Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E34 jesli zadbana to bardzo fajne i wdzeczne autko :mrgreen:

jedynie odrazdam ten silnik nie oszukujmy sie ten silnik to jakies nie porozumienie w tym aucie :D

Jesli chcesz zakupic e34 to minimum 2,0 no i zeby sie dobrze sprawowalo musi to byc zadbany egzemplarz :cool2:

moje modele
Opublikowano

Marco powie ci "tak" :mrgreen: ... a ja mowie "nie" :mrgreen: .

Silnik 1.8 - to nieporozumienie w tej "budzie". :duh:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

Według wielu osób w e34 musi być minimum 2.0 m50, to jednak 1,5 tony masy własnej :!:

 

1.8 to minimum do e30 jak ktoś chce się sprawnie poruszać

 

518 jest dobre dla 60-cio letniej emerytki do jeżdżenia w niedziele do kościoła...

BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano

Raz jechalem 518 z 95 roku w stanie idealnym ze 2-3 lata temu.

Mozna sie poruszac (nie przesadzal bym z tym, ze to jakis straszny mul), ale bez czerpanie jakies szczegolnej radosci z jazdy, ktora daja nam wspanialy dzwiek silnika i dobre przyspieszenie.

Obiektywnie to jest przyzwoicie - jak ktos szuka ekonomicznej E34, a nie lubi diesli.

Opublikowano

No, ale przynajmniej unikalny silnik w tym samochodzie - w sumie to nawet nie wiedziałem, że robili E34 z 1.8 :shock:

 

Ale myślę, że da się jeździć - chyba, że ktoś oczekuje osiągów od samochodu - kiedyś jechałem Vectrą 1.6 i się dało nawet wyprzedzać :lol:

 

Ale w tej cenie jak spalanie nie jest sprawą krytyczną szukałbym 2.0 najmniej.

Opublikowano
W e34 1.8 to w dodatku padalcowate M40 - omijaj szerokim łukiem, o ile w '3' można to doprowadzić do porządku i jakoś jeździ to w '5' nawet jak ten silnik będzie na tiptop to będzie to się muliło bo auto ma za dużą mase.
Opublikowano
ja jezdze 2.0 z Vanosem, M50 - to ma 150 koni a uwazam ze jest to minimum do sprawnego poruszania, dzis jak bym mial kupic, kupil bym 2,5. 2.0 jest za slaby w pewnych sytuacjach.o 1,8 nie chce myslec, to ma 4 cylindry i moment obrotowy chyba strasznie maly. te auta sa ciezkie i musi byc moment duzy zeby ruszyc kolosa. polecam rozejrzec sie za M50, ale 2,5 niezakatowane jest ciezko kupic. 2,0 i 2,5 spalaja tyle samo.
Opublikowano (edytowane)
W e34 1.8 to w dodatku padalcowate M40 - omijaj szerokim łukiem, o ile w '3' można to doprowadzić do porządku i jakoś jeździ to w '5' nawet jak ten silnik będzie na tiptop to będzie to się muliło bo auto ma za dużą mase.

 

W tym ogłoszeniu wyraźnie jest napisane że to silnik z łańcuchem rozrządu czyli M43 a nie M40.

 

Osobiście nigdy nie jeździłem e34 z silnikiem 1,8 ale znajomy ma taką z silnikiem M40 na gazie :norty: i jest bardzo zadowolony :wink: auto, jak to e34, jest komfortowe a to że nie jeździ szybko, ani nie ma wciskającego w fotel przyspieszenia nie ma dla niego znaczenia :)

 

Wszystko zależy od tego czego oczekujesz od takiego samochodu i na co Cię stać :wink:

Edytowane przez johnny
Opublikowano
mam znajomego - kupił sobie w niemczech 518i (M40) - z przebiegiem .... niecałym 60tys. km - kolor czarny (niemet.) -wyposażenie: golas. Wierzcie mi - oglądając auto i wnętrze (gdzie pachniało nowością) - przebieg autentyk - Gość sobie nią jeździ i JEST zadowolony. I wcale nie narzeka na osiągi, są ludzie którzy stawiają na komfort jazdy i osiągi 518i w pełni ich zadawalają. Pali mu na trasie ok 7l a po mieście nie przekracza 10l. Czyli dla każdego coś dobrego :8)

525i 1991r. Islandgrün met.

525tds 1993r. Oxfordgrün met.

635 CSi/A 1981r. Zypresengrün met.

zielono mi .... 8)

Opublikowano
Czytajac wasze posty doszedlem do wnosku ze jestem chyba nienormalny .Uzytkowalem przez 2 lata 525i 24v i zamienilem na 518i i tak zostalo do dzis czyli mam juz go 7 lat i z powrotem bym sie nie zamienil :mrgreen:
518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano
Zależy czego oczekujesz od auta, jechałem kiedyś 520 i jak dla mnie to 2.0 w tej budzie to już kompletne minimum, 1.8 nie jechałem ale wydaje mi się że to już jest nieporozumienie, poza tym dźwięk tego silnika nijak będzie pasował do serii 5 :?

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano

Zależy czego oczekujesz od auta, jechałem kiedyś 520 i jak dla mnie to 2.0 w tej budzie to już kompletne minimum, 1.8 nie jechałem ale wydaje mi się że to już jest nieporozumienie, poza tym dźwięk tego silnika nijak będzie pasował do serii 5 :?

ja mam dosc glosny tłumik + włączone visko daje dzwiek V8 i napis 540 :twisted2:

518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano

Obiektywnie oceniając, E34 518i to jest samochód do normalnej jazdy.

 

Daje radę, ale bez szaleństw. Akustycznie cicho i bezpłciowo.

Spala 3/4 tego co dwulitrówka.

 

518i w porównaniu do 520i (nawet 24V), wcale nie wygląda na dramatycznie słabą. :shock: :naughty:

 

Oczywiście, ma niższą moc.

Ale "w praniu" nie odczuwa się tego aż tak bardzo, jakby wskazywały na to suche dane techniczne.

 

Primo - w E34 silnik 1,8 litra działa w parze z "krótką" przekładnią 4,27.

To skutecznie kompensuje część niedoboru mocy.

 

Secundo - silniki M40/M43 mają grzeczniejszą charakterystykę, lepiej sprawdzającą się przy spokojnej jeździe.

W przeciwieństwie do najmniejszych szóstek lubiących wysokie zakresy, czwórki potrafią zebrać się sprawnie z niedużych obrotów. Acz nie są tak błyskotliwe w pobliżu maksymalnych obrotów. Cuś za cuś :wink:

 

Z dwojga dobrego wolałbym idealną 518i, niż zapuszczoną 520i, nawet 525i. Mimo całej emocjonalnej przewagi, którą mają szóstki.

 

Ba, łatwiej znaleźć ładną, niewymęczoną 518i.

Tego samochodu nie kupowało się do ostrej jazdy.

 

Jeżeli w kolejności ważności potencjalnego właściciela są komfort, ekonomia (długo długo nic) i osiągi, to 518i będzie rozsądnym wyborem.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
ja jezdze 2.0 z Vanosem, M50 - to ma 150 koni a uwazam ze jest to minimum do sprawnego poruszania, dzis jak bym mial kupic, kupil bym 2,5. 2.0 jest za slaby w pewnych sytuacjach.o 1,8 nie chce myslec, to ma 4 cylindry i moment obrotowy chyba strasznie maly. te auta sa ciezkie i musi byc moment duzy zeby ruszyc kolosa.

 

dokladnie tak. przy szybkiej jedzdzie pozamiejskiej i autostradowej odczuwalne sa braki mocy. jezdzilem E30 z tym silnikiem 1.8 rakieta to nie byla a co dopiero E34. 520i to minimum jesli chodzi o moc ale wiadomo ze sa tacy ktorych nie stac na 6-cyl a gazu i diesli nie toleruja. wtedy 518i ma sens ale trzeba sie nastawic na powolna jazde

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano

Tak więc zaczynając ten topic z pytaniem "czy warto ? " Zdecydowałem się. Musze przyznać że jestem pozytywnie zaskoczony. Tak jak zauważyliście demon predkości to to nie jest ne wykazuje nadzwyczajnej dynamiki ale auto jest bardzo zadbane całkiem przyzwoicie się zbiera a silnik pracuje równo i cicho. Zaznaczam że nie jestem kierowca rajdowym a nad osiągi cenię sobię komfort i estetykę. Myślę że to auto spełnia obydwa wymogi - JESTEM ZADOWOLONY ! A co do eksploatacji i ew. awaryjności zobaczymy później. Bede relacjonował na bierząco.

 

Dziękuję za wypowiedzi i sugestje. Pomogło mi to w podjęciu decyzji.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Niech Ci dobrze służy :cool2: i Witaj w Klubie sąsiad ;) (widzę że również jesteś z Białego )
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

 

z artykułów wynika, że

w sumie to 518 jeździ tak samo jak 520 iA

swego czasu rozważałem "piątkę" i w grę wchodził

tylko ten silnik (gazu nie lubię, diesle za drogie w utrzymaniu i ciężko "trafić"

na normalnego)

dobre spalanie i komfort

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano

nie wiem czy dobrze kojaze fakty, ale poprzez 520 iA byl oznaczany silnik wraz ze skrzynia automatyczna, taka wlanie mam i myslalem ze wlasnie mam 520 iA, a uwiez mi ze 518 ma daleko, daleko do 520. jednak 6 cylindrow pracuje inaczej.

 

p.s. co to znaczy ze gazu nie lubisz?? ja nie lubie szpinaku, ale to co innego ;-) jesli jest "prawidlowo" zamontowany to jest OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.