Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
ja swoją F10 przelatałem 250 tys. Kupiłem jak miała ok 150 tys. do 250 było jako tako, ale coraz częściej już coś niedomagało i pojawiła się G30, też z przebiegiem ponad 100 tys. Tylko trochę się martwię bo coraz częściej słychać opinie, że w g30 problemy zaczynają sie już pojawiać przy 200 tys. Edytowane przez małyzbmw
  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
190tys km 2012rok 520d, autem dopiero zrobiłem ponad 25tys km, poki co bezproblemowo :D
gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano
Niestety nie ma reguły, jak jeździsz co lejesz do baku, jaki olej do silnika i skrzyni, jak często zmieniasz, czy garażujesz, po jakich drogach jeździsz, częste krótkie czy rzadkie długie odcinki ??? I dlatego niektórzy przejeżdżają 200 inni 300 i więcej w miarę bezawaryjnie.
Opublikowano

Moja F10 N53 ma 186.000km (duzo napraw po drodze, ale smiga)

Znajomego F30 2013 N47 ma 522.500km na ORYGINALNYM, nie wymienianym rozrzadzie (serwis olejowy i tyle z jego wydatkow. Auto od nowosci w jego rekach) :norty:

b72b536e244610f0med.jpg
Opublikowano

F11 2016 535dx.


Była akcja na chłodniczkę EGR.


Prewencyjnie wymieniony olej w skrzynce xDrive przy 60 tyś km, olej w skrzyni biegów przy 100 tyś, przeczyszczony kolektor dolotowy przy 100 tyś, pasek osprzętu i to na tyle.


5d63a3a68970ba77med.jpg

Opublikowano
F11, końcówka 2011 r., silnik 2.0 PB 245 KM N20B20, 203 tys. km. Rozrząd z napędem pompy oleju zrobiony w ASO ok. 32 tys. km temu (i tak dużo wytrzymał biorąc pod uwagę interwały wymian oleju pierwszego właściciela). Z silnikiem ogólnie wszystko ok. Olej zmieniam profilaktycznie co pół roku tj. co 6-8 tys. km. Dużo złego piszą o tym motorze, ale jak dba się o oleje i eksploatuje auto z głową to silnik i osprzęt pożyją. Poza silnikiem uważam, że F10/11 ma całkiem trwałe zawieszenie i niezłe materiały wnętrza. Mam skórę dakotę czarną i pomimo ponad 200 tys. fotele i boczki wyglądają super.
Opublikowano
F11 2015 rok N57 258KM. Przebieg 304000km. Wymieniona chłodnica spalin (akcja serwisowa). Rozrząd kompletny wymieniałem sam przy 298000km. Górny łańcuch wyciągnięty maxymalnie blokady rozrządu już się zejść nie chciały jeszcze trochę i straciła by synchronizację, napinacz już nie napinał regulacja się skończyła właśnie przez ten wyciągniety łańcuch. Pozostałe 2 łańcuch ok ale i tak wszystko nowe poszło. Więc radzę niektórym nie czekać tylko wymieniać. Auto jeździło po samych autostradach. Przy okazji sprawdzone panewki główne jak silnik miałem wyciągnięty. Były w super stanie jak nowe, oczywiście poszły nowe sróby na stopy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.