Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakładam nowy tema bo już przeczytałem wszystkie fora i nic nie pomogło

mam bmw 320d 150km 2002r po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce odpalić, podłączyłem inpe i cały czas mam błąd 4B90 za niskie ciśnienie paliwa, w inpa w zakładce status tam gdzie są wykresy z żądanym (powyżej 500bar)i aktualnym ciśnieniem paliwa dochodzi max do 8 bar, dodam że podmieniłem całą listwę cr z czujnikami jaki i pompę cr i ten elektrozawór na pompie od kolegi i dalej to samo maksymalnie dochodzi do 8 bar, pompa podprogowa działa. dzisiaj sprawdzałem kable aż do samego ECU nie są nigdzie przerwane ani nic innego sprawdzałem je miernikiem.

Proszę o pomoc bo ja już nie mam siły na ten samochód

Opublikowano

dokładnie nie sprawdzałem ale coś tam buczy i jak przekręcę kluczyk w 2 pozycję i zdjąłem przewód paliwowy z pompy cr to bardzo mocny strumień paliwa leci, może się mylę ale sądzę że te 8 barów co w inpie pokazuje to ciśnienie z pompki baku i podprogowej

dodam jeszcze że te czujniki i pompa cr działały u kolegi do samego końca (do dachowania jakieś 3/4 mc temu) więc sądzę że są sprawne bo silnik nie został uszkodzony ale nie odpalał on go po wypadku

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wcześniej nie miałeś problemów z rozruchem? Np. na ciepłym? Jeżeli jesteś pewny zmienionej szyny cr to zrób test przelewowy. Próbowałeś na plaka?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
przed wymianą uszczelki nigdy nie miałem problemu z rozruchem, po za zimą ale to wina była świec żarowych. tak paliłem na plak i silnik pracował do puki psikałem plak, nie robiłem testu przelewowego jutro zrobię go, ale wtryski regenerowane były miesiąc przed uszczelką, więc nie powinno być z nimi problemu ale nie zaszkodzi jak zrobię ten test przelewowy. dzisiaj jak sprawdzałem przewody miernikiem to zauważyłem że jeden przewód z elektrozaworu na pompie cr ma przejście na jeden przewód od regulatora ciśnienia tego od strony podszybia i z tego samego kabla jest przejście na trzy kable(obok siebie) w kostce ECU, ale kable są całe więc chyba tak ma być.
Opublikowano

Znalazłem przyczynę jeden wtrysk lejący. zaślepiałem wtryski pojedynczo po kolei i na jednym od razu przy kręceniu rozrusznikiem ciśnienie skoczyło do ponad 30 barów.

zaraz jadę do kolegi wezmę wtrysk na podmiankę i zobaczę jaki będzie efekt, później dam znać czy udało się uruchomić

Dzięki maniek21112 za poradę z testem przelewowym choć to zrobiłem trochę w inny sposób ale dzięki tobie wziąłem pod uwagę wtryski mimo wcześniejszego ich wyeliminowania no bo przecież niedawno były regenerowane

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz problem ze sterowaniem pompy CR.

Zmierz napiecie na wtyczce zaworu

W skrzynce z komputerem silnika masz bezpieczniki-oblukaj je , F1 jest od pompy wtryskowej

Opublikowano

Sorki że tak późno odpisuję, problem rozwiązany winny wszystkiemu był lejący wtryskiwacz a dokładnie opiłki z pompy we wtryskiwaczu, czeka mnie jeszcze regeneracja pompy bo nie chcę trzeci raz za miesiąc znowu wydawać kasy na wtryski.

Dzięki wszystkim za pomoc Pozdrawiam

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.