Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszytkim !


Pisze może z dość banalnym pytaniem , chyba aż tak banalnym ze nie ma takiego wątku mianowicie.

Po zmianie sprężyn i próbie instalacji nowych amorów , zauważyłem z tylu amortyzatora dwie wypustki i teraz powstaje pytanie ,

czy te wypustki maja być między śruba łączącą łączenie amortyzatora ze zwrotnica ??

Czy jedna ma być na poziomie śruby druga ponad łączeniem amortyzatora ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwnie sformułowałeś pytania, śruba ma być między wypustkami amortyzatora.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dziwnie sformułowałeś pytania, śruba ma być między wypustkami amortyzatora.
.


W takim razie muszę amortyzator mocniej wsadzić bo druga wypustka nie chce zejść poniżej mocowania . Dzięki wielkie jeszcze jeden odpytanie mam , orientujesz się po co są grube podkładki na poduszkach amortyzatora ? Między poduszka a kielichem ? Nie ukrywam jeżeli to po to żeby podnieść auto to chciałbym to usunąć ale nie jestem pewny

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg realoem jest tylko cienka podkładka uszczelniająca 31306772226. Jest na tym jakiś numer? Masz foto?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To na pewno podkładka w celu wzmocnieniu kielicha na złe drogi i na twoim miejscu bym je zostawił w spokoju.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ten adapter nie ma nic wspólnego ze wzmocnieniem kielicha. Właściwie to całe połączenie macpherson-kielich jest przez niego mniej sztywne: dodatkowe 3 śruby i aluminiowy pierścień.


Jedynym zadaniem tego adaptera to powiększenie prześwitu o te 1-1,5cm, bez ingerencji w pozostałe elementy zawieszenia.


Przejżałem jeszcze raz katalog części i wychodzi na to że takie adapter były tylko w e90 i e91 ale bez napedu x.

Więc albo katalog nieaktualny albo ktoś już wcześniej coś rzeźbił i te podkładki dołożył. Po co, aby jeszcze bardziej podnieść x-a, a może ktoś założył zwykłe amortyzatory zamiast tych dedykownaych do x?


Sprawdź czy z tyłu też masz http://bmwfans.info/parts-catalog/E90N/Europe/318d-N47N/browse/rear_axle/rear_spring_strut_mounting_parts/#6782761_1 - nr 10.

Opublikowano

Wyrzuciłem te podkładki „dystanse” i nie widzę różnicy a samochód leży o wieeeele lepiej


Ciekawostka Apropo kiedy stałem obok innej e92 Xdrive wszyscy zauważyli ze moja jest wyższa Wiec może macie racje ze była lekka rzeźba przy tym.


Tak czy siak temat do zamknięcia.


Dziękuje bardzo za pomoc pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.