Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co to w zasadzie znaczy M Fahrwerk ? Gdzie można poczytać na ten temat?

Czy oznacznie Sportfarwerk i M farwerk to to samo ?

Jakie są różnice w stosunku do standardu Które cześci są inne?

Czy jak nazwa wskazuje jest to retrofit z M3 ?

Never Say Never Again!
Opublikowano
Sprtfahrwerk to po prostu sportowe zawieszenie. podzespoly sa takie same jak w innych, ale amortyzatory i sprezyny chyba inne. Natomiast M Farhwerk to jest zawieszenie od M-ki. Prawdopodobnie to samo co montowali w m3 e36. Jesli mowa o e36 :).

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Już się troche dowiedziałem na ten temat. Otóż

- w e36 bywa tylko zawieszenie M-fahrwerk jako opcja.

zawiesznie sportowe dotyczy w 5-tkach

- jest to faktycznie zapożycznie z M3.

- Spreżyny są krótsze i twardsze. Auto lezy 20mm niżej.

 

Nie wiem tylko jeszcze czy amortyzatory powinny być również krótsze

i dostosowane do sprężyn ?

Never Say Never Again!
Opublikowano
powinny byc krotsze - oglonie M-zawieszenie jest calkiem fajnie - bardzoprzyjemnie sie drogi trzyma i jest komfortowo - ma tylko jedna wade - jest koszmarnie wysokie ;)
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Okazuje sie że amorki M nie są krótsze ale mają inne parametry.

Z Bilsteina odpowiada im B6 lub B8.

 

Jeszcze jedno mnie nurtuje

Czy do tych sprężyn można założyć bardziej miekie amorki np Billstein B4 Czy zachowa on swoje własnoći jeśli bedzie pracował 2 cm niżej?

Nie spowoduje to szybszego ich zużycia itp ?

Ciekawe czy producent uwzgednia takie rzeczy w warunkach gwarancji?

 

Czy ma sens założenie bardziej miękich amor. na tył a twardszych na przód?

Napiszcie jeśli macie doswiadczenia jakies.

Never Say Never Again!
Opublikowano

ja jezdze na zwiszeniu m-technic, jest fajnie polaczony komfort i twardosc, ale jak kolega pisal - JEST WYSOKIE!

te 20mm to bardzo malo, cos musze z tym zrobic

 

Gerlad - nie kombinuj z roznymi amorami i sprezynami - bo auto przestanie byc stabilne

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

Troche mnie dziwi to co piszecie z tą wysokością, ale może ja już wyrosłem

poprostu z obiżania aut i walory pratyczne są dla mnie ważniejsze niz tego rodzaju tunning. Nie ma co więc na ten temat dyskutować - każdy lubi Co innego.

 

Ja też jeszcze właśnie na M-technik i co do trzymania się drogi na zakretah to faktycznie rewelacja. Natomiast komfort - tu nie jest najlepiej:-(ale moze dla tego że jeżdze po Wrocławiu gdzie są same dzióry i remonty ostatnio)

 

BTW: Ktoś poleci we Wrocławiu dobry warsztat od zawieszen, zbieżnośći ?

Never Say Never Again!
Opublikowano
zawieszenie M-Technik w E36 to nie tylko amorki i sprężyny tak dla ścisłości, jest jeszcze masa innych elementów ktore różnią sie od serii

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Witam jestem nowy i mam pyt. na ten temat w spisie opcji jakie posiadamoja furka jest SPORTFAHRWERK,M - czy to jest to samo zawieszenie o ktorym piszecie i jak sprawdzic czy ktos nie zmienil na narmalne

Dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.