtryskach ? Czy mozna tak jeździć czy lepiej wymieniać te wtryski?

Na tym 1 błędzie jeżdżę juz ponad rok i sie nic niepokojącego nie dzieje. Z góry dziekuje za pomoc.

 

Kolego, u mnie pojawiły sie ostatnio te same błędy.

Rozwiązałeś co było przyczyną?

U mnie również nic sie nie dzieje z autem

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Pacjent e91 2010r 2.0 diesel n47 143km

Diagnoza btoolem. Po skasowaniu błędów silnika, po 20minutowej jeździe wyskakują te dwa błędy:

4AF5 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 3

4B05 regulacja dawki jalowej cylinder wtryskiwacza 4

Po ciągłej obserwacji podczas jazdy, aktualnych parametrów korekcji wtryskow za pomocą btoola wszystko wygląda ok. Wartości korekt najczęściej sa na poziomie 0,5 - 1, czasami dochodzi do 1,5, na wszystkich 4 wtryskach takie wartości, żaden sie nie wyróżnia.

Na 4AF5 jeżdżę juz ponad rok ale niedawno doszedł ten drugi błąd. Silnik pracuje równo, lekko trzęsie buda na jalowym.

Pytanie: skąd się biorą te 2 błędy skoro maksymalne wartości korekt sa podobne na wszystkich 4 wtryskach ? Czy mozna tak jeździć czy lepiej wymieniać te wtryski?

Na tym 1 błędzie jeżdżę juz ponad rok i sie nic niepokojącego nie dzieje. Z góry dziekuje za pomoc.

 

Kolego, u mnie pojawiły sie ostatnio te same błędy.

Rozwiązałeś co było przyczyną?

U mnie również nic sie nie dzieje z autem

 



Udało Ci się ogarnąć te błędy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.