Skocz do zawartości

523i M52 nie chodzi na 4 i 5 cylinder


Karol BMW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem polega na tym że nagle bmw przestało chodzić na 4 i 5 cylinder. Cewki sprawdzone, świece sprawdzone są sprawne iskra jest. Przy wyższych obrotach w czasie jazdy słychać klekot z silnika na biegu jałowym tego nie ma. Bmw chodzi tak samo na gazie jak i benzynie. Komputer żadnych błędów nie pokazuje, check się nie świeci. Odpala od strzała obroty nie faluja. Może ktoś podpowie od czego zacząć co sprawdzać co to może być. Z góry dzięki pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu aż zgaśnie, skasuj adaptacje i zrób 100 km na pb, daj znać czy jest zmiana.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok spróbuję bo w sumie zapomniałem dodać że sporo kilometrów zrobiłem na uszkodzonym czujnik wałka rozrządu wariowal na gazie gazownik nie mógł go wyregulowac później okazało się jak podłączyłem pod komputer że uszkodzony jest czujnik wymieniłem go pojechałem do gazownika ustawił mi gaz i wszystko było w porządku z tydzień czasu i zaczęło się to dziać dodam że komputer zaczął pokazywać większe spalanie na 100km teraz. Tylko jeszcze zapytam co to znaczy skasować i jak to zrobić adaptacje? A druga sprawa czy to nie zaszkodzi silnikowi żeby zrobić adaptacje i tak jeździć gdzie chodzi na 4 Gary i na wysokich obrotach klekocze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kasujesz adaptacje przy pomocy komputera z programem do bmw (inpa, ista). W ten sposób jak napisałem wyżej wykluczysz lpg jeżeli problemu nie będzie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdził jakoś na swój sposób odpiał wtyczke od czegoś żeby auto nie odpalalo i na słuch niby słyszał ale pojechałem zmierzyć ciśnienie i faktycznie na 4 i 5 cylindrze tylko 2,5bara i słychać bylo podczas mierzenia jak krecilem rozrusznikiem że ucieka powietrze więc uszczelka między 4,5 cylindrem wydmuchana. Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ja bym obstawiał wypalone zawory skoro jeździłeś na LPG na uszkodzonym czujniku wałka.

Jesteś w stanie powiedzieć jak gazownik to regulował? Sprawdzał sondy czy jest ubogo czy bogato na postoju i podczas jazdy? Stroił na AFR? Porównywał czasy wtrysków noPB na gazie i benzynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.