Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Znajdzie się jakaś dobra dusza która powie mi ci te błędy oznaczają. Szukałem w Google ale nie wszystkie błędy wyszukuje. Jest może jakaś strona która pokazuje znaczenie błędów ?


JBBL

A6CF 68

A6D1 61

A6C8 62


DME/DDE

4203 78

4212 04

4222 04

4232 04

4242 04


DSC

9520 60


MASK/CCC

ABD1 62

Edytowane przez Igor1996
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest najlepsza strona do dekodowania błędów

http://bmwfault.codes/

Niestety każdy trzeba pojedynczo.

Te w DDE to są od świec lub sterownika. Proponuje najpierw sterownik wymienić lub naprawić swój i sprawdzić. Chociaż świece też producent co 60 tysi zaleca wymienić.

A6D1 to dodatkowa pompa wody, trzeba szczotki wymienić, bo się skończyły. Prosta robota. Instrukcja jest tu na forum.

A6CF to błąd czujnika smrodu AUC. Możesz go rozebrać i poczyścić, ale ten czujnik jest do bani. Ma on za zadanie przy dużym zadymieniu włączyć obieg zamknięty w aucie. U mnie przez lata zadziałał raz jak wjechałem w chmure dymu z palącego się śmietnika. Instrukcja co jak też jest tu na forum

A6C8 JBE: Rear window defroster relay dotyczy przekaźnika ogrzewania tylnej szyby. Ja z tym nigdy nie walczyłem

W zależności co masz za radio dobirz opis.

ABD1 CHAMP-BO: Wire fault, speaker champ User interface

ABD1 RAD: No connection to antenna rad1 Radio

ABD1 RAD2: No connection to antenna rad2 BMW professional radio


9520 dotyczy błędu kierownicy multifunkcji. Może masz uszkodzoną taśmę zwijkę?

Opublikowano

Tak jak pisze kolega

JBBL

Pierwszy to chyba czujnik AUC

Drugi to dodatkowa /pomocnicza)pompa wody

Trzeci to coś z ogrzewaniem tylnej szyby też były tematy musisz poszukać.

DME/DDE

4203 Moduł komunikacyjny Glow

4212 Glow plug Cyl 1 - Aktywacja Przerwana

4222 Glow plug Cyl 2 - Aktywacja Przerwana

4232 Glow plug Cyl 3 - Aktywacja Przerwana

4242 Glow plug Cyl 4 - Aktywacja Przerwana


9520 - to coś z czujnikiem kąta skrętu tu był temat: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=183947

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd czujnika kąta skrętu to 5E40. To co ma kolega to coś z przyciskami na kierownicy. Albo same przyciski, albo taśmy do nich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.