Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ble, ble, ble...

…. Ogólnie rzecz biorąc autko dobre dla Angeliny Jolie czy innego Dustina Hoffmana. W tej kolorystyce wnętrza zdecydowanie nie dla mnie - poczułem się jak w domu gdy po południu wsiadłem do swojego auta w którym króluje czarna skóra i aluminium, no i oczywiście mięsista kierownica M ;) Reasumując pisze podanie do Lotto o dotację na 550i M Sport, bo nie wyobrażam sobie jak może jeździć M5 przy mocy około 580 KM skoro 407 KM robi takie wrażenie.

 

Lotto się nie dołożyło, ale F10 550i właśnie zajęło miejsce 535d - można powiedzieć, że to tak zwany awans poziomy, ale:

+136 KM

+2 cylindry

+1,5 litra pojemności (pi razy drzwi)

+ komfortowe fotele

+ Harman Kardon

+ dziura w dachu

+ Head upy i inne elektroniczne pierdoły

+ wielka beka radochy akustyczno-duchowej coś tam nawet gada i czasem prycha


- niestety Adaptive LED :cry2: :cry2:

- DDC


Przebieg uczciwy +/- 60 tys km, produkcja 2014, zaczął jeździć w 2015, niektórzy straszą że już czas na wymianę wtrysków...


W kwestii wyglądu osiągnąłem swój ideał, więc w stosunku do 535d niewiele się zmieniło, ale wrzucam kilka fotek, bo dalej mi się podoba i chętnie się chwalę :mrgreen:

6d485ebc8f0cbce9.jpg


ce0ca00cf3834af6.jpg


4ed76fc689d047e9.jpg


b5383d866fcce874.jpg


15a078888e8b131a.jpg


921c8ab8ca79b3e6.jpg


589d9131616e8f85.jpg


3c34d357b21a77d1.jpg


5ab881cab6450865.jpg

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lotto widzę dołożyło się tylko do nerek M5 :wink:

Gratulację, bo to naprawdę kawał konkretnego samochodu!

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Dzięki :handshake: bart 328. Przygodę z nerkami rozpocząłem już w poprzednim F10 4 lata temu :D . Wiejski Tuning wiem ale robi robotę. Póki nie ogarnę F10 M LCI nerki będą gościć na F10 :twisted:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piękny konfig, ten kolor i m-pak to dla mnie ciągle ideał w F10. Mam już takie drugie i przez 6 lat ciągle mi się nie znudziło, jak wchodzę do garażu, to zawsze z uśmiechem na twarzy :cool2:


Motor też niczego sobie ;) daje radę i faktycznie czuć "trochę" większą moc w stosunku do 3.0d biturbo, pomimo zbliżonego momentu.

Opublikowano
Mam tak samo :) Moje to już trzecie F10 od 2010 roku, ale ciągle mi się podoba. Mam cichą nadzieje że przygodę z F10 zakończę na M5 30 Jahre Edit, chociaż to może już być karkołomne zadanie … Jak Ci się sprawuje N63T? Zauważyłem wczoraj że przy włącząnym trybie Eco Pro (taki chwiowy eksperyment...) zaczęły mi parować szyby a klima mocno przygasła, czy to normalne zjawisko? W innych trybach tego tego nie ma a w 535d tego nie zaobserwowałem. Masz coś podobnego w 650?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nigdy nie jeździłem w eco pro, uznałem że żaden ze mnie ekonomiczny profesjonalista :D więc nie będę w stanie Ci tutaj pomóc. Możliwe że klima jest odłączana w tym trybie, widziałem tam gdzieś kiedyś opcje "oszczędzania klimatyzacji" którą można włączyć i wyłączyć. W tych silnikach klima i osprzęt działają z tego co zauważyłem inaczej, np. w 535d jak wyłączę silnik to jest cisza, w 6 słyszę jeszcze, że coś działa (tak jakby pompa wody chodziła jeszcze chwilę).


N63TU bardzo pozytywnie, trochę zastanawiałem się nad zakupem, bo wszyscy straszyli że awaryjny i jak narazie mam 0 problemów z nim. Większą listę usterek ma poprzedni model, N63 (408KM) według mojej wiedzy. Cieszę się, że nie kupiłem 3.0 benzyny (pierwszy plan), bo przy 535d przesiadanie sie do 6 z takim motorem nie miałoby sensu :cool2:

Opublikowano
Dzięki za info. Przełączyłem na Sport i problem znikl :mrgreen: czyli tryb Eco pro jest bez sensu :D Ja się zastanawiałem w 2015 nad 535i, ale porównywałem te silniki w 6 GranCoupe i diesel zdecydowanie lepiej się odpychał przy dużo mniejszym spalaniu wiec wybór padł na 535d. Teraz mam inne auto do jazdy na codzien wiec zużycie paliwa nie było argumentem :twisted:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli to w czymś pomoże to w f30 w eco pro jest to samo z parowaniem szyb :)
Opublikowano
Na pewno uspokoi ;) dzięki :cool2:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Nigdy nie jeździłem w eco pro, uznałem że żaden ze mnie ekonomiczny profesjonalista :D więc nie będę w stanie Ci tutaj pomóc. Możliwe że klima jest odłączana w tym trybie, widziałem tam gdzieś kiedyś opcje "oszczędzania klimatyzacji" którą można włączyć i wyłączyć. W tych silnikach klima i osprzęt działają z tego co zauważyłem inaczej, np. w 535d jak wyłączę silnik to jest cisza, w 6 słyszę jeszcze, że coś działa (tak jakby pompa wody chodziła jeszcze chwilę).


N63TU bardzo pozytywnie, trochę zastanawiałem się nad zakupem, bo wszyscy straszyli że awaryjny i jak narazie mam 0 problemów z nim. Większą listę usterek ma poprzedni model, N63 (408KM) według mojej wiedzy. Cieszę się, że nie kupiłem 3.0 benzyny (pierwszy plan), bo przy 535d przesiadanie sie do 6 z takim motorem nie miałoby sensu :cool2:

 

Jest to dziadostwo ...

8937dbc568947442.jpg

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.