Skocz do zawartości

[E39] Po ładowaniu akumulatora, nie kręci.


Metzone

Rekomendowane odpowiedzi

Uszanowanie.

BMW E39 2.0 1997r.

Zacząłem ładować akumulator poprzez miejsca wyznaczone pod maską. Zostawiłem auto na noc.

Rano wsiadłem do auta, i już nie chciał ze mną rozmawiać.

Kontrolki się palą, pompa paliwa działa, ale nie chce w ogóle nawet zakręcić.

Na pych nie idzie, na kable nie idzie - nie i koniec.

Pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakie jest napięcie na akumulatorze? Sprawdź klemy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Akumulator ma się dobrze.

2. Sprawdzałem czy odpali na drugi kluczyk, niestety nie.

3. Czy są jakieś bezpieczniki odpowiedzialne za EWS, Immobilizer, Rozrusznik? Jak tak, to które?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Akumulator ma się dobrze.

2. Sprawdzałem czy odpali na drugi kluczyk, niestety nie.

3. Czy są jakieś bezpieczniki odpowiedzialne za EWS, Immobilizer, Rozrusznik? Jak tak, to które?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

12V to byś nie naładował akumulatora. Musi być więcej.


Co to jest za ładowarka/prostownik ? Mierzyłeś napięcie na zaciskach luzem bez podłączenia ? Niektórych elektronicznych ładowarek nie wolno używać do ładowania w samochodzie. Trzeba wymontować akumulator, bo generują szpilki o wysokiej amplitudzie i można uszkodzić jakiś moduł w aucie. Multimerem tego nie sprawdzisz, ale powinno być w instrukcji. Natomiast zwykły prostownik luzem powinien dawać max 15V, chyba, że kontrolujesz napięcie w trakcie ładowania to może być więcej. Przy niskich temperaturach napięcie szybko rośnie, ale akumulator nie ładuje się zbyt dobrze.


Jeśli w tym zakresie wszystko było OK, to trzeba szukać jakiegoś zbiegu okoliczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz lepiej, czy wszystko wygląda normalnie i tylko nie kręci, czy kontrolki gasną i takie tam.

Próbowałeś się łączyć jakimkolwiek interfejsem? Czy w pozycji "zapłon" jesteś w stanie na przykład wejść do ukrytego menu i podać napięcie w teście 9?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki przepatrzone, jak rozumiem?


Jakbym szukał przyczyny niekręcenia rozrusznika przy sprawnym akumulatorze i kontrolkach w normie i braku oczywistych błędów, to jeszcze bym sprawdził zasilanie (bezpieczniki) i działanie przekaźnika rozrusznika - czy jest zasilany, czy podaje zasilanie. Przekaźnik, o ile dobrze wyczytałem właśnie w internecie, znajduje się nad schowkiem po stronie pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.