Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam mega problem, podczas jazdy silnik zaczyna mulić a potem szarpie i gaśnie.. pojawia się kontrolka check engine. Jak się rozgrzeje to jest dramat. Auto potrafi zgasnąć nawet podczas podstoju, nie da się jeździć.. Czy ktoś z was miał podobny problem? co jest przyczyną usterki?


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryski i pompa HPFP do sprawdzenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie, nie ma znaczenia..ewentualnie jakaś woda w paliwie, dolej na innej stacji do pełna, aczkolwiek wątpię (ja też się w lato łudziłem, że to przez inne paliwo, po czym okazało się, że to HPFP).. ja jeżdżę ciągle na 95, z resztą sam sobie przeczytaj, co pisze na klapce wlewu paliwa.. 91-98, a w nawiasie 95. Do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy i ciśnienia LPFP oraz HPFP.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 1 rok później...
Opublikowano

Czujnik położenia wału padł. Po wymianie wszystko gra. No prawie wszystko bo na zimnym mam jakieś falowanie obr. a potem jest już git.

Zaufany warsztat niestety nie naprawia bmw i nie umieli mi odpowiedzieć co się dzieje z tym i dlaczego to faluje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.