Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

A skąd ta informacja? A może to run on flat są twarde i trzeba im więcej aby te sztywność pokonać, zwykłe są miękkie na boku to trzeba im mniej ciśnienia :D

A tak poważnie to ciśnienie zależy od oporów toczenia i indeksu prędkości oraz obciążenia, a nie od tego czyn run on flat czy nie. Chociaż teraz każdy producent ładuje run on flat do cywilnych, każda M nie ma runflatów.

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozumiem i zapamiętam, ale w takim razie skąd wziąłeś 2,2 i 2,5 ? Skąd brać takie informacje? Kiedyś próbowałem szukać po producencie opon ale akurat hankooka nie znalazłem.

Ja w 90% jeżdżę sam z plecakiem i opony tak jak pisałem 205/55/16 91V

spacer.png

  • Moderatorzy
Opublikowano

W instrukcji obsługi masz od e91 12 stron poświęconym temu. Nie masz instrukcji od auta?

Tam w zależności od obciążenia i wersji silnikowej. Bardzo dokładnie i lepiej niż nalepka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam instrukcję do samochodu, ok 230 stron. Nie ma wzmianki o takich dokładnych danych jak mówisz. Przeleciałem całą, jest tylko informacja, żeby patrzeć na nalepkę.


Edit: Znalazłem inne instrukcje gdzie faktycznie są jakieś ciśnienia podane ale nie znalazłem takiej do e91 z moim silnikiem. Tak czy inaczej tam gdzie dla e91 z innymi silnikami są opony 205/55/16 91H do prędkości 160km/h są podane ciśnienia 2.2/2.7

spacer.png

Opublikowano
Bez doktoryzowania. Przecież na tabliczce jest informację, że wartości są rekomendowane dla rof. Nawet na tym Twoim zdjęciu. Bmw nie przewiduje fabrycznie "no rof" do e9x. Dla każdego kto jeździ na zwykłych oponach bmw nie podaje wartości :lol:
www.kancelariaturowski.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź, niestety to co zaleca BMW jest jasne. Opony zimowe mam ROF.

Chodzi o to jak zmienić ciśnienie przy opon o takim samym rozmiarze przy przejściu na nieROF.


PS. Poza tym na tabliczce jest napisane, że BMW rekomenduje opony ROF, a nie że podane ciśnienia są tylko i wyłącznie dla tych opon. Nawet sam Continental do e9x przewiduje też opony nieSSR.

https://blobs.continental-tires.com/www8/servlet/blob/1473098/37ea03ab24b2226e65d40e17c24081ad/download-tire-pressure-data.pdf Tu akurat podane są ciśnienia dla prędkości powyżej 160km/h

spacer.png

Opublikowano
Bmw rekomenduje rof, a równocześnie milczy co do no rof. Uznajemy, więc, że wszelkie wartości liczbowe są dla rof. Posiadacze no rof mają zaś zagwozdkę, ponieważ te wartości nie mają zastosowania do no rof, wg mnie.
www.kancelariaturowski.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.