Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem gdy samochód kopci mi na szaro niebiesko polykal mi płyn chłodniczy więc wywaliłem głowice zmieniłem uszczelke i po złożeniu cały czas dymi na szaro niebiesko na bardziej na postoju aczkolwiek płynu chłodniczego nie ubywa silnik 3 0d 193 km
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obecnych warunkach auta kopcą, bez nagrania trudno powiedzieć czy to normalne w Twoim przypadku. Jeżeli po odpaleniu kopci na niebiesko to trzeba przyjrzeć się odmie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To nie jest normalne bo kopci jak porowoz wieczorem w dzień mniej widać aczkolwiek nie wymieniłem oleju po wymianie uszczelki a poziom oleju się podnosil więc woda do oleju szła jest taka możliwość że ta woda odparowuje Czy coś odma jest wywalone bo wymieniłem filterek odmy i jak padła uszczelka chwilą i znowu się zapchal więc go wywaliłem ale samochód trochę kuleje na wolnych przed wymiana uszczelki wlewalem 5 litrów płynu na 2 dni
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździsz na oleju z płynem świadomie? :roll: wymień to oraz odmę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dzisiaj wymieniłem 5 wtrysk bo korektę miał w inpa 2.0 jak wymieniłem go to odpaliłem samochód bez kolektora pochodził chwilę i z rury od turbiny co wchodzi do kolektora wydobywa się biały dym a jak przygazowalem niebieski to może przez turbo to się dzieje po zmianie wtrysku w inpie mam - 0.60
Opublikowano
Turbo smarowane jest olejem, a ty po wymianie uszczelki jezdziles na oleju który w Twoim przypadku mieszal się z płynem. A zimą plus woda z olejem i ogromne obroty turbo to proszenie się o awarię.
Opublikowano
Jak jeździ się na płynie a nie na oleju, to przeważnie korbowód wychodzi bokiem silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.