Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałem podpytać czy jest ktoś na forum kto robil program w M50d ? Jeśli tak lub jak ktoś ma informacje na ten temat to proszę o wypowiedź.

Planuje program w okolicy 440KM/850-900 NM

Jak z żywotnością silnika przy takiej mocy ?

Jak ze skrzynią/ napędami czy ten moment nie jest zbyt duży ?

Jak ze spalaniem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie warto. Fabryka ustawila w nim juz wszystko na maksa . Wszystko co więcej fabrycznych parametrow - smierc dla silnika i jego komponentow. Nie słuchaj słodkie bajki jak ona jedzie po tuningu. Tak, jedzie, co prawda nie długo))
Opublikowano
Nie warto. Fabryka ustawila w nim juz wszystko na maksa . Wszystko co więcej fabrycznych parametrow - smierc dla silnika i jego komponentow. Nie słuchaj słodkie bajki jak ona jedzie po tuningu. Tak, jedzie, co prawda nie długo))

 

:duh:


Panie... weź Pan nie pisz tych bzdur !


Dobrze zrobiony program będzie bezpieczny dla silnika jak i skrzyni biegów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze piszę prawdę tak jak jest.

Wszystkie moje wnioski są pobudowane wyłącznie na rozumeniu tego, co sie dzije w tym silniku.

I jak producent zrobil mapy na maksymum w maksymalnych możliwościach podzespołów silnika - dlatego on i jest M50d.

Ludziom w różowych okularach mogę tylko współczuć .

Opublikowano

Czekam na wypowiedź kogoś kto przeprowadził u siebie modyfikacje programu :wink:


Zrobilem 170 tys na programie z 245 na 314 km w n57 bez najmniejszych problemów a też można było powiedzieć, że to za dużo na ten motor na jednej turbinie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rzecz w tym, że wszyscy tak mówią że wyszlo i jest wszystko dobrze. Tylko potem po sprzedaży auta drugiemu człowiekowi - właśnie u tego drugiego człowieka zaczynają się "najszczęśliwsze" chwile "radości" od tego kawałka gówna , które on kupił. Chwile "radości" w sensie zepsutych turbin, wtryskow , wypalonych tłoków w dieslu.

Bądźmy rozsądni i trzeba spojrzeć rzeczywistości w oczy jak to bywa.

Opublikowano
Popieram wypowiedz temsky740, co za dużo to niezdrowo, przyslowie które się sprawdza w życiu i motoryzacji....ale nie którym tego nie wbijesz do głowy, jak sobie coś upier####i w głowie to na amen, ale każdy niech sobie robi co chce......ja bym nie zaryzykował, miłego dzionka
Opublikowano
900 Nm to wytrzymywały pancerne skrzynie w starych AMG, a nie dzisiejsze ,,plastiki''...
Opublikowano

Zmieniałem mapę w e70 z 235 na 280KM w renomowanej firmie tuningowej.

Przez 100tk regeneracja ASB z regeneracją konwertera, regeneracja skrzynki rozdzielczej, wtryski padały po kolei co jakiś czas, wymiana konwertera ASB.

Sprzedałem przy 220tk

Już się wyleczyłem z wszelkich chipów...

Masz 381KM i chcesz więcej to zmień na F85. M50D jest już i tak na maksa wyżyłowany, a części do tego modelu to nie ta sama półka co 30d czy 40d.

Opublikowano
Prawda, ale i tak ludzie wiedzą swoje :wink:
Opublikowano
Prawda jest taka że dzisiejsze silniki bmw nie wytrzymują nawet mocy fabrycznej a co tu mówić jeszcze o jej podnoszeniu. Jakość jest niestety coraz gorsza a moce coraz większe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

najciekawsze jest to, że ludzie ode złego cały czas mówią "bezpieczny przyrost mocy"

tylko zastanówcie się nad tymi slowami "bezpieczny przyrost mocy" ))) :duh:

cyrk na kolkach. Ja czasami tez wgrywam tune, ale wole powiedziec prawde czym opowiadac takie pierd...ly ))

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
temsky740 popieram. Chyba na forum Infiniti nawet ktoś zamieścił artykuł o proporcjach podniesienia mocy do trwałości...Jeżeli grachu chcesz auto na chwilę, poszaleć i odsprzedać...jeżeli zdążysz to rób nawet i tysiąc Km.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ale o czym to świadczy ? Oczywiście jest to możliwe, pytanie jakim kosztem to osiągniemy...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć.

Do autora tematu.

Nie ma co robić 900Nm.

To auto przy normalnej jeździe ma wystarczający moment.

Ja miałem kiedyś program 450KM, 900Nm (100-200 15.5s).

Od roku jest korekta na 480KM, 820Nm (100-200 14.8s).

Podczas spokojnej jazdy nie obciążasz nie potrzebnie układu napędowego. Przy ostrzejszej jeździe i tak poruszasz się w górnym zakresie obrotów.

Co do trwałości silników, sposobu ich konstruowania, łatwości napraw i eksploatacji... temat można rozwinąć na 100 stron.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Zgadzam się z przedmówcą: Nie warto. Fabryka ustawila w nim juz wszystko na maksa . Wszystko co więcej fabrycznych parametrow - smierc dla silnika i jego komponentow. Nie słuchaj słodkie bajki jak ona jedzie po tuningu. Tak, jedzie, co prawda nie długo))
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
To może pytanie z innej beczki... co może być powodem dość niskiej mocy.... hamowania wypluła 341hp i tylko 670 momentu. Co skłoniło mnie żeby sprawdzić moc ? Żona w e70 lci 245hp po programie na 314 hp i 670 momentu.... która po prostu mi odjezdza .... czy ze startu czy z rolki auta jadą bardzo podobnie . Chciałem już robić program ale myślę, że trzeba doprowadzić silnik do akceptowalnych odchyłek od normy... mam wrażenie, że turbiny wstają bardzo pozno ... w e70 na jednej dmuchawce dużo lepsza reakcja na gaz.
Opublikowano

Mała moc w 50d to norma. Wymień filtr powietrza na nowy dojdzie ~10ps

Program ZAWSZE warto zrobić ale u tunera który zrobi to z głowa.

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Tylko, że u mnie jest dość spora strata do tego samochód zachowuje się jak miał spore opoznienie zanim turbiny zaczną dmuchać. A jak w tych silnikach z nagarem w dolocie ? W N57 245km kolektor zakleil mi się z okolo 50 mm średnicy do 20

https://zapodaj.net/04421a4d2716d.jpg.html < wykres

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.