Skocz do zawartości

BMW e39 mpakiet 2.5i automat 2003r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Sprawa jest tego typu kupiłem jakiś czas temu bmw na początku wszystko okej po jakimś czasie zaczął pokazywać się błąd kontroli trakcji próbowałem z tym walczyć ale już nie mam pomysłów ustawiłem zbierzność,wymieniłem sterownik abs i zrobiłem podstawowe operacje jak wymiana tarczy,klocków do tego wymiana wszystkich płynów poza tym wymieniałem pompę wspomagania i mechanik powiedział mi że dobrze by było zrobić jeszcze maglownice czy może mieć to związek z tym błędem I na co jeszcze mogę zwrócić uwagę przypomnę ze po odebraniu samochodu z warsztatu na desce czysto po jakiś 20-30 km błąd znowu się pojawił. Proszę o pomoc czytałem coś o lince którą wyskakuje z prowadnicy gdzie mogę jej szukać żeby sprawdzić czy tam wszystko gra
Opublikowano
Witam. Sprawa jest tego typu kupiłem jakiś czas temu bmw na początku wszystko okej po jakimś czasie zaczął pokazywać się błąd kontroli trakcji próbowałem z tym walczyć ale już nie mam pomysłów ustawiłem zbierzność,wymieniłem sterownik abs i zrobiłem podstawowe operacje jak wymiana tarczy,klocków do tego wymiana wszystkich płynów poza tym wymieniałem pompę wspomagania i mechanik powiedział mi że dobrze by było zrobić jeszcze maglownice czy może mieć to związek z tym błędem I na co jeszcze mogę zwrócić uwagę przypomnę ze po odebraniu samochodu z warsztatu na desce czysto po jakiś 20-30 km błąd znowu się pojawił. Proszę o pomoc czytałem coś o lince którą wyskakuje z prowadnicy gdzie mogę jej szukać żeby sprawdzić czy tam wszystko gra
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zaczął pokazywać się błąd kontroli trakcji

Jaki konkretnie błąd?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Potrzebny jest kod i treść błędu.

Jest duża szansa na to, że padł sterownik DSC i ten co kupiłeś też padnięty (regeneracja jakieś 200/300 pln, potwierdzone, że działa tylko trzeba dać do porządnego elektryka). Możliwe też, że padła pompa doładowująca DSC i to ona spaliła sterownik, więc nawet jak założysz nowy z serwisu, to ta pompa może go spalić. Więc jeżeli to błąd tej pompy, to trzeba wymienić najpierw pompę, a potem zregenerować sterownik.

Przerabiałem u siebie, te sam objawy.

Opublikowano
Okej dzięki za podpowiedź spróbuje podziałać coś z tą pompą A potem zajrzę do sterownika
Opublikowano

Do sterownika nie zaglądaj chyba że masz stacje lutowniczą. Są opisy na google jak to wygląda w środku. Oddaj do specjalisty ten sterownik.

Pytanie jaki masz tam nr. tego sterownika ? Jeżeli taki 0 265 950 002 to bez problemu go zreanimujesz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież nawet nie wiadomo czy to sterownik :roll: to może być czujnik albo jego wiązka..jak można wymieniać na ślepo? Przecież nikt tego za darmo nie robi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.