Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wersja silnikowa to celowy wybór?


VIN WBA3A11060J284465

Type Code 3A11

E Series F30 ()

Series 3

Type LIM

Model 316I (EUR)

Steering LL

Doors 4

Engine N13

Displacement 1.60

Power 100

Drive HECK

Transmission MECH

Colour SCHWARZ 2 (668)

Upholstery STOFF MOVE/ANTHRAZIT (BDAT)

Prod Date 2013-09-26

Vehicle options

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S230A Extra package, EU-specific

S240A Leather steering wheel

S249A Multifunction f steering wheel

S258A Tire with run-flat functionality

S302A Alarm system

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S5DAA Passenger airbag deactivation

S5DCA Rear-seat headrests, folding

S698A Area-Code 2 for DVD

S6VBA CCC allocation

S7NHA BMW Service Inclusive

S8A1A Language version Polish

S8ATA On-board vehicle literature Polish

S8KAA Dummy-SALAPA

S8V1A Label

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w tym budżecie tak

Powiem wprost - masz jakiegoś fajnego Focusa II czyli 2.5Turbo lub nawet 2.0TDCI ? - nie myśl o jakimkolwiek F30 316i.

Jeśli masz innego Focusa to fakt - warto go zmienić, ale dozbieraj i poszukaj f30 w jakiejś normalnej wersji silnikowej.

A jeśli musi jednak być smutna benzyna 1.6 za 50 tys. zł ? - sugeruję Aurisa...

Też nie jedzie - ale chociaż jest bezawaryjny - i ktoś go będzie chciał potem odkupić...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Rozumiem. Jednak auta bmw zawsze mi się podobały i nawet w takiej podstawowej opcji są lepiej wyposażone niż inne auta w tej cenie jakiś normalnych producentów. Rozglądałem się od długiego czasu, jeździłem aurisem i ani nie podoba się z wyglądu mnie i narzeczonej ani fajnie nie jedzie, czuliśmy się jakbyśmy byli w jakimś pudle które dobijało na każdych nierównościach. Na dodatek elektryka i serwis japońców z częściami jest drogi i ciężki. Maluszki typu Fabia Mazda 2 odpadają. W fordach w tej cenie i oplach nie podobają nam się te dziwne konsole środkowe z takimi małymi wyświetlaczami. Jedynie vw golf mk7 nam się podobał. Jednak w tej cenie dostajemy albo golasa z taką bezfunkcyjną kierownicą i bez usb z niskim przebiegiem albo auto lepiej doposażone ale z przebiegiem ponad 100tyś. Sąsiad miał też golfa 1.2tsi i użerał się z serwisem z powodu kiepsko działających biegów i rozrządu. Boję się że wpadniemy w taką pułapkę. Na te bmw zwróciliśmy uwagę ponieważ jest ładne i ma takie podstawowe rzeczy jak podłokietnik kierownica funkcyjna elektryczne szyby przód i tył wyświetlacz z mp3 oraz skrzynia nie 5cio a 6cio biegowa. Jest też niby udokumentowany niski przebieg więc jak na marke premium byłbym w stanie trochę pojeździć a kiedyś może sprzedać nie za pół darmo.Rozsądek mówi też że taki silnik może nie jest wyeksploatowany jak inne typy 2.8 w których ściagją się młodzi gniewni.Generalnie na aukcjach widzę też znacznie więcej aut typu skoda czy toyota niż bmw co chyba świadczy o tym, że ludzie rzadziej się pozbywają tego typu aut i są one w cenie. Motor owszem, słaby jednak na jazdę głownie po mieście czy tygodniowwy wypad nad morze w wakacje powinien wystarczyć. Ma też turbinę i z tego co czytałem na forum można je przerobić na 170km. Jednak według filmików w internecie tpy 316 acceleration wypada lepiej od takiej insigni. W poprzednim fordzie fokusie miałem jedynie 80 koni i na moje potrzeby było to wystarczające a wcale jakoś łatwo nie mogłem sprzedać tak popularnego auta. Chciałbym jak najnowsze i jak najszybsze auto tylko realia mi na to nie pozwalają i staram się wycisnąć tyle ile mogę. Dziękuję za rady koledzy jednak wiecie jak jest rozum mówi kup golfa serce kup bmw.. ale może ktoś wyprowadzi mnie z mojej nielogicznej pułapki i zaproponuje jeszcze inną alternatywę. A takie francuzy jak 308 czy Cactus ? NIby coś obiło mi się o uszy że to podobne silniki co w bmw
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli świadomie, to dobrze, z tego silnika idzie wycisnąć i 200-210KM, co robi już bardzo dynamiczny samochód. Jechać, sprawdzać i kupować :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego silnika można coś tam wykrzesać...

No.

W ówczesnym Mini mojej żony wykrzesała się np. turbosprężarka.

Po 40 tys. km.

A wcześniej notorycznie wykrzesywała się kontrolka check engine...


No dobra,

Piszę wprost:

To jest najgorszy silnik jaki można kupić w Peugeocie czy Citroenie.

W BMW jest jeszcze ten "cudowniejszy" - 3-cylindrowy np. w jedyneczce, o ten:




Czytając Twój post powyżej wiem, że robisz coś fatalnego - posługujesz się stereotypami - więc będzie trudno Ci cokolwiek wytłumaczyć.

F30 316i to może dopiero popalić w serwisie.

https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/wszystko-o-silniku-16-thp-sprawdzamy-co-sie-psuje-we-wspolnym-produkcie-bmw-oraz/0rqv9q1

http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=72299.0

Wszystko jestem w stanie zaakceptować, ale dla mnie nowożytne samochody w których pytanie kierowcy "gdzie jest mój olej silnikowy" jest na porządku dziennym są BEZNADZIEJNE..

A w THP N13 to standard. Amen.


PS1.

W dobie downsizingu kupno dobrej wersji silnikowej jest naprawdę kłopotliwe.

Bo większość z nich to niezłe g*wno.


PS2.

Nie posługuj się ilością przejechanych kilometrów a przepracowanych motogodzin (tak wiem, ze nie ma w autach takiego licznika).

Ale można to sprawdzić na inne sposoby.

Najczęściej auta z małymi przebiegami to beznadziejnie zamęczone miejskie niewolnice.


Ale w dobie smartfonów, twarzo_książki i "bezpłatnego" :duh: góóglowego wujka wszyscy wiedzą wszystko najlepiej.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na boga..auto świat wklejasz? :o

Układ smarowania silnika - Producent zaleca w pełni syntetyczny olej 0W-40 lub 5W-30 (lepszy wybór!). Pojemność układu wynosi, w zależności od modelu, od 4,2 do 4,5 l. Wymiana co 60 tys. km.

Nic dziwnego, że takie cuda się dzieją..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Na boga..auto świat wklejasz?

No wiadomo, (choć nie przesadzaj - wkleiłem też link forum Citroena),

na forum Citroena np. Pan Leszek Kuczera napisał tak:

Cytat:

NIE KUPUJCIE SAMOCHODU Z TYM SILNIKIEM !!!!!!!!!

BĄDŹCIE ROZSĄDNI !!!!

... Koniec cytatu.


ale dla kogoś, kto pisze o Toyocie, że:

Na dodatek elektryka i serwis japońców z częściami jest drogi i ciężki.
:oops: :cry2:

niemiecki tygodnik jest z pewnością najlepszym źródłem informacji (a że realnie to DEZINFORMACJA, lub tak naprawdę ZŁY PR - to inna sprawa)...

:mad2:

 

Generalnie na aukcjach widzę też znacznie więcej aut typu skoda czy toyota niż bmw co chyba świadczy o tym, że ludzie rzadziej się pozbywają tego typu aut i są one w cenie.

W cywilizowanych krajach cykl życia nowego auta w prywatnych rękach to 7 - 9 z tendencją do wydłużania tego okresu.

Skoda i Toyota w PL to marki korporacyjne i niemal wszystkie niewolnice korporacyjne jeżdżą tymi markami.

Stąd jest ich dużo na rynku - ale tylko w dość słabych wersjach i z niewolniczym pochodzeniem.

Albo testowe / dealerskie / korporacyjne / leasingi / wynajmy. Albo walone, z ubezpieczalni, naprawiane i sprzedawane przez miSZCZów.

Natomiast niemal NIE MA przezroczystych kilkulatków w dobrych wersjach i z prawdziwie pierwszej - prywatnej ręki.

W Toyocie w szczególności - serwis ASO w Toyocie jest niezwykle staranny i uczciwy, i stara się pomóc bezpłatnie lub za kwotę usługi nawet sporo po gwarancji.

Więc jeżdżą nimi prywatni pierwsi właściciele całymi wiekami.


Wracając do tej 316i, że jak na markę - słaba wersja wyposażeniowa i kiepska silnikowa powoduje, że jestem niemal pewien, że ma także niewolnicze pochodzenie (tu cytat 0to_pl):

Cytat "Samochód krajowy !!! Kupiony i serwisowany w salonie Auto-Fus w Warszawie. Jego niekwestionowaną zaletą jest udokumentowane pochodzenie oraz niski przebieg (jedynie 64 tyś km !).

Użytkowany przez jednego kierowcę". Koniec cytatu.


Idziemy o zakład, że tak jest?

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Czytam i czytam posty i czy to nie jest tak i bardziej kogoś pchamy tym bardziej się zapiera?Może lepioej odpuścić......... SamemuSolo.. podoba się ten samochód,pasuje wersja wyposażenia i silnik i co by tu nie pisać nic tego nie zmieni.Znajomy był kiedyś fanem marki Peugeot w przeciągu 10lat miał minimum 3 szt i jako kolejne auto kupił to z silnikiem 1.6 THP i mówił nigdy więcej diesla tylko benzyna w turbo,co tam spali 2 litry więcej najwyżej:) po pól roku sprzedał ze stratą minimum 15tys i był mega szczęsliwy ...teraz zakupił tak jak ja F01 730d i znowu jest mega szczęśliwy a zapierał się nogami i rękami ,że diesla więcej nie będzie mieć i podobno pali mniej niż 7/100
Opublikowano
To znaczy to nie jest tak że się zapieram, ale jak tak czytam i oglądam auta po 2013r. to mam wrażenie że nie ma dobrego i ogólnie jest to wybór mniejszego zła. Z japońcami nie jest tak idealnie i to wiem bo szwagier kupił nową hondę civic IX oraz kumpel z pracy mazdę 3. Obydwoje mają problem z dostępem do części mało serwisów chce robić te auta ogólnie zostaje aso w którym też nie zawsze chcą pomóc. Szwagier właściwie od gwarancji ma problem z szarpaniem auta i ciągle wyładowującym się akumulatorem. Aso mówi tylko "jeździć" a jeździć się średnio daje. W maździe to samo pełno elektryki przez awarie świateł auto unieruchomione i laweta. Ogólnie nie jest to jak w vagu że błąd i wiemy co zrobić. Tak jak mówię biorę pod uwagę golfa ale te silniki 1.2 czy 1.4 tsi mają podobne bolączki czyli rozrząd i branie oleju ale chcoiaż więcej osób poza aso zrobi takie auto a przyznam, że pieniędzy na aso po prostu nie mam.Ogólnie jak tak czytam to jest też dużo użytkowników F20 oraz golf mk7 którzy twierdzą, że jeżdzą bezawaryjnie a silniki po 2012 są niby poprawione.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jechać, sprawdzać i kupować :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak ci nie przeszkadza wyposażenie, a w zasadzie jego brak i silnik, a w zasadzie jego brak, a taka wersja ci odpowiada kolego, to naprawdę jedź i kupuj, jak będzie wszystko w porządku.

BMW jakby nie patrzeć, marka premium :wink: , kupisz ładne alufelgi (mam nadzieję, że oryginalne) i będzie nawet wyglądać, a Ty z narzeczoną będziecie zadowoleni. W końcu akceptujecie najsłabsze punkty auta.


Ja, jak sprzedawałem śliczne białe F30 (bogato wyposażone) w M pakiecie i w kompletnym pakiecie M performance, aby kupić kolejne X3 (wcześniej przed F30 miałem X3 E83), bo jednak wolę suvy, też wszyscy pukali się w czoło, że tak piękne auto zamieniam na nudnego suva , chociaż też BMW. Ale to była moja decyzja i ja tym jeżdżę, a nie ktoś inny i jestem bardzo zadowolony.


A problem, że nie będziesz mógł jej sprzedać, to wtedy będziesz się martwił, albo pojedziesz po cenie.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Zgadzam się, że jak komuś się auto podoba i moc wystarcza to po co zniechęcać? Oczywiście wskazać typowe usterki i potencjalne koszty ich usunięcia jak najbardziej, żeby wybór był świadomy, ale jak słusznie zauważył zainteresowany nie ma obecnie aut bez jakichś typowych usterek. Kwestia świadomości zapobiegania im i kosztów naprawy. A najważniejsze - dobrze sprawdzić egzemplarz przed zakupem
Opublikowano

Pozwole sobie dodac autorowi tematu pewne spostrzezenie, moze sie przyda.

Nie bede sie wypowiadal, czy 316i dobre, czy nie - sam mam 328i i nie narzekam jakos specjalnie.


Jedna rzecz.

Jezdzac F30, bez wzgledu na wersje, trzeba miec w kieszeni ze 3-4 tys PLN, jak cos sie sypnie.

Jakis rozrzad, jesli masz fajniejsze swiatla i cos sie wydarzy (te 316i akurat nie ma, ale ogolnie) - maska uzywana 1500zl minimum, jakby sie w cos uderzylo. Jest troche napraw, ktore sie zaczynaja od 1500zl w gore.


Musisz kolego miec ze 3 kola w kieszeni, jak cos.

Tak wiec wez to pod uwage przy budzecie.


Jesli za te 50 kola chcez kupic bezawaryjne auto marzen, to nie wiem, czy to bedzie F30.

Opublikowano
Za 50 tys. zł to można znaleźć sporo fajniejszych aut jak to co nam tutaj pokazałeś. Musi być koniecznie 2013 w górę? Nie może być rok lub dwa starsze?
Opublikowano

Jak najbardziej może być. Tylko obym pojeździł kilka lat. Bo niestety im starsze auto tym mniejsza szansa na sprawność i bezwypadkowość już trochę się naoglądałem. Myślałem początkowo o ładnym e90 ale jak się naoglądałem to straciłem nadzieję. Zresztą szkoda mi wydawać ponad 40tyś za auto w starej budzie z 2010 i przebiegiem 200tyś jak za 50 mam już klasę nowszą. Auta typu passat i insignia odpadają bo nie mam tyle miejsca w garażu. Szukam małego sedana labo hatchbacka z naciskiem na to drugie. A tak jak mówię jak oglądam toyoty czy vw za około 40kilka tyś to naprawdę lepsze było te bmw tym bardziej że akurat mi się podoba. Auto wiem że z leasingu ale chyba lepiej takie robione na gwarancji niż gdzieś w jakimś garażu po kontach. Nie ma nic ciekawego na rynku. Każde auta mają sowje plusy i minusy - japońce tak jak mówiłem kiepski dostęp do części i mechaników poza aso. Vw z kolei też te problemy z biegami i wyciekami. Forda już mam dosyć. Rozglądałem się za renówkami typu captur oraz citroenami typu cactus ale też naczytałem się opinii o silnikach lawet i niestety w granicy budżetu są to auta z eskrzyniami 5cio biegowymi albo takie już nieco przestarzałe bez wyświetlaczy i usb a nie chcę cofać się do tyłu. Zostały koreańce ale jakoś ani wyglądem ani późniejszymi możliwościami serwisu mnie nie urzekają. Ogólnie z japońcami typu mazda i honda oraz koreańcami typu kia i hyundai jest ten sam problem, że ciężko dostać jakieś zamienniki oraz mechanika który by się znał poza aso. Patrzyłem mercedesy a klasy ale to też cena i serwis. No tak jak mówię zostały te nieszczęsne golfy bo każdy to zrobi opcja w miarę ok i ceny też. Generalnie to co bym chciał mieć to w miarę przyjemna funkcyjna kierownica, 6 biegowa skrzynia, podłokietnik, klima, usb, czujniki, ekran no i jakby się dało to tempomat chciaż raz w roku wypuszczam się na 2 tygodnie to nie jest on koniecznością.

Naprawy blacharskie rozwiąże mam nadzieję oc i ac z opcją bezgotówkową natomaist mechaniczne zawsze jakiś tam grosz się trzyma odpukać ale faktycznie nie zkaładam że odrazu wpakuję z 10 tyś w cały remont silnika. Dlatego przedtem auta zawsze mam zamiar sprawdzić czy to w aso czy chcoiaś na skp. A z czasem wiadomo stopniowo będzie się auto robić byle nie wszystko na raz

Opublikowano

No to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić ten konkretny egzemplarz :) ale na SKP bym raczej nie liczył, że Ci to dobrze zrobią. Poza tym tu trzeba też podpiąć kompa a na SKP takich nie mają.

Warto też sprawdzić historię serwisową i szkodową, w zasadzie od tego najlepiej zacząć

Opublikowano

Z tymi skrzyniami 6cio biegowymi, to tez jest roznie...

Znajomy ma Megane 3 z 6-cio biegowa skrzynia, ktora na 6tym biegu przy 120km/h rozpedza silnik do 3000 rpm.

Tak wiec, nie polecam sie nakrecac na 6-cio biegowke, czasmi 5tka tez jest calkiem spoko.

Opublikowano
No to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić ten konkretny egzemplarz :) ale na SKP bym raczej nie liczył, że Ci to dobrze zrobią. Poza tym tu trzeba też podpiąć kompa a na SKP takich nie mają.

Warto też sprawdzić historię serwisową i szkodową, w zasadzie od tego najlepiej zacząć

 


Ok a co masz na myśli? Bo generalnie poza wizytą w aso bmw np u FUSa za 800zł nic innego nie przychodzi mi do głowy. Ogólnie jak auto po leasingu gdzies było bite to tylko miernik pokaże. Jest to trochę kasy jakby się okazało że auto było bite jestem w plecy ale nie ma wyjścia lepsze to niż później mieć problem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy bite, jak lekko oczywiście, to mały problem, więcej problemów może być z silnikiem, choć przy tym przebiegu powinien chodzić jak pszczółka :lol: ale to raczej jakby produkcja była jakieś 15 lat wstecz..inną opcją jest sprawdzenie przez kogoś kto trochę liznął markę i ma sprzęt do diagnostyki, sam robię takie oględziny, zostaje kwestia dojazdu, pół Polski dojechać to trochę czasu jest, choć dziwnym trafem bywam w okolicy dość często.


My tu pitu pitu a ogłoszenie nieaktualne :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić ten konkretny egzemplarz :) ale na SKP bym raczej nie liczył, że Ci to dobrze zrobią. Poza tym tu trzeba też podpiąć kompa a na SKP takich nie mają.

Warto też sprawdzić historię serwisową i szkodową, w zasadzie od tego najlepiej zacząć

 


Ok a co masz na myśli? Bo generalnie poza wizytą w aso bmw np u FUSa za 800zł nic innego nie przychodzi mi do głowy. Ogólnie jak auto po leasingu gdzies było bite to tylko miernik pokaże. Jest to trochę kasy jakby się okazało że auto było bite jestem w plecy ale nie ma wyjścia lepsze to niż później mieć problem

 

Historię ubezpieczenia można sprawdzić poprzez firmy, które się tym zajmują jeśli nie masz żadnych znajomości w żadnym TU. Są na forum użytkownicy, którzy mogą Ci sprawdzić. Historię serwisową tak samo. Możesz też spróbować podzwonić do ASO czy Ci podadzą przez tel. - oficjalnie nie udostępniają takich informacji, ale jak trafisz na kogoś z luźniejszym podejściem to może akurat poda (mnie się tak kiedyś udało kilka lat temu). Nie ufaj zbytnio samemu miernikowi grubości lakieru bo po pierwsze teraz coraz częściej maluje się elementy "pod miernik", a po drugie wymienia element na używany w tym samym kolorze.

Co do sprawdzenia auta pod kątem technicznym to ja bym skorzystał z jakiegoś nieautoryzowanego serwisu specjalizującego się w marce - ceny nieporównywalnie niższe - lub kogoś ogarniętego z forum - niektórzy tu świadczą takie usługi

Opublikowano
Czy bite, jak lekko oczywiście, to mały problem, więcej problemów może być z silnikiem, choć przy tym przebiegu powinien chodzić jak pszczółka :lol: ale to raczej jakby produkcja była jakieś 15 lat wstecz..inną opcją jest sprawdzenie przez kogoś kto trochę liznął markę i ma sprzęt do diagnostyki, sam robię takie oględziny, zostaje kwestia dojazdu, pół Polski dojechać to trochę czasu jest, choć dziwnym trafem bywam w okolicy dość często.


My tu pitu pitu a ogłoszenie nieaktualne :roll:

 

Pewnie ktoś z forum zbadał wątek ;)

Opublikowano
Wszyscy psioczą na ten silnik , ale myślę, że jak się o niego dba to nie jest taki zły. Mam go w jedynce z przebiegiem około 80tys. w tym około 50tys. na chipie i zero problemów . Olej wymieniam co 10-12tys. , miedzy wymianami nic nie muszę dolewać. Spalanie średnie około 7.3-7.5l :D
Opublikowano
Wszyscy psioczą na ten silnik , ale myślę, że jak się o niego dba to nie jest taki zły. Mam go w jedynce z przebiegiem około 80tys. w tym około 50tys. na chipie i zero problemów . Olej wymieniam co 10-12tys. , miedzy wymianami nic nie muszę dolewać. Spalanie średnie około 7.3-7.5l :D

Akurat szukam jedynki ^^

http://hd.wallpaperswide.com/thumbs/shut_up_and_take_my_money-t2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.