Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mimo, że na forum jestem już długo do przedstawiam moją bawarkę. Mimo, że widziałem osoby krytykujące ten motor. Dla mnie nie jest ujmą, że nie mam pod maską 300 km, 150 które posiadam w zupełności mi wystarczają. Ten model różni się znacznie od poprzedniej F10 w 518d którą posiadałem, ponieważ tamta była wersją flotową "gołą". Tutaj mam wszystko czego potrzebuje, podróżuje się komfortowo a gdy czekam na spotkanie bądź narzeczoną w centrum handlowym wersja TV potrafi skutecznie zabić czas. Na aucie nałożona świeżo powłoka 4nano 3 letnia, na felgach 4nano Rim Protect. Poniżej zdjęcia oraz konfiguracja.


IMG-6775.jpg

IMG-6776.jpg

IMG-6778.jpg

IMG-6777.jpg


BMW-518d-Sedan-1.jpg

BMW-518d-Sedan-2.jpg

BMW-518d-Sedan-3.jpg

BMW-518d-Sedan-4.jpg

BMW-518d-Sedan-5.jpg

BMW-518d-Sedan-6.jpg

BMW-518d-Sedan-7.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo ładna piątka, w jakże modnym obecnie kolorze :wink:

Dokładnie, tobie ma się podobać auto, a nie innym i świadomie wybierasz silnik i wersje.

Niech się dobrze sprawuje.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Gratulacje nowego auta.

Co skłonilo cię do wybrania takiej wersji silnikowej?

 

Ekonomia. Benzyna nie byle zainteresowany. Diesel 520 mnie nie przekonalo w xdrive bo testowalem wiec do 520 nie podchodzielm bo szkoda mi bylo dodatkoywch 36 tys. Natomiast 530.. nie wiem jak jezdzi, pewnie grubo :) jednakze oferta comfort leas z BMW mnie odstraszyla ale od 300 katalogowej + dodatki - rabat to musialo „wyjsc” w racie. Po drugie takie szybkie motory nie sa mi tez potrzebne. Nawet na autostradach ja wiecej niz 160-170 nie jezdze a do tego to i 518 wystarczy spokojnie. Jedno jest pewne, nie wyglada jak 518 i nie jeden juz sie zdziwil :D


Na razie ekonomia daje rade. W miescie jakoes 8-8,5 l (8,5 l to takie miasto w korkach, natomiast jezdzac po miescie poza godzinami szczytu wychodzi jakies 7,8). Trasa na tempomacie 150 Bydgoszcz-Warszawa i powrot z komputera 6,5( realnie pewnie troche wiecej)

Opublikowano
Gratulacje :cool2: Nie musisz się tłumaczyć ;) Każdy wybiera wersję pod swoje preferencje , możliwości lub chęci wydania mniejszej lub większej ilości $$ ,ale za taki mały telewizor to przepłaciłeś ;) :D W Luxury Line do mnie jednak bardziej trafia niebieski śródziemnomorski . Przyjemnej eksploatacji życzę .
Opublikowano

Dlaczego ja nie mam takich niewygórowanych wymagań...:)

Widzę, że masz już zegary bez ramek. Co oprócz tego się zmieniło w stosunku do MY2018?

Opublikowano

Nie wiem dokladnie o co chodzi ale chyba o wyswietlacz. Ja wzialem wielofunkcyjny stad nie mam ramek :)

Teraz tak sobie mysle, ze szkoda ze nie wzialem adaptacyjnych reflektorow z przodu bo te kierunkowskazy na zwykle zarowce z przodu to jednak wies w tym aucie.. a tam sa juz ledowe. Xenon mi styka chociaz nie wiem jak adaptacyjne by dzialaly, chyba ze tam tez jest xenon na mijania bo szczerze nie wiem. Jednak mi szczegolnie zalezaloby na kierunku ledowym z przodu.

Opublikowano

W MY2019 zniknęły okrągłe ramki wokół zegarów. Wnioskuję z Twoich zdjęć.

Było to już omawiane.

Nie masz ksenonow tylko ledy ale bez adaptacji. LEDy są w g30 w standardzie.

Fakt, że żarówka w kierunkach to porażka, tym bardziej że ledowe kierunki były już w e90 LCI, o f10 nie wspominając.

Opublikowano

Rozumiem, ze wczesniej w G30 byly multimedialne ale takie? https://autoblog24.pl/wp-content/uploads/2015/08/BMW-Serii-5-G30-zegary.jpg


Jesli o to Tobie chodzi to zdecydowanie ja juz mam „czysa plyte” bez ramek.


Co do lamp.. myslalem, ze tam jest xenon a ledy sa dopiero za 6000 tys te diodowe. W kazdym badz razie te mijania swiatla co mam sa ok ale ten kierunek to wstyd jak na bmw 5 tymbardziej, ze tyl jest w pelnym ledzie w standardzie.


Ps. Odnosnie zegarkow wlasnie u kolegi w innym temacie wyczytalem ze zegary byly inne dla navi biznes, inne dla navi professional i multimedialne byly jako trzecia opcja za doplata a nie w standardzie do navi. Teraz mysle, ze skoro mam professional to sie zastanwiam czy nie przeplacilem .. bo kupilem je z mysla o wizualnym aspekcie a nie dodatkowych funkcjach jak lupa, ograniczenie predkosci czy navigacja wskakujaca w miejscu obrotomierza.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Heja, gratulacje autka.

Może przedstawisz mi wrażenia po paru miesiącach, bo noszę się z zamiarem pobrania 518d w edycji biznesowej w bardzo dobrej ofercie. Też mnie rażą te kierunki w przednich lampach ;) Jak tam się użytkuje, moc dalej wystarczająca? Nie myślałeś o podniesieniu mocy w salonie? Mi proponowali w jednym w warszawie za 5 tyś :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Heja, gratulacje autka.

Może przedstawisz mi wrażenia po paru miesiącach, bo noszę się z zamiarem pobrania 518d w edycji biznesowej w bardzo dobrej ofercie. Też mnie rażą te kierunki w przednich lampach ;) Jak tam się użytkuje, moc dalej wystarczająca? Nie myślałeś o podniesieniu mocy w salonie? Mi proponowali w jednym w warszawie za 5 tyś :)

 


Hej, thx.

Mam 9700 przejechane i jest w 1000% zadowolony. Moc? Wyprzedzam normalnie, po miescie i tak nie wykorzystujesz mocy. Jak chcesz latac po 220-250 km/h to to nie jest auto dla Ciebie :) jesli 160-200 maks to bez problemu.

No kierunki to jest makabra tego auta w tych podstaowywoch lampach.. fura pieknie sie lsni dzieki powloce po myjni ale kierunek szpeci :( nastepnym razem na pewno doplace by bylo 100 % ledowo. Odnosnie mocy 5 tys zl to bandytyzm. Ze Slaska mam oferte na zrobienie 190 km z mojej 150 km za 1600 netto. Jest opcja w tej cenie podkrecic nawet do 220 km :). Wylaczaja rowniez start stop, uruchamiaja alpine i cos jeszcze sa w stanie uruchomic czego sie nie wykupilo.


Podsumowujac nie zaluje, ze znowu kupilem BMW i ze znowu to 518 a nie 520:) tylko teraz mam doposazona a wtedy mialem flotowke wiec niebo a ziemia..

Opublikowano
Wylaczaja rowniez start stop, uruchamiaja alpine i cos jeszcze sa w stanie uruchomic czego sie nie wykupilo.

 

 

Takie podstawy typu start stop, doświetlanie pasy i wiele innych możesz sobie sam zrobić adapterem i bimmercodem na smartfonie - przydatna rzecz ;)

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.