Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SZL to zespół przełączników zespolonych pod kierownicą. 
Błędy dotyczą czujnika kąta skrętu, który jest w nim
Zmień język na angielski, będzie prościej 😉 


Przydałoby się podpatrzeć odczyty z obu czujników kąta skrętu(tego w SZL i w przekładni). Bodajże inpą łącząc się z AFS, da się podejrzeć oba odczyty naraz

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety błędy wróciły. 
Został  mi jeszcze czujnik na maglownicy do wymiany. Może się wtedy wszystko uspokoi. 

Opublikowano

Witam

Edit 

Po wymianie wiązki wszystko się uspokoiło i jest ok zero błędów. 
Nie musiałem wymieniać czujnika na maglownicy. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.