Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od niedawna mam problem ze swoją E39, generalnie gdy silnik jest nie rozgrzany to wszystko jest w porządku, dopiero jak wskazówka złapie pion, i przeciągę ją przy wyprzedzaniu, samochód zaczyna szarpać, i wibrowac, przy spokojnej jeździe wszystko jest w porządku przez dłuższy czas. Proszę o porady co to może być, niedawno wymieniana odma, świece zapłonowe oraz uszczelka pod deklem. :)

Dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu samochodu wszystko jest w porządku to czasu nie przekraczania 4-5tyś obrotów.

Opublikowano

Zapomniałem wspomnieć że w czasie wymiany odmy pękło mi jedno wejście w listwie wtryskowej, tylko nie wtrysk, tylko do węża od odmy, nie przyszła mi jeszcze, ale czy to może być przyczyną?

Niestety nie miałem możliwości podłączyć się pod komputer..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście, nieszczelność dolotu ma wpływ.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.