Skocz do zawartości

[E39] Po ładowaniu akumulatora, nie kręci.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uszanowanie.

BMW E39 2.0 1997r.

Zacząłem ładować akumulator poprzez miejsca wyznaczone pod maską. Zostawiłem auto na noc.

Rano wsiadłem do auta, i już nie chciał ze mną rozmawiać.

Kontrolki się palą, pompa paliwa działa, ale nie chce w ogóle nawet zakręcić.

Na pych nie idzie, na kable nie idzie - nie i koniec.

Pomysły?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie jest napięcie na akumulatorze? Sprawdź klemy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź błędy, może ews się wysypał.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

1. Akumulator ma się dobrze.

2. Sprawdzałem czy odpali na drugi kluczyk, niestety nie.

3. Czy są jakieś bezpieczniki odpowiedzialne za EWS, Immobilizer, Rozrusznik? Jak tak, to które?

Opublikowano

1. Akumulator ma się dobrze.

2. Sprawdzałem czy odpali na drugi kluczyk, niestety nie.

3. Czy są jakieś bezpieczniki odpowiedzialne za EWS, Immobilizer, Rozrusznik? Jak tak, to które?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

12V to byś nie naładował akumulatora. Musi być więcej.


Co to jest za ładowarka/prostownik ? Mierzyłeś napięcie na zaciskach luzem bez podłączenia ? Niektórych elektronicznych ładowarek nie wolno używać do ładowania w samochodzie. Trzeba wymontować akumulator, bo generują szpilki o wysokiej amplitudzie i można uszkodzić jakiś moduł w aucie. Multimerem tego nie sprawdzisz, ale powinno być w instrukcji. Natomiast zwykły prostownik luzem powinien dawać max 15V, chyba, że kontrolujesz napięcie w trakcie ładowania to może być więcej. Przy niskich temperaturach napięcie szybko rośnie, ale akumulator nie ładuje się zbyt dobrze.


Jeśli w tym zakresie wszystko było OK, to trzeba szukać jakiegoś zbiegu okoliczności.

Opublikowano

Powiedz lepiej, czy wszystko wygląda normalnie i tylko nie kręci, czy kontrolki gasną i takie tam.

Próbowałeś się łączyć jakimkolwiek interfejsem? Czy w pozycji "zapłon" jesteś w stanie na przykład wejść do ukrytego menu i podać napięcie w teście 9?

Opublikowano

Wszystko jest normalnie, tylko nie kręci.

Tak, jestem w stanie. Zrobię to jutro.

Opublikowano

Bezpieczniki przepatrzone, jak rozumiem?


Jakbym szukał przyczyny niekręcenia rozrusznika przy sprawnym akumulatorze i kontrolkach w normie i braku oczywistych błędów, to jeszcze bym sprawdził zasilanie (bezpieczniki) i działanie przekaźnika rozrusznika - czy jest zasilany, czy podaje zasilanie. Przekaźnik, o ile dobrze wyczytałem właśnie w internecie, znajduje się nad schowkiem po stronie pasażera.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie jest tak, że jak immo nie rozpoznaje to rozrusznik nie startuje ?
Opublikowano
A nie jest tak, że jak immo nie rozpoznaje to rozrusznik nie startuje ?

Czy w takim przypadku wykonanie procedury dodawania kluczyka rozwiąże problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.