Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Mam problem z temperaturą silnika m47 320d. Oscyluje w granicach 60-65 stopni nawet po przejechaniu 30-50 km w trasie. Czytając forum stwierdziłem że wymienię oba termostaty, tak jak w większości postów pisano. Były to termostaty firmy BEHR.

Po wymianie po przejechaniu podobnego dystansu z wyłączonym ogrzewaniem max 65 stopni również, z włączonym to 50-60 stopni. Układ jest odpowietrzony, nowy płyn w chłodnicy i nic. Co może być jeszcze tego przyczyną?

Opublikowano
A jaki kupiłeś termostat EGR? Są dwa rodzaje, z temperatura otwarcia jak sie nie myle 70C lub 90C

 

Ten 70. Lepszy ten 90 czy jak?


Już nie wiem co poradzić, a nie uśmiecha mi się jeździć ciągle niedogrzanym zwłaszcza jak jest ten DPF...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A z jakiego źródła masz ten główny? Z allegrowymi mam słabe doświadczenie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jazda poniżej 70 stopni spowoduje szybkie zabójstwo silnika. Zużywa się wszystko - przy tej temperaturze świece grzeją non-stop, w oleju zbiera się woda która nie ma możliwości odparować, itp. itd. Z doświadczenia termostat główny najlepiej OEM.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Rozgrzej auto do tej temperatury jaka osiąga, czyli okolo 60C jak piszesz. Otwórz maske i zobacz czy wąż idący od termostatu głównego na chłodnice jest zimny,ciepły. Jeśli bedzie nawet lekko ciepły to głowny do ponownej wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.