Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBADE61030BU87006

Kod typu DE61

Typ 540I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M62

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ARKTISSILBER METALLIC (309)

Tapicerka STOFF RATTAN/ANTHRAZIT (D4AT)

Data prod. 1997-09-18

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS

Składanie Information

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na zdjęciach wszystko wygląda bez zarzutu, natomiast nie spodziewaj się ideału za 14 tys PLN

Jedynie nerki wyglądają na niewłaściwe, brakuje chromu na krawędziach (V8).

Opublikowano

Po zakupie pierwsze co to ślizgi i łańcuch rozrządu czy same ślizgi wystarcza? Łańcuch wytrzymuje większe przebiegi?

DRAY możesz podpowiedzieć czy przebieg mocno odbiega od tego co deklaruje sprzedawca. Dziękuję.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie baw się tylko w ślizgi, i jak już zdejmujesz przód to wymień tam wszystko (ślizgi, łańcuchy, napinacze) raz a porządnie. Również łańcuchy i napinacze do wałków rozrządu.

Główny łańcuch co ok. 200kkm nadaje się do wymiany.

Cena łańcucha to 2-3 tankowania do pełna. Jak Cię nie stać na łańcuch, to Cię nie stać na codzienne używanie tego auta.

Poza tym to jest wersja bez vanosa, a w niej pompa oleju lubi się rozkręcić (tak po prostu).

Dopóki nie zdejmiesz michy - nie będziesz wiedział co z pompą i czy ślizgi się nie pokruszyły, a jeśli nawet nie będzie po nich śladów to i tak nie masz pewności czy rozrząd jest cacy i nie zacznie napi$%@ć za kilka kilometrów.


Przy oględzinach możesz jednie zweryfikować czy silnikiem nie telepie, nie faluje, nie ma dziwnych hałasów, szumów. Vanosy CI nie będą stukać więc to na plus.

Skrzynia biegów na ciepło powinna zmieniać biegi bez żadnych dziwnych brzęczeń, szumów czy szarpnięć. Tylko że skrzynia grzeje się przez kilka/naście ładnych kilometrów. Nie wiem który sprzedający da tyle pojeździć. No i czy nie przeciąga. 4-ka przy spokojnej jeździe wpada między 40-50 kilometrów.


Zasadniczo jeśli chcesz tym pojeździć parę lat i utrzymać we w miarę przyzwoitym stanie to musisz mieć jeszcze drugie tyle w kieszeni. Bo nawet jak ogarniesz rozrząd, coś tam w zawieszeniu, nowe kapcie, jakieś pierdoły to i tak zostanie wielka niewiadoma pod postacią skrzyni, która to sprawi, że z pod świateł Cie oktawka RSka łyknie (może nie na miętko, ale łyknie), bo słaby konwerter zjada parę ładnych KM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.