Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fajna emka - gratuluję :cool2: Oby cieszyła jak najdłużej


Ciekawy jestem co to za pokrętło do idriva? Jakiś chinol? I te karbonowe listwy w środku, kopiłeś już auto z takimi?

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Fajna emka - gratuluję :cool2: Oby cieszyła jak najdłużej


Ciekawy jestem co to za pokrętło do idriva? Jakiś chinol? I te karbonowe listwy w środku, kopiłeś już auto z takimi?

 

Dzięki za miłe słowa :cool2:

Pokrętło to zwykła nakładka, którą montuje się całkowicie bezinwazyjnie "na wcisk" od góry - 1 minuta roboty :) a demontaż jest jeszcze szybszy :)

A odnośnie zestawu karbonowych dekorów jest to bardzo popularny zestaw w stanach i tam praktycznie co trzecie M3 posiada takowy. Można taki zestaw nabyć jeszcze na ebayu. Ja już zakupiłem auto z tym zestawem.

Opublikowano
Aha, pewnie taniej to wyjdzie niż robić dekory w karbonie :)




Tak szukam i szukam i na całym Ebay.de nie ma czegoś takiego jak tylko taki pojedynczy element :/


https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/boca-carbon-mittelkonsole-passend-fuer-bmw-m3-e92-e93/907505515-223-8453



Gdzie to widziałeś całe te zestawy ?

 

Nie wiem czy akurat mam takie, ale "na szybko" wysłałem Ci pw.

Trochę jest tych ofert w rozpiętości cenowej od 2700 zł do 22000 zł, ale nie pamiętam już jak szukałem. Miałem uszkodzony jeden element, ale udało mi się znaleźć na Allegro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Super wyszedł ten ekran.

Ta nakładka na idrive nie głupia, też aluminiowa, nie wygląda najgorzej.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Będzie sam raz... :wink:...

 

marko, Twój cytat jest esencją tego co myślę na temat wydechu EISEMANNA w wersji RACE, po 2 dniach użytkowania :cool2: :cool2: :cool2:


Wybierając wydech do M3 oczywiście zacząłem od mforum. W poście na temat wydechów, jeden z kolegów opisał pracę wydechu EISEMANNA w wersji RACE jako parafrazując - trąby jerychońskie, które swoim przeraźliwym i wyjątkowo wulgarnym dźwiękiem kruszą mury, staruszków doprowadzają do udaru, dzieci automatycznie mdleją, a kobiety rwą sobie włosy z głowy, po czym tracą zmysły itp. Jednym zdaniem - nie da się z tym jeździć :mad2: Niesamowite jak subiektywna opinia jednej osoby spowodowała popłoch wśród osób, które zastanawiały się nad wersją race /ja również zaliczałem się do tego grona/ :shock: Jednak mimo tej opinii pojawili się odważni, którzy zakupili wersję race i stwierdzili, że ten wydech jest "w sam raz", a wręcz że spodziewali się czegoś głośniejszego :) Postanowiłem sprawdzić to osobiście i po długim poszukiwaniu, kupiłem wydech właśnie w wersji race. Pierwszym moim zaskoczeniem był fakt, że mityczna głośność tego wydechu to właśnie mit :duh: Dźwięk w mojej subiektywnej ocenie jest w miarę głośny, ale tylko w miarę i jest właśnie "w sam raz". Brzmienie jest super basowe i to jest chyba największy plus i atut :cool2: Odgłos redukcji biegów zaje.bisty :) Reasumując, po dwóch dniach jazdy jestem zadowolony z dźwięku oraz wydechu :D ale pewnie, znając życie za jakiś czas zamontuje X-pipe lub usunę przednie katalizatory, aby jeszcze podbić głośność :8)

Opublikowano
Będzie sam raz... :wink:...

 

marko, Twój cytat jest esencją tego co myślę na temat wydechu EISEMANNA w wersji RACE, po 2 dniach użytkowania :cool2: :cool2: :cool2:


Wybierając wydech do M3 oczywiście zacząłem od mforum. W poście na temat wydechów, jeden z kolegów opisał pracę wydechu EISEMANNA w wersji RACE jako parafrazując - trąby jerychońskie, które swoim przeraźliwym i wyjątkowo wulgarnym dźwiękiem kruszą mury, staruszków doprowadzają do udaru, dzieci automatycznie mdleją, a kobiety rwą sobie włosy z głowy, po czym tracą zmysły itp. Jednym zdaniem - nie da się z tym jeździć :mad2: Niesamowite jak subiektywna opinia jednej osoby spowodowała popłoch wśród osób, które zastanawiały się nad wersją race /ja również zaliczałem się do tego grona/ :shock: Jednak mimo tej opinii pojawili się odważni, którzy zakupili wersję race i stwierdzili, że ten wydech jest "w sam raz", a wręcz że spodziewali się czegoś głośniejszego :) Postanowiłem sprawdzić to osobiście i po długim poszukiwaniu, kupiłem wydech właśnie w wersji race. Pierwszym moim zaskoczeniem był fakt, że mityczna głośność tego wydechu to właśnie mit :duh: Dźwięk w mojej subiektywnej ocenie jest w miarę głośny, ale tylko w miarę i jest właśnie "w sam raz". Brzmienie jest super basowe i to jest chyba największy plus i atut :cool2: Odgłos redukcji biegów zaje.bisty :) Reasumując, po dwóch dniach jazdy jestem zadowolony z dźwięku oraz wydechu :D ale pewnie, znając życie za jakiś czas zamontuje X-pipe lub usunę przednie katalizatory, aby jeszcze podbić głośność :8)

 

Opis konkretny, niezłych przenośni użyłeś.....mówiłem Ci a w zasadzie pisałem że będzie dobrze :mrgreen:

Wersja Sport jest poprostu za bardzo zbliżona do serii....Race jest rasowy :wink: :cool2:

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Po okresie hibernacji, powoli przygotowuje M3 do sezonu :)


Na początek zakupiłem karbonowy splitter firmy SCHMIEDMANN oraz 2 dokładki do progów. Problemem okazał się demontaż poprzednich splitterów, które były przyklejone klejem do szyb lub na inny równie mocny specyfik. Po wielu próbach w końcu udało mi się je usunąć niestety razem z lakierem :shock: Tak więc, zdecydowałem się na malowanie zderzaka. W sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, albowiem pozbyłem się przy okazji masę drobnych odprysków od kamieni.


montaz-przedniego-splitera.jpg


Efekt po montażu + założony emblemat M na nerkę:

spliter-przedni.jpg


spliter-przedni--boczny.jpg


W między czasie zaczęła mi szwankować tylna lampa. Po przeczytaniu wielu wątków w tym temacie, kupiłem i zamontowałem nową lampę:

lampa-tylna.jpg


Zmieniłem również łopatki przy kierownicy na bardziej sportowe, wygodne i "z charakterem" :)

lopatki-3.jpg


foto dla porównania:

lopatki-2.jpg


Następnie wymieniłem filtry kabinowe z firmy MANN /nie spodziewałem się, że komplet składa się z 4 filtrów :shock:/ oraz wymieniłem filtr powietrza na polecany przez wielu użytkowników eMek sportowy filtr marki BMC.

filtry-kabinowe.jpg


filtr-BMC.jpg


silnik.jpg


a teraz z niecierpliwością czekam na kolejne zamówione fanty z USA :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajne dodatki, jednakże emblemat ///M na nerki nie w moim guście. Może gdyby był mniejszy, lepiej by to wyglądało.
Benzyna zamiast krwi...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Zderzak na betonie bez chociaż ręcznika, moje serce :cry:

Auto wiadomo - M3 malina, ale na minus emblemat na grillu i tablica rejestracyjna cringe jak stąd do USA.

Opublikowano

Dziękuje za wszystkie opinie :cool2:

 

Jest :cool2: również zazdroszczę!

Zegary już europejskie :cool2:

Pasowało zmienić przełącznik i dokodować przeciwmgielne, bo będzie ciężko przy przeglądzie.

 

Zapomniałem wspomnieć, że zakupiłem również nowy przełącznik ze światłami przeciwmgielnymi :)

I co najciekawsze, nie było potrzeby kodowania :D

 

Zdradź info co do fantów z USA?

 

Zamówiłem karbonowe dekory wnętrza.

Moja przednia listwa ma już kilka lat i nie wygląda tak jakbym tego oczekiwał.

Opublikowano
:clap: , co filtra sprawdzałeś czy coś daje....nie chciałeś machtschnella ?

 

Szczerze mówiąc nie wiem czy filtr BMC cokolwiek zmienia czy nie, ponieważ dopiero wczoraj go zamontowałem :D

Obecnie ulice są dość puste i fajnie byłoby przetestować auto, ale w weekendy w związku z obecną sytuacją jest bardzo dużo policji na drodze, więc ciężko konkretnie polatać :roll: Poza tym, i tak systematycznie co weekend jestem zatrzymywany do kontroli :shock: :)

A filtr BMC wybrałem opierając się na opiniach kolegów z mforum oraz po rozmowie z Raptownym. Najbliższy czas pokaże czy to był dobry zakup, czy to tylko placebo :)

Na chwilę obecną, po 1 godzinie jazdy wydaje mi się, że silnik brzmi trochę bardziej agresywniej, ale to może mi się tylko wydawać :D

Dam znać :)

 

S65 i Eisenmann Race - perfekcyjne połączenie :twisted2: Decat nie chodzi Ci po głowie? :norty:

Bardzo ładne M3 :roll: Może tylko faktycznie ten emblemat na nerkach ciut nie pasuje, ale ogólnie moje motoryzacyjne marzenie :!:

Gratuluję :cool2:

 

Dzięki :cool2:

Chyba czytasz w moich myślach :D

W kwietniu planowałem wizytę u Raptownego. Chciałem usunąć przednie katalizatory oraz zrobić program, niestety obecna sytuacja spowodowała przesunięcie moich planów :cry: Ps. A marzenia się spełniają, trzeba tylko chwilę poczekać :cool2:

Opublikowano

Mody, mody, ... :D

Filter daje całe nic ;) Najlepszym wyborem na tę chwilę jest Eventuri, dość kosztowny niestety a cenę powiększa jeszcze carbonowe wieko puszki. Do tego można jeszcze dorzucić plenum, cudne jest <3


Powiedz mi gdzie parkujesz, to podjadę i wyrwę ten emblemat z grilla :nienie: :P


Carbonowe trimy wnętrza bardzo fajne :cool2:


Dodałbym dystanse, ori offset jest dość wyskoki. Powinienem mieć gdzieś fotosy na 12mm dystansach na feldze m220. Jak by co dawaj znaka ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Najlepszym wyborem na tę chwilę jest Eventuri, dość kosztowny niestety a cenę powiększa jeszcze carbonowe wieko puszki. Do tego można jeszcze dorzucić plenum, cudne jest <3

 

Myślę nad tym, ale wcześniej mam jeszcze zaplanowanych kilka innych zmian, więc Eventuri musi poczekać na swoją kolej :)

 

Dodałbym dystanse, ori offset jest dość wyskoki. Powinienem mieć gdzieś fotosy na 12mm dystansach na feldze m220. Jak by co dawaj znaka ;)

 

Mówisz, masz :D Dystanse już założone. Przód 20 mm, tył 15 mm.

Generalnie na forach krąży opinia, że do tych felg zakłada się dystanse w rozmiarze na przód 18 mm, na tył 15 mm, ale czerpiąc z doświadczeń bardziej doświadczonych od siebie kolegów, założyłem 20 mm na przód i jest idealnie :cool2:

Zdjęcia podrzucę w najbliższym czasie.


Oprócz dystansów, w między czasie zamontowałem nakładki na pedały od SCHMIEDMANNA.

Było:

pedaly-2.jpg


Jest:

Myślę jeszcze na padstopnicą do kompletu ?

pedaly-1.jpg


I zamontowałem taki drobiazg jak czerwony przycisk M:

przycisk.jpg


Poza tym, czekam na resztę "gratów" :D

Opublikowano

Najlepszym wyborem na tę chwilę jest Eventuri, dość kosztowny niestety a cenę powiększa jeszcze carbonowe wieko puszki. Do tego można jeszcze dorzucić plenum, cudne jest <3

Myślę nad tym, ale wcześniej mam jeszcze zaplanowanych kilka innych zmian, więc Eventuri musi poczekać na swoją kolej :)

Ja dziś znowu na plenum patrzyłem :mad2:

 

Dodałbym dystanse, ori offset jest dość wyskoki. Powinienem mieć gdzieś fotosy na 12mm dystansach na feldze m220. Jak by co dawaj znaka ;)

 

Mówisz, masz :D Dystanse już założone. Przód 20 mm, tył 15 mm.

Generalnie na forach krąży opinia, że do tych felg zakłada się dystanse w rozmiarze na przód 18 mm, na tył 15 mm, ale czerpiąc z doświadczeń bardziej doświadczonych od siebie kolegów, założyłem 20 mm na przód i jest idealnie :cool2:

Zdjęcia podrzucę w najbliższym czasie.

Kurde, gdzie taka opinia? To bardzo dużo. Na tył nawet 15mm i przy obniżeniu zawieszenia ociera. U mnie dość sporo jest obniżonych, niektórzy zakładają 15 przód 12 tył. Osobiście wolałem poszerzyć równomiernie i dałem 12mm wszędzie.

Ciekaw jestem jak wygląda.


Oprócz dystansów, w między czasie zamontowałem nakładki na pedały od SCHMIEDMANNA.

Myślę jeszcze na padstopnicą do kompletu ?

To, że nie ma jakichś fajnych ori pedałów do m3 to nieporozumienie :roll:

Ten foot rest pedał to jakiego producenta? Gdzie to mogę znaleźć? Zakładam, że pozostałych pedałów do tego dobrać się nie da?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.