Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam cześć jestem nowy na forum bo ręce mi już opadają na moja e38 tzn kupiłem taka sztukę z problemem nie palących cylindrów 5,6,7,8 napisze wam co zrobiłem :roll:

1. Cewki podmienione

2. Świece nowe

3. Wtryski zamienione stronami

4. Odma silnika

5. Czujnik położenia wału

6. Komplet rozrządu

7. Uszczelki głowic głowice kompletnie zregenerowane

8. Sondy sa dwie przed katami sprawdzone

9. Komputer silnika podmieniony

10. Pompa paliwa sprawdzona i ciśnienie na listwie

oczywiście rozrząd na blokadach m62 ciśnienie na cylindrach każdy dmucha 12 komp pokazuje wypadanie zapłonu głowicy po stronie kierowcy wypadanie zapłonu 5,6,7,8

i co ciekawe dodatkowym błędem jest wypadanie zapłonu z odcięciem cylinder 5 potrzebuje pomocy bo kilku mechaników rozkłada ręce

własnie zapomniałem dodać ze silnik nie widział gazu

Pozdrawiam wszystkich :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Ale w ogóle nie pali na te 4 cylindry czy wypadają zapłony?

Błędy sprawdzane kompem uniwersalnym czy do Bmw?

Opublikowano

Znaczy tak czekam za Inpa i podłączona była launchem i błędy się następujące

4b brak spalania z cylindrem odcięcie

43 brak brak spalania z odcięciem cylinder 5

46 brak spalania z odcięciem cylinder 8

45 brak spalania z odcięciem cylinder 7

3e brak spalania suma istotny dla rury wydechowej benzyna

36 niespalanie cylinder 5

39 niespalanie cylinder 8


Wiem ze to uniwersalny komp i te błędy dziwnie są opisane czekam za Inpa a narazie wyglada to tak

Każdy rozkłada ręce może tu czegos mądrego się dowiem

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Nikt widzę takiej sytuacji nie mail Inpa pokazuje w podglądzie pracy cylindrów ze nie pracuje lewy rzad cylindrów 5.6.7.8 jest zamknięty pasek na maxa
Opublikowano

A i o co chodzi z jakim odbiornikiem w instalacji który jest gdzieś we wiązce od komputera do silnika ?

Gdzie go dokładniej szukać może to on jest przyczyna takich jaj ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zapchany katalizator po usunięciu samochód odżył lecz wypadają zapłonu cylindra 5 i 8 oczywiście to nie wina świec wtrysków ani cewek i ciśnienie 3 uderzenie prawie 13 bar wiec to wykluczam na wolnych trzęsie z wydechu co jakiś czas słychać jak by puffał co robić panowie mechanicy naszych m62 i ponownie pytam co to za opornik który musi mieć 240 ohm na instalacji i gdzie bo szukać bo nie mogę znaleść czegoś takiego może to występowało w starszym m60 ?
  • 1 rok później...
Opublikowano
Udało Ci się rozwiązać problem wypadających cylindrów? Bo ja mam problem od 5 aż do 8 i za tydzień biorę się za sprawdzanie szczelności ale nie wiem czy coś jeszcze sprawdzić przy okazji.
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.