Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam w głowie swój projekt na E36. Zamierzam zakupić E46 na graty w tym silnik i podzespoły. ((normalny jeżdżący angol z M54B30 + 6 biegowa skrzynia))


W mojej głowie zrodziła się myśl aby przenieść napęd (( w tym wał i dyfer z E46 do E36)) oraz skrzynie. Wiem że skrzynie da się włożyć z E46 do E36 po ówczesnych przeróbkach ale co z wałem i dyfrem i resztą w tym przeguby i tym podobne?


Teraz zasadnicze pytanie brzmi. Czy to jest po odpowiednich przeróbkach wykonalne? Czy raczej tylko moje fantazje? Na ten moment mam w swoim małą głowę z tego co się orientuje one potrafiły się sypać przy dużych mocach. Czy lepiej zakładać dużą głowę i krótszy wał? Od E36 2.5+


Zakładając że mam odpowiedni budżet i z takimi opcjami co opisałem co wydaje się być według was rozsądniejsze?

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dyfer (napęd) w e36 jest trwalszy niż w e46. No i do e36 możesz założyć szperę, do e46 tanio nie. Trzeba przerobić wiązkę silnika pod e36, trochę pokombinować i wszystko poza ekonomizerem będzie działać.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.