Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,



Panowie zwracam się z mega prośbą wiem że temat reduktora xDrive i 3 kontrolek jest wałkowany cały czas ale nie potrafię znaleźć przyczyny mojego problemu. Miałem problem z 3 kontrolkami oczywiście wymieniłem zębatke dodatkowo łańcuch gdyż przy 2 tyś obrotach było słychać dziwny stukot w okolicach reduktora, łożyska tak profilaktycznie. Od momentu wymiany kontroli zapalają się od czasu do czasu. Raz jest wszystko ok auto jedzie bez kontrolek, zgaszę, odpalę i nagle albo wszystkie 3 kontrolki na raz. Sprawdzałem instalację nie widziałem żadnych połamanych bądz zepsutych kabli gdyż myślałem że tam może coś nie stykać. Proszę o pomoc gdyż dobija mnie już ten napęd. :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Jak miałem jeszcze X3 E83, winnym zapalenia się kontrolek był zabrudzony opiłkami metalu czujnik ABS w przednim kole, a już myślałem, że xdrive. Przebieg oryginalny około 90 tyś km. Auto idealnie jeździło, ABS działał, a kontrolki czasami się zapalały w różnych odstępach czasu. Edytowane przez bart 328
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Padł mi ostatnio czujnik ASB ale prawy tył i wymieniałem go w ten sam dzień co robiłem reduktor. Tylko że wtedy gdy padł mi ABS kontrolka hamulca (!) była w kolorze żółtym a teraz jest czerwony.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja miałem kontrolkę hamulca w kolorze czerwonym, tak jak i pozostałe...

W temacie o xdrive, kolega kkx5 też sugerował m.in. czujnik ABS.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
sprawdź w inpie predkosci kół i wyjdzie ci czy to czujniki. wg. mnie tez raczej tak
Opublikowano
Błędy jakie pokazal komputer z VTG to: 54C4 i 5462. Wykonywaliśmy adaptacje oraz test nastawnika i slychac bylo jego prace (cykanie) po czym wszystkie błędy zniknely. Odpalam auto rano i powtorka z rozrywki znowu 3 kontrolki. Dojechalem do pracy gdzie 3-4 uruchomilem ponownie samochód i problem zniknal. Wychodzi na to ze po dluzszym postoju błędy wracaja...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


Błędy jakie pokazał komputer z VTG to: 54C4 i 5462.


EN - 54C4 calibration faulty

DE - 54C4- Kalibrierung fehlerhaft


EN - BMW Fault Code 5462 - Servomotor or coupling force too high.

DE - 5462 Acuator Fehler oder erhöhter Strombedarf Kupplung

Pozdrawiam Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.