Skocz do zawartości

Problem z przekladnia kierownicza bmw e46 2.0 150 koni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moze ktos by wspomogł swoja wiedza ponieważ nie mam sil juz. Kupilem regenerowana przekladnie kierownicza została załozona tak jak powinno byc dodatkowo zbieznosc nowe drązki

oraz tuleje stabilizatora. Po załaozeniu nowej przekladni zaczeło wyc delikatnie podczas skrecania oraz na postoju pomyslalem ze pewnie pompa wspomagania nie daje rady bo to nowa

przekladnia jest wszystko ciasne sam nie wiem a wiec zamowilem nowa pompe wspomagania mechanik zalozyl oryginalna z auta ktore mialo nie wiele przejechane 80 tys

To samo identycznie powiedzcie mi co w takiej sytuacji zrobic dzwonilem do goscia od przekladni powiedzial ze przekladnia nie ma prawa wyc i wogole :mad2: :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagraj to wycie, jak to z pompy to mogłeś mieć pecha i trafić felerną sztukę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak mam wkleic to wycie tutaj na forum jestem tutaj nowy nie ogaraniam tego jeszcze nie mam czegos takiego jak dodaj lub cos podobneogo z gory dziekuje bardzo za info
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wrzuć na youtube a tu podaj link.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jasne

Jutro to zrobię jestem w pracy Na.nocke.

Zapomniałem dodać że jestem 2 wlascicielem

Tego auta kolega kupił w salonie w 2003r.

Przebieg 270 tyś oryginał te wycie nie jest aż takie duże

Ale wydałem już trochę pieniędzy i nie chce żeby tak

Było auto jest w mega idealnym stanie.

Nie mam pomysłu co to może być. Szukałem już

We Wrocławiu mechanika jakiegoś bardzo dobrego

Bądź w okolicach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A płyn wspomagania masz spieniony ? Dzieje sie tak gdy stan jest za niski wtedy pompa zaciąga powietrze i tak moze właśnie wyć.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

https://www.youtube.com/watch?v=Ac_NFrhhfXQ

Płyn nie jest spieniony jest taki jak powinien byc,nowy płyn zalany jest 2 razy nie wiem co mam myslec juz o tym moze cos jest nie tak z przewodami przekładnia pracuje tak jak trzeba

nie zabiera kierownicy ani wspomaganie sie nie konczy normalnie wszystko pracuje natomiast wyje gdy auto sie rozgrzeje a gdy jest zimne wogole nie slychac wycia w przekladni zero cisza.

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano

mam podobnie :) w sumie wymieniłem 3 pompy wspomagania,przewód ciśnieniowy wspomagania + zaworek zwrotny w magłownicy


zostaje mi magiel tylko :) ale póki co nie ruszam tego w sumie już od 3 lat :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przekładnia nie powinna wyć. Przed wymiana miales ten sam problem ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Przed wymiana przekladni kierowniczej nic nie było słychać przy ruchach kierownicy. Dopiero po wymianie przekładni orginalna pompa którą była na samym początku zaczęła wyć. Wymieniłem ja na drugą orginalna pompe bmw podobno niski przebieg miała. Jest identycznie jak przed wymiana. Przekladnia pracuje tak jak powinno być, nie zabiera kierownicy. Myślicie że może to być kolejna wadliwa pompa wspomagania? Nieszczelna bądź uszkodzona? Pomozcie prosze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jedyne co mi przychodzi do głowy to to ze przewody olejowe moga być przykręcone do maglownicy odwrotnie czego nie jestem pewien w 100% ale jak wymieniałem u siebie wiem ze coś tam z nimi było. Albo zapowietrzony układ.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Mechanik twierdzi że układ odpowietrzony plyn nowy

Dziwnie jest dla mnie to że w dwóch pompach jest identyczny odgłos identycznie jest więc prawdę mówiąc wątpię żeby to była pompa obstawiam że może.to.być jescze coś z przewodami jutro pojadę jescze do jednego.mechanika niech zobaczy bo tak mnie to denerwuje że szok tyle pieniędzy się wydało A wciąż to samo. Dzwoniłem.do Pana od którego odkupilem ta przekladnie firma regenerowana itp powiedział że przekładnia nie wyje i żebym się nie słuchał ludzi ... powiedział on że to pompa.badz coś innego

Opublikowano
dup... jeśli dwie pompy takie same to albo niefart w co wątpie! bo mam podobnie tylko,że ciszej.Nie wiem czym nagrywałeś ale u mnie telefon mikrofon ciężko to złapać ale w kabinie słychać przy kręceniu i podczas jazdy jak np jadę 60km/h 3 bieg i tak trzymam obroty to słychać od strony pompy coś.A miałem już 3 lub 4 pompy :) Mówili,że to może być przewód ciśnieniowy od pompy do magla bo jest zbrojeniowy i tam coś nie halo.Kupiłem używkę to samo.Kolejne mówili zaworek zwrotny w magłownicy to samo :) występuje to przy muśnięciu kierownicą :) obstawiam magiel
Opublikowano

Nagrywalem samsungiem Galaxy s8 dobry telefon niby :D

Może być jescze przewód naprawdę wątpię w to że magiel magiel pracuje tak jak powinien nic się.nie dzieje jest możliwość.sprawdzenia pompy wspomagania czy dobre ciśnienie ma ??? Cale zawieszenie zrobione wszystko elegancko jak trzeba tylko ta pompa nie odpuszczę muszę to zrobić nie po to tyle pieniędzy wydawalem. Rozumiem jakby pompa była jakaś chińska bądź zajechana ale naprawdę w dobrym stanie przyjechała przewód oraz ten zawór myślę że to nie duże koszta może to spróbuje jescze zrobić A jak nie to reklamował będę przekladnie bo co innego

A może też nie jest dobrze odpowietrzony układ ale mój mechanik mówił że dobrze niby szlak wie już

Zapomniałem dodać jescze że podczas jazdy Wogole tego nie słychać tylko jak skręcamy najbardziej przy postoju.jak skręcam kolami delikatne ruchy

Opublikowano
układ jest generalnie samo odpowietrzający.Jak się nie pieni i płyn jest między min a max to jest ok.Zapowietrzony by Ci pienił się i pompa by wyła jak by ją zarzynali
Opublikowano

Kto z forumowiczów poleci kogos dolnoslaskie jakiegos dobrego mechanika zeby zobaczył pompe oraaz ta przekladnie.

Jestem w stanie dojechac wszedzie aby mi ktos to zrobił nie wiem gdzie mam juz szukac pomocy !! :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano
Płyn jest tak jak trzeba miedzy min a max. uklad tez odpowietrzony ale w dalszym ciagu przekladnia wyje tak jak w filmiku. Moze problem jest tez w przekladni ktora jest za mocna skrecona nie wiem sam co juz mam myslec o tym naprawde nie chce sprzedac mojej e46 bo jest w takim stanie ze malo ktora jest tak zadbana i nie ma dpf nigdy nie bylo problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.